logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ustawa „Lex TVN” w obliczu manifestacji społecznych

  PR 20.08.2021, przeczytano 244 razy
ilustracjastrzałka

Jak wynika z danych Instytutu Monitorowania Mediów (IMM) w ciągu pięciu dni od 11 sierpnia 2021 r., kiedy zaczęły się protesty przeciw nowelizacji ustawy o radiofonii i telewizji, nazywanej Lex TVN, we wszystkich mediach w kontekście manifestacji pojawiło się 7,8 tys. materiałów z dotarciem  aż 72,4 mln kontaktów z przekazem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ustawa-_lex-tvn_-w-obliczu-manifestacji-spolecznych,392702,artykul.html

Najwięcej informacji o protestach w portalach i social mediach

W analizowanym okresie 11-15 sierpnia br. o samej ustawie we wszystkich mediach pojawiało się ponad 15 tys. wzmianek w tym 52 proc., czyli 7,8 tys. publikacji dotyczy społecznych manifestacji w obronie wolności mediów. Protesty odbywały się w całej Polsce głównie 11 sierpnia. Ze wszystkich materiałów dotyczących wystąpień przeciwko „Lex TVN” 60 proc. to przekazy w samych social mediach (Twitter, Facebook, Instagram, YouTube) z  całkowitym dotarciem 3,1 mln kontaktów.

W prasie publikacji mniej, choć z wyższym dotarciem niż w internecie

Udział prasy w dyskusji w temacie protestów wynosi zaledwie 1 proc. (107 odniesień), ale z dotarciem na wyższym poziomie niż w internecie – 3,5 mln kontaktów z przekazem. Tytuły o największym zasięgu, które publikowały informacje o „Lex TVN” w dniach 11-15 sierpnia to: Fakt, Super Express, Gazeta Wyborcza, Nasz Dziennik, Wprost, Gazeta Polska Codziennie, Rzeczpospolita i Dziennik Gazeta Prawna.

Radio i telewizja z największym zasięgiem

W radiu wyemitowano dokładnie 211 wzmianek z dotarciem 7,3 mln kontaktów – najczęściej o kontrowersjach związanych z „Lex TVN” mówiły stacje RMF FM, Radio Zet, Radio Vox FM, i TOK FM. W telewizji natomiast wypuszczono w tym krótkim okresie aż 188 materiałów o łącznym zasięgu 46,3 mln, z czego najczęściej przekazy o największym zasięgu pojawiły się w:

  • TVN, TVN24, TVN24 Biznes i Świat i TTV - 132 materiałów o dotarciu 34 mln i czasie antenowym 12 godzin
  • TVP Info, TVP1, TVP2, TVP Polonia, TVP3 Szczecin, TVP3 Lublin – 23 publikacje z dotarciem 7,7 mln i czasie antenowym 1 godziny
  • Polsat, Polsat News, Polsat News 2 – 20 przekazów z dotarciem 4,5 mln i czasie antenowym 2 godzin
  • Pozostałe w tym TV Republika, WTK, TV Toruń – 13 materiałów o zasięgu 92 tys. i czasie antenowym 2 godzin

Źródło: Instytut Monitorowania Mediów

www.imm.com.pl

Dodatkowe informacje:

[1] Dotarcie informuje o liczbie potencjalnych kontaktów z przekazem mediowym, a więc o jego szacunkowym zasięgu.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TikTok jest globalną przestrzenią, gdzie miliony ludzi mogą kreatywnie wyrażać siebie. Aby zapewnić użytkownikom komfort tworzenia treści i maksymalnie uwolnić ich twórczy potencjał, platforma od lipca rozszerzyła czas nagrywania wideo do nawet trzech minut. Najnowsza kampania #DiscoverMyWorld zachęca do dzielenia się doświadczeniami związanymi z możliwością tworzenia...
fansi, pierwsza w Polsce agencja wspierająca internetowych twórców w sprzedaży własnych produktów, wprowadza na rynek całkiem nową kategorię. fansi experience daje fanom możliwość wykupu dostępu do „doświadczenia” i przeżycia wyjątkowych chwil z czołowymi influencerami. W ofercie między innymi kulinarne spotkanie z Justyną Żyłą czy wizyta za...
Polska wersja językowa ARTE.tv świętuje swoje 5-lecie! W październiku 2016 roku bezpłatny serwis VOD uruchomił dla polskich użytkowników platformę z polskimi napisami, współfinansowaną przez Komisję Europejską. ARTE.tv prezentuje szeroką gamę filmów dokumentalnych, reportaży, seriali i filmów fabularnych, programów informacyjnych oraz...
Dziennikarze działu zagranicznego „Gazety Wyborczej” postanowili opisać prowadzący przez Polskę szlak migracyjny, który stworzył białoruski dyktator Aleksandr Łukaszenka. Od czwartku, 21 października 2021 r. na Wyborcza.pl oraz w tradycyjnym wydaniu dziennika tradycyjnym ukazywać się będą materiały z ich reporterskiego śledztwa. Cykl rozpocznie reportaż Macieja Czarneckiego...
TikTok jest przestrzenią, gdzie miliony ludzi mogą wyrażać siebie w kreatywny sposób. Społeczność TikToka otwarcie i szczerze mówi nie tylko o tym, co ich bawi i z czego czerpią radość, ale także dzieli się ważnymi tematami, takimi jak zdrowie psychiczne czy postrzeganie ciała. TikTok udostępnił nowe narzędzia, które pomogą zadbać o zdrowie psychiczne i komfort wszystkich...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764