logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ustronianka razem z More Bananas dodają życiowej energii

  PR 20.02.2019, przeczytano 612 razy

More Bananas wygrało przetarg na działania w mediach społecznościowych firmy Ustronianka. Od lutego 2019 krakowska agencja obsługuje kanały komunikacji popularnej marki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ustronianka-razem-z-more-bananas-dodaja-zyciowej-energii,381317,artykul.html

More Bananas zostało wybrane spośród kilku innych ofert. Krakowska agencja opracowała spójną strategię zgodną z misją i celami marki. Zwycięstwo w przetargu zapewniła zaproponowana big idea oraz kompleksowość oferty rozbudowana m.in. o zwiększenie popularności na Instagramie, kampanie z blogerami i działania UGC.

- Profil naturalnej wody mineralnej Ustronianka na Facebooku ma być rzetelnym źródłem na temat konieczności odpowiedniego nawodnienia organizmu - mówi Karolina Kumor, social media manager w agencji More Bananas - Chcemy przekazywać wartościowe treści, informować o życiu firmy, a także inspirować jej fanów do działania. W końcu to woda daje nam życiową energię! - dodaje.

Do zadań More Bananas będzie należało prowadzenie profili marki na Facebooku i Instagramie oraz kampanie z influencerami.

- Profil @ustronianka.pl na Instagramie dopiero zaczyna tętnić życiem - informuje Katarzyna Witkowska, social media specialist w agencji More Bananas - Naszym zadaniem jest zbudowanie społeczności wokół przesłania marki “energia z natury”, poprzez konsekwentne używanie hasztagu oraz odpowiadanie na instagramowe trendy.

Ustronianka to ogólnopolski producent wód mineralnych i napojów. Firma stawia na sprzedaż najwyższej jakości produktów od prawie 40 lat. Marka opiera działania nie tylko na tradycji, ale i innowacyjności w kierowaniu spółką.

Firma ochoczo angażuje się w działania CSR. Wspiera polskich sportowców: zarówno młodego pokolenia, jak i profesjonalnych zawodników. Marka wciąż prężnie współpracuje z PZPN, będąc Oficjalnym Partnerem Reprezentacji Polski, a woda Ustronianka jest jedyną Oficjalną Wodą Reprezentacji Polski.

Źródło: More Bananas

www.morebananas.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764