logo
FORUM
Polska reklama i poligrafiaFORUM

Uwaga na ***

Strona 7/8  1 ... 5 6 7 8

| 03.02.2017 09:02

Opisujesz swój problem jak 5 letnia dziewczynka, która zepsuła swoją lalkę...

Niby drukuje a nie drukuje.. co może być spier*olone w tak prostej konstrukcji jak ploter solwentowy? Przecież on nie spadł z transportu..

Co było problemem paskowania. Co to za problemy z trybami druku. Jak magenta ma się zlewać do kasety?

brak ikonki
+ + + +

wiadomości: 256
w Signs.pl od 07.03.2012
IP: 94.254.146.XXX

| 03.02.2017 11:02

Enigmato, 2017-02-03 09:55
Opisujesz swój problem jak 5 letnia dziewczynka, która zepsuła swoją lalkę...

Niby drukuje a nie drukuje.. co może być spier*olone w tak prostej konstrukcji jak ploter solwentowy? Przecież on nie spadł z transportu..

Co było problemem paskowania. Co to za problemy z trybami druku. Jak magenta ma się zlewać do kasety?

z lalek wyrosłem
skoro nie rozumiesz tezy ze raz dziala poprawnie raz nie to niewiem jak to szerzej Ci wytlumaczyc, poprostu problem rozwiązany został kilka dni temu i pojawia się sporadycznie , stąd twierdzenie że raz jest poprawnie raz nie .
a ze to prosta konstrukcja to wytłumacz to w serwisie Atrium który P*** się z tym kilka ładnych tygodni .

problem był taki że ploter nie pamiętał ustawień stepu- Atrium szukało dziury a to w głowicy a to w profilach różne dziwne cuda, kilku serwisantów nas odwiedziło, kombinowali ustawiali ze skutkiem zerowym- aż wkońcu trzeba było ich naprowadzić na problem, i powiedzieć co naszym zdaniem jest nie tak - oświeciło Pana który jak dotąd szukał innych rozwiązań - przyjechali po raz n-ty i sprawdzili ze w oprogramowaniu jest coś nie tak - zmienili soft lub coś w tym stylu z tego co serwisant mówił - i maszyna pamięta już ustawienia , problem paskowania pojawia się nieznacznie na niektórych trybach - mozliwe że kwestia ustawień innych parametrów typu temperatura itp - ale jaka niespodzianka , po wykonanej zmianie i usunięciu usterki Atrium twierdzi że to nie była gwarancyjna usterka i wystawili fakturkę na niemałą kwotę

z kasetą magenty jest historia taka że kilka razy wyskoczył błąd subtanka, raz został zmieniony po zgłoszonej usterce (wtedy jeszcze podlegał gwarancji) , ale błąd nadal "wyskakiwał" co jakiś czas , na kasecie jest zamontowany zbiornik z którego atrament przelewa się do kasety....może inaczej- powinien się przelewać . Z pozostałych kolorów ładnie to spływa a na magencie niestety nie ,
podczas druku cośtam delikatnie ploter siłą pewnie ssania ściąga ale pewnie to powoduje problem z subtankiem . niewiem . Atrium twierdzi że nie - że to wina " niewłaściwego uzytkowania wyłączonego z obsługi gwarancynej" .



brak ikonki
+ + +

opolskie
wiadomości: 106
w Signs.pl od 01.10.2012
IP: 213.199.208.XXX

| 03.02.2017 12:02

Atrament spływa tylko i wyłącznie grawitacyjnie, jesli nie napełnia kasety to znaczy że blokuje się pływak lub zawór. Od czasu do czasu zakręć górę i delikatnie ściśnij zbiornik, nadciśnienie przepchnie zaworek. Jeśli zawiesza się pływak wyjmij z plotera i pierdyknij o stół, jeśli nadal zawiesza się otwórz okno i wypieprz kasetę zamontuj nową. To chińskie badziewie trafiłeś na jedną gorszą, zdarza się.
Jeśli kaseta jest napełniona atramentem a subtank wywala nadal błąd może być kłopot z elektrozaworem, nieraz wystarczy go rozebrać i wyczyścić.
Ploter otwiera zawór i napełnia subtank jeśli w założonym czasie nie napełni się to zamyka go i wywala błąd.
Każdy tryb druku którego chcesz używać powinien być sprofilowany, oczywiście soft pozwala na dowolne przełączanie trybu ale musisz się liczyć z innym sposobem nakładania atramentu a więc i z innym wydrukiem, nieraz są to niuanse pomijalne a nieraz kasznka z bananami.

Ile ta maszyna ma, przecież Ty ja masz chyba od kilku miesięcy ?

avatar użytkownika
+ + + + + + + + + + + + + +

wiadomości: 4431
w Signs.pl od 12.10.2009
IP: 83.9.225.XXX

| 03.02.2017 15:02

dzięki Aikon,
no dokładnie maszyna od listopada ale Atrium nie widzi w tej usterce nic co wymagałoby "gwarancyjnej wizyty"
cytuje : "problem możemy usunąć ale odpłatnie - nie podlega gwarancji " .

najlepsze jest to że przy instalacji maszyny już taki problem sie pojawił-instalator stwierdził ze pare metrów przejdzie i problem zniknie - przedrukował, poczarował i problem zniknął na kilkanaście dni - kolejny raz inny serwisant w tej samej sprawie był u nas i "coś" robił - jeszcze w ramach gwarancji - nagle się okazuje że już nie chcą tego skutecznie naprawić w ramach gwarancji - pewnie nie potrafią .



brak ikonki
+ + +

opolskie
wiadomości: 106
w Signs.pl od 01.10.2012
IP: 213.199.208.XXX

| 06.02.2017 11:02

Witam serdecznie,
Jako kierownik dz. serwisu pragnę zająć krótkie stanowisko:
Problem nie był związany z subtankiem, a wynikał ze zbyt szczelnie zamkniętego zbiornika z atramentem (system stałego zasilania) – to powodowało blokowanie zaworka w kasecie i zawieszenie pływaka. Temat dawno jest rozwiązany.
Co do ustawiania funkcji step problem leży w niezrozumieniu przez klienta, że do materiałów o różnej grubości należy ustawiać i zapisywać osobno Step Adjustment (posuw mediów). Ploter ma możliwość zapisu wielu ustawień stepu dokonywanych przez klienta. Podczas wizyt serwisowych błędne ustawianie stepu na każdym typie materiału kształtowało się w zakresie 2-3mm. Nasz technik kilka razy wyjeżdżał do klienta, żeby ustawiać step dla poszczególnych materiałów jednak nie możemy tego wykonywać bezpłatnie co kilka dni. Niestety szkolenia nie dają większego rezultatu. Przy wizycie mojego technika, nikt z pracowników nie był ani obecny ani zainteresowany szkoleniem.

avatar użytkownika
+ + +

Opole
wiadomości: 29
w Signs.pl od 13.08.2010
IP: 77.79.239.XXX

| 06.02.2017 12:02

SerwisAtrium, 2017-02-06 11:36
Witam serdecznie,
Jako kierownik dz. serwisu pragnę zająć krótkie stanowisko:
Problem nie był związany z subtankiem, a wynikał ze zbyt szczelnie zamkniętego zbiornika z atramentem (system stałego zasilania) – to powodowało blokowanie zaworka w kasecie i zawieszenie pływaka. Temat dawno jest rozwiązany. ???
___________
SKAD PANI WIE Z CZEGO WYNIKAŁ OSTATNI PROBLEM ? NIKOGO Z SERWISU NIE BYŁO I PROBLEM NIE WYNIKA Z ZAMKNIĘTEJ KASETY ZAPEWNIAM PANIĄ ŻE NIE SĄ ZAMKNIĘTE CO Z ZA BIURKA W OPOLU NIESTETY NIE WIDAĆ !

________________

Co do ustawiania funkcji step problem leży w niezrozumieniu przez klienta, że do materiałów o różnej grubości należy ustawiać i zapisywać osobno Step Adjustment (posuw mediów).
___________________________

A HAHAHAHAHA !!! DOBRY DOWCIP !! ŻENUJĄCE TŁUMACZENIE SIĘ - przecież jasne jest że różne materiały mają inny step ! ale pracownicy Atrium nie potrafili go ustawić kilkakrotnie odwiedzając nas - powód - ploter nie zapamiętał ustawień , dlatego była konieczna zmiana softu.
NIE WYTRZYMAM hehehe dobre z tym niezrozumieniem dobry dowcip

______________________
Ploter ma możliwość zapisu wielu ustawień stepu dokonywanych przez klienta. Podczas wizyt serwisowych błędne ustawianie stepu na każdym typie materiału kształtowało się w zakresie 2-3mm. Nasz technik kilka razy wyjeżdżał do klienta, żeby ustawiać step dla poszczególnych materiałów jednak nie możemy tego wykonywać bezpłatnie co kilka dni.

BZDURA !!! nie wyjeżdząl zeby ustawić step - wyjeżdzął że by usunąć notorycznie poawiającą się usterkę, o której nie mieliscie zielonego pojęcia skąd się bierze !
_________________________________
Niestety szkolenia nie dają większego rezultatu.

JAKIE SZKOLENIA !! ?? jedno wstępne szkolenie 10 minutowe przy instalacji na którym serwisant powiedział : "A więcej wiedzieć nie musicie " ????
_______________
Przy wizycie mojego technika, nikt z pracowników nie był ani obecny ani zainteresowany szkoleniem.

podczas wizyty serwisanta, pracownik pracujący na urządzeniu towarzyszłym cały czas technikowi co widać na monitoringu, zadawał równiez pytanie ale odpowiedzi jakie otrzymywał były typu :" no tak się czasem dzieje w tych ploterach"

dodatkowo pracownicy serwisu "wyśmiali" wymownym spojrzeniem instrukcję jaką przesłał nam jeden z pracowników atrium , a która dotyczyła ustawienia stepu.

ZAPROPONOWANO NAM SZKOLENIE ZA 1500 zł , z obsługi plotera, choć takie szkolenie powinno być bezpłatne przy instalacji . w rozmowie telefonicznej dostałem propozycje:
" skoro nie chcecie płacić za wizyty serwisu, możecie skorzystac z takiego płatnego szkolenia " .

w rozmowie z jednym z pracowników atrium usłyszałem że takie szkolenie "to nic nowego co już wiemy" .
a szczegółów powodujących usterki które się u nas pojawiały i tak nam nikt nie powie bo musieliby zwolnić część serwisantów. pozatym mamy gwarancję i samodzielna ingerencja w cokolwiek skutkuje jej utratą .
_________________________
ponadto pragnę poinformować iż atrium sprzedaje atramenty z niedziałającymi chipami - przestoje, koszty wynikające z zakupu chipów działających i tego typu problemy są już standardem !





null

brak ikonki
+ + +

opolskie
wiadomości: 106
w Signs.pl od 01.10.2012
IP: 213.199.208.XXX

| 07.02.2017 15:02

Na prośbę firmy Atrium usuwamy część wątku poświęconą ich komunikatowi dot. wyniku sporu sądowego sprzed 9 lat.

-----------------
Redakcja Signs.pl

avatar użytkownika
SIGNS.PL

Liszki
Małopolskie
wiadomości: 8371
w Signs.pl od 10.11.2000
IP: 217.99.198.XXX

| 08.02.2017 09:02

Miałem podobną sprawę kupowałem wtedy w Atrium VJ1304. Maszyna po uruchomieniu paskowała. Przyjechali jedni spece, następni, po tygodniu wymieniono maszynę na nową. Dostałem od serwisanta kilkanaście profili i info jakby nie pasowało to podeśle nowe lub jak dalej nie będą pasowały to zrobi mi własne.
Wybrałem było dobrze. Dostałem pełne szkolenie i ciągle miałem gdzie zadzwonić jeżeli pojawiały się problemy i jeżeli nie telefonicznie to po kilku dniach przy okazji zjawiał się i pomagał (bezpłatnie!!!). Po jakimś roku okazało się, że ich farba zatkała głowicę (8 dysz w DX5 cyan). Wysłałem pismo z opisem i skan testu głowicy. Po tygodniu (za darmo !!!) w ramach reklamacji wadliwego tuszu wymiana głowicy na nową. Dzięki takiej postawie kupiłem razem 4 urządzenia w ATRIUM. Teraz jestem w trakcie zakupu kolejnego plotera. Ale nie wiem czy to nadal ta sama firma czy kolega miał jakiegoś pecha czy to ja przez lata miałem takiego dobrego opiekuna (niestety Paweł już odszedł). Nowy opiekun też daje radę i dobrze się nam współpraca układa i naprawdę nie mogę narzekać. Mam nadzieję, że nadal będę mógł mieć dobrą opinię o ATRIUM, chociaż to i tak jest zwykle zasługa tej osoby, która obsługuje danego klienta.

brak ikonki
+ + +

Szamotuły
wiadomości: 81
w Signs.pl od 10.11.2012
IP: 83.20.139.XXX

| 08.02.2017 10:02

Ech wywołałeś wspomnienia...
w 2003 roku Atrium miało reklamę: "mutoch falcon + atrament Lyson z butli = fotograficzna jakość" - gdzieś tego jpga jeszcze mam skitranego. Skusiłem się i kupiłem, i zaczęły się jazdy bo to był twardy solvent i niszczył głowice DX w ciągu 2-3 miesięcy, dodatkowo belka po której porusza sie karetka była wygięta o jakies 2 mm co dawało na wydruku sinusoidane pasy, których nie szło wyregulować stepem, po wielu bojach i awanturach, po kolejnym piśmie wysłanym przez biuro prawne Pan Prezes podjął męską decyzję i wymienił na jednego z pierwszych Spitfire z tuszami OEM czyli TechINKa. i Spitfire działał jak trzeba a Atrium zaczęło staranniej pisać reklamy

-----------------
Pracuj ciężko, graj mocno, bądź twardy. !

avatar użytkownika
+ + + + + + +

Polska
wiadomości: 1098
w Signs.pl od 15.11.2011
IP: 79.188.20.XXX

| 08.02.2017 11:02

do czasu sprzedaży i puerwszej usterki też było miło

paweł wróc

eurocopy, 2017-02-08 09:07
Miałem podobną sprawę kupowałem wtedy w Atrium VJ1304. Maszyna po uruchomieniu paskowała. Przyjechali jedni spece, następni, po tygodniu wymieniono maszynę na nową. Dostałem od serwisanta kilkanaście profili i info jakby nie pasowało to podeśle nowe lub jak dalej nie będą pasowały to zrobi mi własne.
Wybrałem było dobrze. Dostałem pełne szkolenie i ciągle miałem gdzie zadzwonić jeżeli pojawiały się problemy i jeżeli nie telefonicznie to po kilku dniach przy okazji zjawiał się i pomagał (bezpłatnie!!!). Po jakimś roku okazało się, że ich farba zatkała głowicę (8 dysz w DX5 cyan). Wysłałem pismo z opisem i skan testu głowicy. Po tygodniu (za darmo !!!) w ramach reklamacji wadliwego tuszu wymiana głowicy na nową. Dzięki takiej postawie kupiłem razem 4 urządzenia w ATRIUM. Teraz jestem w trakcie zakupu kolejnego plotera. Ale nie wiem czy to nadal ta sama firma czy kolega miał jakiegoś pecha czy to ja przez lata miałem takiego dobrego opiekuna (niestety Paweł już odszedł). Nowy opiekun też daje radę i dobrze się nam współpraca układa i naprawdę nie mogę narzekać. Mam nadzieję, że nadal będę mógł mieć dobrą opinię o ATRIUM, chociaż to i tak jest zwykle zasługa tej osoby, która obsługuje danego klienta.

brak ikonki
+ + +

opolskie
wiadomości: 106
w Signs.pl od 01.10.2012
IP: 213.199.208.XXX
Strona 7/8  1 ... 5 6 7 8
REKLAMA:

REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764