logo
GIEŁDA
Polska reklama i poligrafiaGIEŁDA

Warszawa: Usługa wydawnicza dla trzech czasopism publikowanych przez Instytut Psychiatrii i Neurologii w Warszawie: " Postępy Psychiatrii i Neurologii”, : Alkoholizm i Narkomania” ,Farmakoterapia "

Oferta ważna do:25.06.2021 godz. 10:00
Odsłon: 265

Usługa wydawnicza dla trzech czasopism publikowanych przez Instytut Psychiatrii i Neurologii w Warszawie: " Postępy Psychiatrii i Neurologii”, : Alkoholizm i Narkomania” ,Farmakoterapia "

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Psychiatrii i Neurologii
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288509
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sobieskiego 9
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-957
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 45 82 528
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mariolak@ipin.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.ipin.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa wydawnicza dla trzech czasopism publikowanych przez Instytut Psychiatrii i Neurologii w Warszawie: " Postępy Psychiatrii i Neurologii”, : Alkoholizm i Narkomania” ,Farmakoterapia "
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d844ae31-ce7f-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00084791
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.ipin.ezamawiajacy.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ipin.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy Zakupowej Marketplanet https://ipin.ezamawiajacy.pl (dalej jako „Platforma Zakupowa” lub „System”).
3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto na Platformie Zakupowej https://ipin.ezamawiajacy.pl. W zakładce „Regulacje i procedury procesu zakupowego” znajduje się szczegółowa instrukcja zakładania konta przez Wykonawcę.
4. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, tj. bezpłatnie rejestrując się lub logując w przypadku posiadania konta na Platformie Zakupowej, akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://ipin.ezamawiajacy.pl w zakładce „Regulacje i procedury procesu zakupowego” oraz uznaje go za wiążący.
1. Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Instytutu Psychiatrii i Neurologii; https://ipin.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl;
3. Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie 24 godziny( wyłączając weekendy) od przesłania wniosku do akceptacji. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie
4. Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu.
5. Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 27 2017 r. (Dz. U. z 2017 r. poz. 1320) w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępniania i przechowywania dokumentów elektronicznych (dalej jako „Rozporządzenie”), określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej, tj.:
 stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 56 KB/s, (zalecane szerokopasmowe łącze internetowe)
 komputer klasy PC/MAC z zainstalowanym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta
 zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa: MS Internet Explorer, Firefox, Google: Chrome lub MS Edge:Chrome; Mozilla Firefox,
 podłączony lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez wystawcę certyfikatu używanego przez Wykonawcę.
5. Zamawiający zgodnie z § 4 Rozporządzenia określa dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego, jako:
1) dokumenty w formacie PDF zaleca się podpisywać formatem PAdES,
2) dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż PDF, wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć oddzielny plik z podpisem.
6. Zamawiający zgodnie z § 3 ust. 3 ww. Rozporządzenia, określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w formatach: pdf, excel, doc, zip.
7. Zamawiający zgodnie z § 3 ust. 3 ww. Rozporządzenia określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:
1) Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest
w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert.
8. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej w zakładce „Pytania i odpowiedzi”. Za datę przekazania zawiadomień oraz informacji przyjmuje się ich datę wczytania do Systemu.
 Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych
z zasadami korzystania z Platformy zakupowej, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma zakupowa Instytutu Psychiatrii i Neurologii tel. +48 22 257 22 23, e-mail: oneplace@marketplanet.pl.
10. W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią SWZ a treścią udzielonych wyjaśnień i zmian, jako obowiązującą należy przyjąć treść informacji zawierającej późniejsze oświadczenie Zamawiającego.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://ipin.ezamawiajacy.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Tak
4.1.2.) Numer referencyjny: DZP/TP/18/132/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa wydawnicza dla trzech czasopism:
- „Advances in Psychiatry and Neurology / Postępy Psychiatrii i Neurologii”,
- „Alcoholism and Drug Addiction / Alkoholizm i Narkomania”,
- „Pharmacotherapy in Psychiatry and Neurology / Farmakoterapia w Psychiatrii i Neurologii”,
świadczona dla Instytutu Psychiatrii i Neurologii w Warszawie.

A. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia dla czasopism „Advances in Psychiatry and Neurology / Postępy Psychiatrii i Neurologii” oraz „Alcoholism and Drug Addiction / Alkoholizm i Narkomania”

I. Usługa produkcyjna dla czasopism „Advances in Psychiatry and Neurology / Postępy Psychiatrii i Neurologii” oraz „Alcoholism and Drug Addiction / Alkoholizm i Narkomania”

1. Publikowanie wyżej wymienionych czasopism w wersji elektronicznej na stronie internetowej w systemie kwartalnym przez 3 lata, w tym:
- redakcja i korekta oraz korekta składu artykułów w języku polskim i korekta oraz korekta składu artykułów w języku angielskim,
- łamanie nadesłanych tekstów i przygotowanie plików produkcyjnych do druku w layoucie zatwierdzonym przez Właściciela czasopism,
- autoryzacja złamanych tekstów u autorów,
- publikowanie pojedynczych artykułów na etapie prac redakcyjnych, tzw. early birds.

2. Przygotowywanie do druku plików poszczególnych zeszytów (okładka + środki).

3. Stworzenie, utrzymywanie i aktualizowanie stron internetowych obu czasopism w okresie trwania umowy oraz przez kolejne dwa lata jako archiwum.
Strony internetowe powinny:
- zawierać wszystkie niezbędne informacje na temat danego czasopisma (np. skład zespołu redakcyjnego, opis czasopisma, instrukcje dla autorów, poszczególne artykuły),
- umożliwiać łatwy, bezpłatny dostęp do treści artykułów,
- zapewniać łatwy dostęp do panelu/systemu redakcyjnego, w którym deponowane będą artykuły,
- być dostosowane do wymogów różnych przeglądarek i wyszukiwarek,
- zawierać pole wyszukiwania umożliwiające użytkownikom przeszukiwanie podstron po nazwisku autora, tytule i słowach kluczowych.

4. Przygotowanie i prowadzenie elektronicznego panelu do zarządzania procesem redakcyjnym w dwóch wersjach językowych: polskiej i angielskiej, a także redakcyjna obsługa panelu w niezbędnym zakresie.
Wymagania dotyczące panelu:
- całodobowy dostęp do panelu,
- udostępnienie panelu bez konieczności instalowania dodatkowego oprogramowania na komputerze użytkowników,
- umożliwienie obiegu artykułów między użytkownikami panelu: autor–redakcja–recenzent,
- automatyczne nadawanie numerów przysłanym artykułom,
- możliwość wygenerowania pliku PDF zawierającego wszystkie załączone pliki artykułu z ponumerowanymi wierszami oraz tytuł, nazwiska autorów i ich afiliacje oraz streszczenia,
- redakcja ma mieć możliwość zarządzania wieloma nadesłanymi artykułami, m.in.: możliwość przesyłania prac i powiadomień do wszystkich uczestników obiegu artykułów, podglądu wszystkich nadesłanych prac na wszystkich etapach obiegu artykułów, wyszukiwania artykułów pod względem wielu różnych kryteriów, edytowania nadesłanych artykułów, usuwania artykułów, dodawania komentarzy, notatek redakcyjnych, dodawania ukrytych plików, wyszukiwania recenzentów pod względem wielu różnych kryteriów, wysyłania zaproszeń do recenzentów (z zapewnieniem zabezpieczenia przed przypadkowym wysłaniem zaproszenia do recenzji autorowi artykułu), automatycznego wyboru arkusza recenzji, określenia czasu przeznaczonego na poszczególne etapy recenzji, automatycznego wydawania różnych decyzji o przyjęciu lub odrzuceniu artykułu (szablony listów), uzyskania statystyk, pomijania niektórych etapów obiegu artykułów, możliwość łatwego powrotu do edycji na każdym etapie, automatycznego przypominania o terminach,
- autor ma mieć możliwość m.in. zalogowania się w systemie oraz łatwego i intuicyjnego przesłania artykułu do redakcji. Panel musi zawierać wszystkie niezbędne kroki i pola do wypełnienia przez autora w zależności od typu przesłanego artykułu (oceniana będzie rozpiętość możliwości systemu oraz możliwość dodawania nowych pól i kroków): imię, nazwisko, afiliacja, tytuł artykułu (z możliwością określenia minimalnej i maksymalnej długości), typ artykułu (z możliwością określenia różnych typów), streszczenie w j. polskim (z możliwością określenia minimalnej i maksymalnej długości), streszczenie w j. angielskim (z możliwością określenia minimalnej i maksymalnej długości), słowa kluczowe (w j. polskim i angielskim z możliwością określenia minimalnej i maksymalnej liczby), określenie wkładu poszczególnych autorów, pola do zaznaczenia oświadczeń, źródeł finansowania artykułu itp., możliwość dołączenia plików zawierających np. obowiązkowe oświadczenie o przekazaniu praw autorskich, o niestosowaniu ghostwriting i guest authorship, o stosowaniu zasad etyki lub zgody na wykorzystanie ilustracji, propozycji recenzentów, możliwość dodawania komentarzy dla recenzentów. Ponadto autor ma mieć możliwość: podglądu swoich artykułów wysłanych do redakcji, śledzenia etapów obiegu artykułu, wglądu do historii powiadomień i wiadomości,
- recenzent ma mieć możliwość m.in. zalogowania się w systemie, przyjęcia lub odrzucenia zaproszenia do recenzji za pomocą linku zamieszczonego w mailu zapraszającym, podglądu przesłanego artykułu, przesłania recenzji, automatycznego wypełniania formularza recenzji (formularz ma zawierać stałe elementy: informacje dla redakcji, część opisowa dla autora, wniosek – wybór jednego z wariantów), dodawania komentarzy podczas wysyłania recenzji, podglądu artykułów odrzuconych, do zrecenzowania, wykonanych recenzji itp. oraz historii powiadomień.
- automatyczne przesyłanie powiadomień mailowych do uczestników obiegu artykułów,
- zindywidualizowana konfiguracja stron panelu, które mają być używane przez użytkowników, m.in.: informacje o danym czasopiśmie, logo, odnośniki, dane kontaktowe, możliwość określenia dziedzin naukowych, instrukcje dla autorów i recenzentów, szablony listów decyzyjnych, określenie czasu na realizację poszczególnych etapów redakcyjnych (recenzja, korekta autorska), automatyczne przypomnienia mailowe, dostosowanie tekstów i szablonów korespondencyjnych do potrzeb danego czasopisma,
- dodawanie artykułu do systemu dopiero po spełnieniu wszystkich wymogów formalnych,
- indeksowanie słów kluczowych,
- możliwość tworzenia bazy recenzentów, autorów,
- utworzenie odrębnych formularzy recenzji dla każdego czasopisma,
- zabezpieczenie przed wysłaniem informacji do niewłaściwego użytkownika panelu,
- możliwość załączania treści artykułu i tabel w postaci plików: doc, docx, rtf; rycin, wykresów i zdjęć w formacie tiff, jpg, eps, pdf, a także jako pliki MS Office z wysoką rozdzielczością,
- możliwość weryfikacji artykułu za pomocą systemu antyplagiatowego iThenticate,
- możliwość prowadzenia statystyk,
- możliwość odzyskiwania haseł, zmiany adresów mailowych, nazwy kont, edycji danych,
- stałe wsparcie techniczne ze strony Zamawiającego: serwis, monitoring, aktualizacje,
- możliwość rozbudowy panelu o wprowadzenie nowych zakładek.

5. Udostępnienie i utrzymywanie procedur zabezpieczających oryginalność artykułów naukowych, w tym międzynarodowego systemu antyplagiatowego Crossref Similarity Check powered by iThenticate.

6. Przygotowanie pełnych wersji artykułów w formatach umożliwiających przesyłanie ich do międzynarodowych baz indeksacyjnych i ich dostarczenie do baz danych, w których są lub będą indeksowane oba czasopisma.

7. Wydawanie i rejestrowanie numerów DOI (Digital Object Identifier) dla każdego opublikowanego artykułu.

8. Zamieszczanie identyfikatorów ORCID przy nazwiskach autorów publikacji.

9. Doradzanie w zakresie licencji Open Access, praw autorskich, pozwoleń itp.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79553000-5 - Komputerowe usługi wydawnicze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

72400000-4 - Usługi internetowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-07-15 do 2024-04-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 55
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: wiedza i doświadczenie
4.3.6.) Waga: 30,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: promocja
4.3.6.) Waga: 15
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4.
2) Spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku,
b) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku,
c) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku,
d) Zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeśli wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert usługi wydawnicze dla co najmniej 3 polskich czasopism naukowych z obszaru nauk medycznych i nauk o zdrowiu mających wskaźnik cytowania Impact Factor (znajdujących się na liście prowadzonej przez Thomson Reuters – Clarivate Analytics). W celu potwierdzenia spełnienia warunku dotyczącego zdolności technicznej i zawodowej Zamawiający wymaga od Wykonawcy wykazu usług wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączenia dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: b) Wykaz usług wykonywanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi były lub są wykonywane, oraz z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi te były wykonywane lub są wykonywane
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Odpis lub Informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
b) Oświadczenie wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu Ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczeniu udziału w postępowaniu, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postepowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 7.
c) Oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego – Załącznik nr 8
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
b) Wykaz usług wykonywanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi były lub są wykonywane, oraz z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi te były wykonywane lub są wykonywane, wykaz działań promocyjnych na konferencjach i portalach tematycznych
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-25 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: www.ipin.ezamawiający.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-25 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-25


Ogłoszenie pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/usluga-wydawnicza-dla-trzech-czasopism-publikowanych-przez-instytut-psychiatrii-i-neurologii-w-warszawie%3A-_-postepy-psychiatrii-i-neurologii_%2C-%3A-alkoholizm-i-narkomania_-%2Cfarmakoterapia-_%2C-warszawa,84028,ogloszenie.html

http://www.ipin.ezamawiajacy.pl
Signs.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść ofert i ogłoszeń, nie jest stroną i nie pośredniczy w transakcjach prowadzonych za pośrednictwem Giełdy.

źródło ogłoszenia: Urząd Zamówień Publicznych

Ogłoszenia w dziale "Zamówienia publiczne" są subiektywnym wyborem redakcji Signs.pl, dokonywanym na podstawie analizy publikacji UZP. Wybieramy ogłoszenia, o których sądzimy, że mogą być dla naszych użytkowników interesujące. Nie możemy jednak gwarantować, że nie pominęliśmy czegoś istotnego. Całościowy przegląd ogłoszeń o zamówieniach, wraz z oryginałami ogłoszeń, informacjami o wynikach przetargów oraz bogatą bazą wiedzy znaleźć można w serwisie UZP: uzp.gov.pl. Signs.pl nie odpowiada za ewentualne błędy w zamieszczanych na naszych stronach kopiach ogłoszeń.

REKLAMA:
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764