logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Usprawnienie w listwach grzejnych ZL – pomiar temperatury

  PR 07.09.2012, przeczytano 4773 razy
ilustracja

Terva – producent listew grzejnych do zaginania arkuszy tworzyw termoplastycznych – zmodernizował pomiar temperatury w urządzeniu ZL.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tworzywa-sztuczne-w-grafice-przestrzennej-%2831%29%3A-usprawnienie-w-listwach-grzejnych-zl--pomiar-temperatury,16547,artykul.html

Wychodząc naprzeciw licznym postulatom postanowiliśmy zastąpić niewygodne rozwiązanie przypinanego modułu pomiaru temperatury w listwach grzejnych ZL termometrem elektronicznym na stałe zamocowanym w obudowie urządzenia. Dzięki zamocowaniu czujnika pomiarowego w najbliższym sąsiedztwie podgrzewanego do zagięcia arkusza udało się uzyskać dużą dokładność wskazań, co może mieć duże znaczenie przy zaginaniu niektórych rodzajów tworzyw termoplastycznych - powiedział Leszek Salomon reprezentujący Terva.

Termometr posiada zakres pomiarowy od -50 do 300°C, obsługuje więc z nawiązką wykorzystywany w listwie grzejnej zakres (maksymalnie do 200°C) i jest zasilany niezależnie z baterii która zapewnia minimum 2 lata pracy. Wyświetlacz termometru (LCD) o rozmiarach 38x18 mm oraz jego usytuowanie w urządzeniu zapewnia dobrą widoczność wskazań. Rozdzielczość termometru - 0,1°C, dokładność - +/-1 °C.

Decyzję wyposażenia urządzeń ZL w zabudowany na stałe termometr pozostawiliśmy w gestii naszych klientów – dodaje Leszek Salomon – urządzenia nadal można zamawiać w wersji najprostszej – standard ZL, bądź w wersji z termometrem – standard ZLT, we wszystkich modelach serii (od 46 do 200 cm długości roboczej).

Szczupłość miejsca w obudowie urządzenia serii ZL nie pozwoliła na zabudowę termometru o bardziej rozbudowanych funkcjach użytkowych. W najbliższej przyszłości jednak podejmiemy dalsze prace modernizacyjne, które pozwolą na montaż większych podzespołów a co za tym idzie, pełną automatyzację kontroli temperatury we wszystkich modelach naszych urządzeń, zaznacza producent.

Urządzenia są oferowane z 12 miesięcznym okresem gwarancyjnym. Więcej szczegółów na stronie producenta.

Źródło: Terva

www.terva.pl

Dodatkowe informacje:

Terva – producent urządzeń – listew grzejnych do zaginania arkuszy tworzyw termoplastycznych: PMMA, PVC, PC, PP. PS i innych. Oferta Tervy obejmuje urządzenia o różnych długościach roboczych: od 250 do 3050 mm.


avatar użytkownika
+ + + + + + + + + + + +

Tekst opublikował użytkownik: Salomon

(Leszek Salomon)

Salomon o sobie:

Kompetencje
- kreacja marki
- strategie wizerunkowe
- typografia, tworzenie krojów pisma
- kreacja systemów identyfikacji wizualnej firm i instytucji
- tworzenie tekstów reklamowych
- grafika reklamowa
- naming
- obsługa programów Fontlab, Corel, PS
- aplikowanie folii samoprzylepnych
- obróbka i gięcie tworzyw sztucznych
- konstruowanie elementów trójwymiarowych w reklamie
- podświetlenie lampami jarzeniowymi, i LED

Osiągnięcia
- jestem autorem kilkudziesięciu kompleksowych systemów identyfikacji wizualnych dla firm
- opracowanie i wdrożenie urządzenia do podgrzewania tworzyw sztucznych do zagięcia "Terva"
- autorskie technologie min. budowy kasetonów i liternictwa przestrzennego
- inicjatywa "Fontdivision" skupiająca autorów krojów pisma i fontów

Kariera
1986 - 1989: praca w dekoratorni PSS Społem
1990 - 1991: praca w agencji plastycznej Agena
1992: praca na własny rachunek

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna Adamczyk Group Account Directorem w Carat Polska
Od listopada br. Anna Adamczyk pełni rolę Group Account Directora w Carat (Dentsu Aegis Network). Poprzednio zajmowała stanowisko Communications Managera.
Agencja On Board Think Kong rozpoczęła współpracę z Flaconi, międzynarodowym sklepem online oferującym markowe kosmetyki na rynku w Niemczech i Austrii, a od niedawna również w Polsce. OBTK odpowiada za prowadzenie komunikacji w mediach społecznościowych, a także za działania content marketingowe.
Provident Polska: świąteczna kampania z przebojem
Chwytająca za serce opowieść o chłopcu, który pisze list do Świętego Mikołaja, rodziców, którzy spełniają marzenia syna oraz kojarzony z marką przebój w wyjątkowej, świątecznej aranżacji – tak prezentuje się świąteczna kampania firmy Provident Polska.
Trwa aktywacja marki Kasia pod hasłem „Upiecz dzieciom radość”. Akcja ma na celu wsparcie Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce w organizacji Świąt Bożego Narodzenia i ferii dla dzieci.
Rusza kampania Asystenta Google dla kierowców
W Warszawie, Katowicach i Krakowie ruszyła kampania Asystenta Google, od niedawna obecnego również  w Mapach Google, którą przygotowała agencja 180heartbeats+Jung v Matt wraz z domem mediowym Media Direction OMD.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764