logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Usprawnienie w listwach grzejnych ZL – pomiar temperatury

  PR 07.09.2012, przeczytano 5468 razy
ilustracja

Terva – producent listew grzejnych do zaginania arkuszy tworzyw termoplastycznych – zmodernizował pomiar temperatury w urządzeniu ZL.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tworzywa-sztuczne-w-grafice-przestrzennej-%2831%29%3A-usprawnienie-w-listwach-grzejnych-zl--pomiar-temperatury,16547,artykul.html

Wychodząc naprzeciw licznym postulatom postanowiliśmy zastąpić niewygodne rozwiązanie przypinanego modułu pomiaru temperatury w listwach grzejnych ZL termometrem elektronicznym na stałe zamocowanym w obudowie urządzenia. Dzięki zamocowaniu czujnika pomiarowego w najbliższym sąsiedztwie podgrzewanego do zagięcia arkusza udało się uzyskać dużą dokładność wskazań, co może mieć duże znaczenie przy zaginaniu niektórych rodzajów tworzyw termoplastycznych - powiedział Leszek Salomon reprezentujący Terva.

Termometr posiada zakres pomiarowy od -50 do 300°C, obsługuje więc z nawiązką wykorzystywany w listwie grzejnej zakres (maksymalnie do 200°C) i jest zasilany niezależnie z baterii która zapewnia minimum 2 lata pracy. Wyświetlacz termometru (LCD) o rozmiarach 38x18 mm oraz jego usytuowanie w urządzeniu zapewnia dobrą widoczność wskazań. Rozdzielczość termometru - 0,1°C, dokładność - +/-1 °C.

Decyzję wyposażenia urządzeń ZL w zabudowany na stałe termometr pozostawiliśmy w gestii naszych klientów – dodaje Leszek Salomon – urządzenia nadal można zamawiać w wersji najprostszej – standard ZL, bądź w wersji z termometrem – standard ZLT, we wszystkich modelach serii (od 46 do 200 cm długości roboczej).

Szczupłość miejsca w obudowie urządzenia serii ZL nie pozwoliła na zabudowę termometru o bardziej rozbudowanych funkcjach użytkowych. W najbliższej przyszłości jednak podejmiemy dalsze prace modernizacyjne, które pozwolą na montaż większych podzespołów a co za tym idzie, pełną automatyzację kontroli temperatury we wszystkich modelach naszych urządzeń, zaznacza producent.

Urządzenia są oferowane z 12 miesięcznym okresem gwarancyjnym. Więcej szczegółów na stronie producenta.

Źródło: Terva

www.terva.pl

Dodatkowe informacje:

Terva – producent urządzeń – listew grzejnych do zaginania arkuszy tworzyw termoplastycznych: PMMA, PVC, PC, PP. PS i innych. Oferta Tervy obejmuje urządzenia o różnych długościach roboczych: od 250 do 3050 mm.


avatar użytkownika
+ + + + + + + + + + + +

Tekst opublikował użytkownik: Salomon

(Leszek Salomon)

Salomon o sobie:

Kompetencje
- kreacja marki
- strategie wizerunkowe
- typografia, tworzenie krojów pisma
- kreacja systemów identyfikacji wizualnej firm i instytucji
- tworzenie tekstów reklamowych
- grafika reklamowa
- naming
- obsługa programów Fontlab, Corel, PS
- aplikowanie folii samoprzylepnych
- obróbka i gięcie tworzyw sztucznych
- konstruowanie elementów trójwymiarowych w reklamie
- podświetlenie lampami jarzeniowymi, i LED

Osiągnięcia
- jestem autorem kilkudziesięciu kompleksowych systemów identyfikacji wizualnych dla firm
- opracowanie i wdrożenie urządzenia do podgrzewania tworzyw sztucznych do zagięcia "Terva"
- autorskie technologie min. budowy kasetonów i liternictwa przestrzennego
- inicjatywa "Fontdivision" skupiająca autorów krojów pisma i fontów

Kariera
1986 - 1989: praca w dekoratorni PSS Społem
1990 - 1991: praca w agencji plastycznej Agena
1992: praca na własny rachunek

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764