logo
FORUM
Polska reklama i poligrafiaFORUM

Uwaga na ***

Strona 1/8  1 2 3 ... 8

| 25.11.2016 13:11

wyrok wyrokiem a ja ostrzegam przed Atrium, bo sprzedają badziewie którego nie potrafią uruchomić skutecznie od 10 dni ! stary chończyk bardziej niezawodny niż te ich "mutohy"

niby nowy sprzęt a w ciągu tygodnia 4 awaria , klienci odchodzą, a ploter służy za wieszak do ubrań

konkrety ?
prosze :
ploter zainstalowany 4 listopada,
pierwsza awaria 16 listopada ,
usunięta po kilku dniach , jednak z powodu awarii software (onyx) nie do sprawdzenia czy faktycznie usunięta.
po kilku dniach onyx przywrócony do życia .
niestety pojawia się kolejna awaria - ploter drukuje jak kilkuletnia rozkalibrowana maszyna zza wody ,
serwis myśli ....
i ooops kolejna awaria - karetka nie startuje - cytuje serwis : jakiś pewnie pechowy egzemplarz .

w międzyczasie proponują półśrodki - dobrze że proponują ale średnio skuteczne.
dzisiaj pomysł - nowe profile pomogą - ale nie - niestety polegli.
więc w poniedziałek będą myśleć co robić dalej .
no jasne - mają czas do myślenia - nie ich kasa, nie ich klienci .
ostrzegano mnie przed tą firmą - mam za swoje - nie posłuchałem .

procedura zwrotu maszyny już uruchomiona w leasingu , i pewnie tak to się zakończy .

(...)

Rafal Zagórski

Atrium, 2004-08-19 08:27
Szanowni Państwo,

Pragnę ostrzec przed firmą Glas-Grafik oraz przed dwoma prowadzącymi ją osobami: Aleksandrą Florian oraz Markiem Trojanowskim. Marek Trojanowski został skazany za wyłudzenie z naszej firmy ponad 119 000 zł, prawomocnym wyrokiem sądu na dwa lata więzienia. Aleksandra Florian w tej samej sprawie karnej oczekuje na rozprawę, która odbędzie się we wrześniu.
W internecie występują pod nazwami: ploterymediaserwis.pl lub grandformat.pl.

Atrium Centrum Ploterowe
Maciej Juchkewicz


(Wiadomość zmodyfikowana przez: redakcja dnia 25.11.2016 14:50 - usunięte oceny wartościujące)

brak ikonki
+ + +

opolskie
wiadomości: 106
w Signs.pl od 01.10.2012
IP: 213.199.208.XXX

| 25.11.2016 13:11

Znasz zasady? Po pierwsze - konkrety, fakty zamiast ocen, a po drugie - prosimy abyś się pod swoimi zarzutami podpisał.

-----------------
Redakcja Signs.pl

avatar użytkownika
SIGNS.PL

Liszki
Małopolskie
wiadomości: 8375
w Signs.pl od 10.11.2000
IP: 217.99.204.XXX

| 25.11.2016 14:11

A wyroku już nie ma na stronie atrium ...

brak ikonki
+ + + +

Poznań
wiadomości: 247
w Signs.pl od 19.12.2011
IP: 83.0.253.XXX

| 25.11.2016 14:11

Dziękujemy za podpisanie się i przedstawienie faktów. Prosimy powstrzymać się od ocen i apeli pozostawiając oceny i wnioski użytkownikom.

-----------------
Redakcja Signs.pl

avatar użytkownika
SIGNS.PL

Liszki
Małopolskie
wiadomości: 8375
w Signs.pl od 10.11.2000
IP: 217.99.204.XXX

| 25.11.2016 15:11

Hmmm... polegli powiadasz? Czyżby to był ZAMACH?

avatar użytkownika
+ + + + + + +

wiadomości: 1314
w Signs.pl od 28.07.2014
IP: 94.254.143.XXX

| 25.11.2016 22:11

usunięta po kilku dniach , jednak z powodu awarii software (onyx) nie do sprawdzenia czy faktycznie usunięta.


To znaczy się że co ... że nie do sprawdzenia co ? To program działa czy nie działa ? Opisz trochę problemy jeśli możesz bo to może być interesujące.

avatar użytkownika
+ + + + + + + + + + + + + +

wiadomości: 4434
w Signs.pl od 12.10.2009
IP: 178.42.79.XXX

| 26.11.2016 12:11

Napisz do Mutoha, że sprzedali "pechowy egzemplarz".
Jaka jest wina Atrium, że awaria nastąpiła po dwóch dniach?

Napisz do Onyxa, że się wykrzaczył.
Jaka jest wina Atrium, że program nawalił?

brak ikonki
+ + + + +

Warszawa
wiadomości: 447
w Signs.pl od 20.01.2013
IP: 83.15.90.XXX

| 28.11.2016 13:11

taka że sprzedawca odpowiada za wady sprzętu który sprzedaje i jest jego dealerem .


newseason, 2016-11-26 12:43
Napisz do Mutoha, że sprzedali "pechowy egzemplarz".
Jaka jest wina Atrium, że awaria nastąpiła po dwóch dniach?

Napisz do Onyxa, że się wykrzaczył.
Jaka jest wina Atrium, że program nawalił?

brak ikonki
+ + +

opolskie
wiadomości: 106
w Signs.pl od 01.10.2012
IP: 213.199.208.XXX

| 29.11.2016 11:11

[quote]rafal-opr, 2016-11-28 13:17
taka że sprzedawca odpowiada za wady sprzętu który sprzedaje i jest jego dealerem .

[/quote] [/quote]

Chyba ustawy Ci się pomyliły.. To co piszesz dotyczy sprzedaży konsumenckiej.
W Twojej sytuacji z reguły gwarantem jest producent, a firma sprzedająca jest ich przedstawicielem, który może też naprawiać.
jeśli kupisz drukarkę w MediaMarkt, to oni kierują sprawę do gwaranta, który kieruje do serwisu. Bardzo uproszczone i lakoniczne, ale tak to wygląda.

Napisz, jak się zakończył sprawa Atrium.

brak ikonki
+ + + + +

Warszawa
wiadomości: 447
w Signs.pl od 20.01.2013
IP: 83.15.90.XXX

| 29.11.2016 11:11

Gościu nic nie kupił to po pierwsze. Dzierżawi sprzęt od leasingodawcy w celach zarobkowych płacąc czynsz. Sprzęt nie działa a w jego odczuciu dostawca nie radzi sobie z naprawą czy też uruchomieniem, więc przyjął prawidłową drogę załatwiania sprawy.
Mnie bardziej z ciekawości interesuje aspekt techniczny czyli co się stało że się zesrało no ale gość pewnie biega teraz po sądach i trzaska się z mecenasami różnej maści.

avatar użytkownika
+ + + + + + + + + + + + + +

wiadomości: 4434
w Signs.pl od 12.10.2009
IP: 178.42.117.XXX
Strona 1/8  1 2 3 ... 8
REKLAMA:

REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764