SerwisAtrium, 2017-02-06 11:36Witam serdecznie,
Jako kierownik dz. serwisu pragnę zająć krótkie stanowisko:
Problem nie był związany z subtankiem, a wynikał ze zbyt szczelnie zamkniętego zbiornika z atramentem (system stałego zasilania) – to powodowało blokowanie zaworka w kasecie i zawieszenie pływaka. Temat dawno jest rozwiązany. ???
___________
SKAD PANI WIE Z CZEGO WYNIKAŁ OSTATNI PROBLEM ? NIKOGO Z SERWISU NIE BYŁO I PROBLEM NIE WYNIKA Z ZAMKNIĘTEJ KASETY ZAPEWNIAM PANIĄ ŻE NIE SĄ ZAMKNIĘTE CO Z ZA BIURKA W OPOLU NIESTETY NIE WIDAĆ !
________________
Co do ustawiania funkcji step problem leży w niezrozumieniu przez klienta, że do materiałów o różnej grubości należy ustawiać i zapisywać osobno Step Adjustment (posuw mediów).
___________________________
A HAHAHAHAHA !!! DOBRY DOWCIP !! ŻENUJĄCE TŁUMACZENIE SIĘ - przecież jasne jest że różne materiały mają inny step ! ale pracownicy Atrium nie potrafili go ustawić kilkakrotnie odwiedzając nas - powód - ploter nie zapamiętał ustawień , dlatego była konieczna zmiana softu.
NIE WYTRZYMAM
hehehe dobre z tym niezrozumieniem
dobry dowcip
______________________
Ploter ma możliwość zapisu wielu ustawień stepu dokonywanych przez klienta. Podczas wizyt serwisowych błędne ustawianie stepu na każdym typie materiału kształtowało się w zakresie 2-3mm. Nasz technik kilka razy wyjeżdżał do klienta, żeby ustawiać step dla poszczególnych materiałów jednak nie możemy tego wykonywać bezpłatnie co kilka dni.
BZDURA !!! nie wyjeżdząl zeby ustawić step - wyjeżdzął że by usunąć notorycznie poawiającą się usterkę, o której nie mieliscie zielonego pojęcia skąd się bierze !
_________________________________
Niestety szkolenia nie dają większego rezultatu.
JAKIE SZKOLENIA !! ?? jedno wstępne szkolenie 10 minutowe przy instalacji na którym serwisant powiedział : "A więcej wiedzieć nie musicie " ????
_______________
Przy wizycie mojego technika, nikt z pracowników nie był ani obecny ani zainteresowany szkoleniem.
podczas wizyty serwisanta, pracownik pracujący na urządzeniu towarzyszłym cały czas technikowi co widać na monitoringu, zadawał równiez pytanie ale odpowiedzi jakie otrzymywał były typu :" no tak się czasem dzieje w tych ploterach"
dodatkowo pracownicy serwisu "wyśmiali" wymownym spojrzeniem instrukcję jaką przesłał nam jeden z pracowników atrium , a która dotyczyła ustawienia stepu.
ZAPROPONOWANO NAM SZKOLENIE ZA 1500 zł , z obsługi plotera, choć takie szkolenie powinno być bezpłatne przy instalacji . w rozmowie telefonicznej dostałem propozycje:
" skoro nie chcecie płacić za wizyty serwisu, możecie skorzystac z takiego płatnego szkolenia " .
w rozmowie z jednym z pracowników atrium usłyszałem że takie szkolenie "to nic nowego co już wiemy" .
a szczegółów powodujących usterki które się u nas pojawiały i tak nam nikt nie powie bo musieliby zwolnić część serwisantów. pozatym mamy gwarancję i samodzielna ingerencja w cokolwiek skutkuje jej utratą .
_________________________
ponadto pragnę poinformować iż atrium sprzedaje atramenty z niedziałającymi chipami - przestoje, koszty wynikające z zakupu chipów działających i tego typu problemy są już standardem !