More Bananas wygrało przetarg na działania w mediach społecznościowych firmy Ustronianka. Od lutego 2019 krakowska agencja obsługuje kanały komunikacji popularnej marki.
More Bananas zostało wybrane spośród kilku innych ofert. Krakowska agencja opracowała spójną strategię zgodną z misją i celami marki. Zwycięstwo w przetargu zapewniła zaproponowana big idea oraz kompleksowość oferty rozbudowana m.in. o zwiększenie popularności na Instagramie, kampanie z blogerami i działania UGC.
- Profil naturalnej wody mineralnej Ustronianka na Facebooku ma być rzetelnym źródłem na temat konieczności odpowiedniego nawodnienia organizmu - mówi Karolina Kumor, social media manager w agencji More Bananas - Chcemy przekazywać wartościowe treści, informować o życiu firmy, a także inspirować jej fanów do działania. W końcu to woda daje nam życiową energię! - dodaje.
Do zadań More Bananas będzie należało prowadzenie profili marki na Facebooku i Instagramie oraz kampanie z influencerami.
- Profil @ustronianka.pl na Instagramie dopiero zaczyna tętnić życiem - informuje Katarzyna Witkowska, social media specialist w agencji More Bananas - Naszym zadaniem jest zbudowanie społeczności wokół przesłania marki “energia z natury”, poprzez konsekwentne używanie hasztagu oraz odpowiadanie na instagramowe trendy.
Ustronianka to ogólnopolski producent wód mineralnych i napojów. Firma stawia na sprzedaż najwyższej jakości produktów od prawie 40 lat. Marka opiera działania nie tylko na tradycji, ale i innowacyjności w kierowaniu spółką.
Firma ochoczo angażuje się w działania CSR. Wspiera polskich sportowców: zarówno młodego pokolenia, jak i profesjonalnych zawodników. Marka wciąż prężnie współpracuje z PZPN, będąc Oficjalnym Partnerem Reprezentacji Polski, a woda Ustronianka jest jedyną Oficjalną Wodą Reprezentacji Polski.
Źródło: More Bananas