logo
GIEŁDA
Polska reklama i poligrafiaGIEŁDA

Warszawa: Usługa wydruków wielkoformatowych

06.12.2024
Oferta ważna do:13.12.2024 godz. 11:00
Odsłon: 163

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa wydruków wielkoformatowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Warexpo Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013194379
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Oboźna 1A
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-340
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: magdalena.mycko@warexpo.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://warexpo.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
promocja/reklama/marketing

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa wydruków wielkoformatowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-186b75b2-d966-45ad-9d4b-b3331fafeb97
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00636345
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://warexpo.ezamawiajacy.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://warexpo.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Oferty, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, dokumenty, o których mowa w art. 94 ust. 2 ustawy, sporządza się w postaci elektronicznej, w
formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne.
2. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż określone w pkt 1 SWZ, przekazywane w postępowaniu, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne lub jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, o których mowa w pkt 3.
3. Dokumenty elektroniczne, przekazuje się w postępowaniu przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Środkiem komunikacji elektronicznej w niniejszym postępowaniu, służącym złożeniu oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz oferty wraz z załącznikami przez wykonawcę, jest Platforma dostępna pod adresem https://warexpo.ezamawiajacy.pl Korzystanie z Platformy jest bezpłatne.
4. W postępowaniu zamawiający wymaga przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://warexpo.ezamawiajacy.pl w zakładce „Korespondencja”. Szczegółowa Instrukcja korzystania z Platformy dla wykonawcy dostępna jest w zakładce „Regulacje i procedury procesu zakupowego” pod adresem https://warexpo.ezamawiajacy.pl
5. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich złożenia/wysłania na Platformie.
6. Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą Platformy:
1) pod numerem telefonu: +48 22 257 22 23 (infolinia dostępna w dni robocze, w
godzinach 9.00-17.00);
2) pod adresem e-mail: oneplace@marketplanet.pl.
7. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie, tj.:
7.1. stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
7.2. komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów
operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
7.3. zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0; 7.4. włączona obsługa JavaScript; 3.8.5 zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Został opisany w Rozdziale XXII SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-4/TP/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 - Usługa wydruków wielkoformatowych na papierze blueback o gramaturze 120 g/m2, 4/0 cmyk
Przedmiotem zamówienia jest usługa druku wielkoformatowego wraz z transportem do wskazanych przez Zamawiającego miejsc na terenie Warszawy. Wykonawca będzie zobowiązany do sukcesywnego wykonywania oraz dostarczania wydruków wielkoformatowych w ilości zgodnie z zamówieniami jednostkowymi składanymi przez Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. Szczegółowy opis zamówienia zawierają załączniki nr 1A do SWZ- Opis przedmiotu zamówienia oraz wykaz cen jednostkowych odpowiednio stanowiący załączniki nr 2A do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79811000-2 - Usługi drukowania cyfrowego

79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje możliwości skorzystania w trakcie realizacji umowy z opcji, o której mowa w art. 441 ust. 1 ustawy Pzp w razie zaistnienia takiej konieczności pod warunkiem zapewnienia odpowiednich środków w budżecie Zamawiającego.
W zakresie części 1: usługa druku wielkoformatowego na papierze Blueback o gramaturze 120 g/m2, 4/0 cmyk do 2200 m2 wraz z transportem do wskazanych przez Zamawiającego miejsc na terenie Warszawy w wysokości nie więcej niż 10 % zamówienia podstawowego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami i wagami:
1.1. Cena (C) – 60 pkt.;
1.2. Termin realizacji zamówienia jednostkowego na zlecenie Zamawiającego” (T) – 40 pkt.

2. W trakcie oceny kolejno ocenianym ofertom zostaną przyznane punkty:
2.1.W kryterium „Cena” (C) punkty zostaną przyznane według następującego wzoru:
C= (najniższa zaoferowana cena brutto / cena brutto badanej oferty) x 60
Punkty będą obliczane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku
2.2. W kryterium „Termin realizacji zamówienia jednostkowego na zlecenie Zamawiającego” (T) punkty zostaną przyznane według poniższego schematu:
a) do 24 godzin od otrzymania zlecenia - 40 pkt
b) do 36 godzin od otrzymania zlecenia – 20 pkt
c) do 48 godzin od otrzymania zlecenia – 0 pkt.

3. Całkowita liczba punktów (S), jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg wzoru:
S = C + T
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia jednostkowego na zlecenie Zamawiającego
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 - Usługa wydruków wielkoformatowych na papierze citylight o gramaturze 170 g/m2, 4/0 cmyk.
Przedmiotem zamówienia jest usługa druku wielkoformatowego wraz z transportem do wskazanych przez Zamawiającego miejsc na terenie Warszawy. Wykonawca będzie zobowiązany do sukcesywnego wykonywania oraz dostarczania wydruków wielkoformatowych w ilości zgodnie z zamówieniami jednostkowymi składanymi przez Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. Szczegółowy opis zamówienia zawierają załączniki nr 1B do SWZ- Opis przedmiotu zamówienia oraz wykaz cen jednostkowych odpowiednio stanowiący załączniki nr 2B do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79811000-2 - Usługi drukowania cyfrowego

79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje możliwości skorzystania w trakcie realizacji umowy z opcji, o której mowa w art. 441 ust. 1 ustawy Pzp w razie zaistnienia takiej konieczności pod warunkiem zapewnienia odpowiednich środków w budżecie Zamawiającego.
W zakresie części 2: usługa druku wielkoformatowego na papierze citylight o gramaturze 170 g/m2 do 8910 m2 wraz z transportem do wskazanych przez Zamawiającego miejsc na terenie Warszawy w wysokości nie więcej niż 10 % zamówienia podstawowego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami i wagami:
1.1. Cena (C) – 60 pkt.;
1.2. Termin realizacji zamówienia jednostkowego na zlecenie Zamawiającego” (T) – 40 pkt.

2. W trakcie oceny kolejno ocenianym ofertom zostaną przyznane punkty:
2.1.W kryterium „Cena” (C) punkty zostaną przyznane według następującego wzoru:
C= (najniższa zaoferowana cena brutto / cena brutto badanej oferty) x 60
Punkty będą obliczane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku
2.2. W kryterium „Termin realizacji zamówienia jednostkowego na zlecenie Zamawiającego” (T) punkty zostaną przyznane według poniższego schematu:
a) do 24 godzin od otrzymania zlecenia - 40 pkt
b) do 36 godzin od otrzymania zlecenia – 20 pkt
c) do 48 godzin od otrzymania zlecenia – 0 pkt.

3. Całkowita liczba punktów (S), jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg wzoru:
S = C + T
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia jednostkowego na zlecenie Zamawiającego
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 - Usługa wydruków wielkoformatowych na folii backlight 210 mic
Przedmiotem zamówienia jest usługa druku wielkoformatowego wraz z transportem do wskazanych przez Zamawiającego miejsc na terenie Warszawy. Wykonawca będzie zobowiązany do sukcesywnego wykonywania oraz dostarczania wydruków wielkoformatowych w ilości zgodnie z zamówieniami jednostkowymi składanymi przez Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. Szczegółowy opis zamówienia zawierają załączniki nr 1C do SWZ- Opis przedmiotu zamówienia oraz wykaz cen jednostkowych odpowiednio stanowiący załączniki nr 2C do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

79811000-2 - Usługi drukowania cyfrowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje możliwości skorzystania w trakcie realizacji umowy z opcji, o której mowa w art. 441 ust. 1 ustawy Pzp w razie zaistnienia takiej konieczności pod warunkiem zapewnienia odpowiednich środków w budżecie Zamawiającego.
W zakresie części 3: usługa druku wielkoformatowego na na folii backlight 210 mic do 120 m2 wraz z transportem do wskazanych przez Zamawiającego miejsc na terenie Warszawy w wysokości nie więcej niż 100 % zamówienia podstawowego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami i wagami:
1.1. Cena (C) – 60 pkt.;
1.2. Termin realizacji zamówienia jednostkowego na zlecenie Zamawiającego” (T) – 40 pkt.

2. W trakcie oceny kolejno ocenianym ofertom zostaną przyznane punkty:
2.1.W kryterium „Cena” (C) punkty zostaną przyznane według następującego wzoru:
C= (najniższa zaoferowana cena brutto / cena brutto badanej oferty) x 60
Punkty będą obliczane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku
2.2. W kryterium „Termin realizacji zamówienia jednostkowego na zlecenie Zamawiającego” (T) punkty zostaną przyznane według poniższego schematu:
a) do 24 godzin od otrzymania zlecenia - 40 pkt
b) do 36 godzin od otrzymania zlecenia – 20 pkt
c) do 48 godzin od otrzymania zlecenia – 0 pkt.

3. Całkowita liczba punktów (S), jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg wzoru:
S = C + T
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia jednostkowego na zlecenie Zamawiającego
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1.1. nie podlegają wykluczeniu,
1.2. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1.2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie wyznaczył szczegółowego warunku w tym zakresie.
1.2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie wyznaczył szczegółowego warunku w tym zakresie
1.2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie wyznaczył szczegółowego warunku w tym zakresie.
1.2.4. zdolności technicznej lub zawodowej:
1.2.4.1. Zamawiający nie wyznaczył szczegółowego warunku udziału w postępowaniu dotyczący doświadczenia.
1.2.4.2. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie w ramach jednej lub kilku umów, zrealizował z należytą starannością:
a) dla części 1 usługi druku na papierze blueback na kwotę co najmniej 60 000 zł brutto łącznie;
b) dla części 2 usługi druku na papierze citylight na kwotę co najmniej 150 000 zł brutto łącznie;
c) dla części 3 usługi druku na foli backlight na kwotę co najmniej 5 000 zł. brutto łącznie.
Składając ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, należy spełniać warunek odpowiednio części i odpowiednio zsumować powyższe wartości.
W przypadku gdy rozliczenie pomiędzy Wykonawcą/Podmiotem a Zamawiającym/Odbiorcą za wykonane zamówienie zostało dokonane w innej walucie niż w złotych polskich, Zamawiający dokona przeliczenia wartości wykonanych zamówień w innej walucie na złote polskie – na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w Tabeli Kursów Narodowego Banku polskiego na dzień ogłoszenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
1.2.4.3. Zamawiający nie wyznaczył szczegółowego warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej w zakresie dysponowania personelem.
1.2.4.4. Zamawiający nie wyznaczył szczegółowego warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej w zakresie dysponowania maszynami i urządzeniami niezbędnymi do realizacji zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia w celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących:
1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie wyznaczył szczegółowego warunku w tym zakresie.
2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie wyznaczył szczegółowego warunku w tym zakresie.
3. zdolności technicznej lub zawodowej:
3.1. wykazu usług, wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, wartości oraz załączenie dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. Wykaz usług należy sporządzić zgodnie ze wzorem określonych w załączniku nr 5 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie będzie żądał przedmiotowych środków dowodowych.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W celu wykazania braku podstaw wykluczenia, określonych w rozdziale VII oraz XII SWZ, Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wraz z ofertą złożyć następujące dokumenty:
1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału i niepodleganiu wykluczeniu z postępowania w zakresie wskazanym odpowiednio w Załączniku nr 3 do SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki
udziału i nie podlega wykluczeniu z postępowania.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w rozdziale XII pkt 1 SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia z postępowania. Do oferty należy dołączyć: Wstępne oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania - wzór oświadczenia o spełnieniu warunków udziału i niepodleganiu wykluczeniu z postępowania stanowi Załącznik nr 3 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o spełnieniu warunków udziału i niepodleganiu wykluczeniu z postępowania składa każdy z Wykonawców (podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym lub podpisem osobistym). Oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy PZP – w przypadku
wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – do wykorzystania wzór, stanowiący Załącznik nr 4 do SWZ (podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym lub podpisem osobistym). Ofertę, oświadczenia zaleca się sporządzić na drukach stanowiących załączniki do SWZ. Oferta oraz oświadczenie o spełnieniu warunków udziału
i niepodleganiu wykluczeniu oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy PZP muszą być złożone w oryginale. Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta (tj. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) (......). Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. spółki cywilne, konsorcja), zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy PZP, zobowiązani są ustanowić pełnomocnika. Z treści pełnomocnictwa winno jednoznacznie wynikać prawo pełnomocnika do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w imieniu Wykonawcy. Dokument ten winien być podpisany przez osobę/osoby uprawnioną(-e) do jego udzielenia tj. zgodnie z formą reprezentacji każdego z Wykonawców (podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym lub podpisem osobistym). W przypadku wspólników spółki cywilnej dopuszczalne jest przedłożenie umowy spółki cywilnej, z której wynika zakres i sposób
prezentacji, a w przypadku konsorcjum przedłożenie umowy konsorcjum. Doprecyzowanie w rozdziale III, VII i XII SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie ze wzorami Umów stanowiącymi Załącznik Nr 7A-C do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-13 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://warexpo.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-13 11:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-01-11


Ogłoszenie pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/usluga-wydrukow-wielkoformatowych%2C-warszawa,94490,ogloszenie.html

https://warexpo.pl/
Signs.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść ofert i ogłoszeń, nie jest stroną i nie pośredniczy w transakcjach prowadzonych za pośrednictwem Giełdy.

źródło ogłoszenia: Urząd Zamówień Publicznych

Ogłoszenia w dziale "Zamówienia publiczne" są subiektywnym wyborem redakcji Signs.pl, dokonywanym na podstawie analizy publikacji UZP. Wybieramy ogłoszenia, o których sądzimy, że mogą być dla naszych użytkowników interesujące. Nie możemy jednak gwarantować, że nie pominęliśmy czegoś istotnego. Całościowy przegląd ogłoszeń o zamówieniach, wraz z oryginałami ogłoszeń, informacjami o wynikach przetargów oraz bogatą bazą wiedzy znaleźć można w serwisie UZP: uzp.gov.pl. Signs.pl nie odpowiada za ewentualne błędy w zamieszczanych na naszych stronach kopiach ogłoszeń.

REKLAMA:
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764