logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ustawa „Lex TVN” w obliczu manifestacji społecznych

  PR 20.08.2021, przeczytano 443 razy
ilustracjastrzałka

Jak wynika z danych Instytutu Monitorowania Mediów (IMM) w ciągu pięciu dni od 11 sierpnia 2021 r., kiedy zaczęły się protesty przeciw nowelizacji ustawy o radiofonii i telewizji, nazywanej Lex TVN, we wszystkich mediach w kontekście manifestacji pojawiło się 7,8 tys. materiałów z dotarciem  aż 72,4 mln kontaktów z przekazem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ustawa-_lex-tvn_-w-obliczu-manifestacji-spolecznych,392702,artykul.html

Najwięcej informacji o protestach w portalach i social mediach

W analizowanym okresie 11-15 sierpnia br. o samej ustawie we wszystkich mediach pojawiało się ponad 15 tys. wzmianek w tym 52 proc., czyli 7,8 tys. publikacji dotyczy społecznych manifestacji w obronie wolności mediów. Protesty odbywały się w całej Polsce głównie 11 sierpnia. Ze wszystkich materiałów dotyczących wystąpień przeciwko „Lex TVN” 60 proc. to przekazy w samych social mediach (Twitter, Facebook, Instagram, YouTube) z  całkowitym dotarciem 3,1 mln kontaktów.

W prasie publikacji mniej, choć z wyższym dotarciem niż w internecie

Udział prasy w dyskusji w temacie protestów wynosi zaledwie 1 proc. (107 odniesień), ale z dotarciem na wyższym poziomie niż w internecie – 3,5 mln kontaktów z przekazem. Tytuły o największym zasięgu, które publikowały informacje o „Lex TVN” w dniach 11-15 sierpnia to: Fakt, Super Express, Gazeta Wyborcza, Nasz Dziennik, Wprost, Gazeta Polska Codziennie, Rzeczpospolita i Dziennik Gazeta Prawna.

Radio i telewizja z największym zasięgiem

W radiu wyemitowano dokładnie 211 wzmianek z dotarciem 7,3 mln kontaktów – najczęściej o kontrowersjach związanych z „Lex TVN” mówiły stacje RMF FM, Radio Zet, Radio Vox FM, i TOK FM. W telewizji natomiast wypuszczono w tym krótkim okresie aż 188 materiałów o łącznym zasięgu 46,3 mln, z czego najczęściej przekazy o największym zasięgu pojawiły się w:

  • TVN, TVN24, TVN24 Biznes i Świat i TTV - 132 materiałów o dotarciu 34 mln i czasie antenowym 12 godzin
  • TVP Info, TVP1, TVP2, TVP Polonia, TVP3 Szczecin, TVP3 Lublin – 23 publikacje z dotarciem 7,7 mln i czasie antenowym 1 godziny
  • Polsat, Polsat News, Polsat News 2 – 20 przekazów z dotarciem 4,5 mln i czasie antenowym 2 godzin
  • Pozostałe w tym TV Republika, WTK, TV Toruń – 13 materiałów o zasięgu 92 tys. i czasie antenowym 2 godzin

Źródło: Instytut Monitorowania Mediów

www.imm.com.pl

Dodatkowe informacje:

[1] Dotarcie informuje o liczbie potencjalnych kontaktów z przekazem mediowym, a więc o jego szacunkowym zasięgu.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764