logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

UX Design od podstaw - szkoła biznesu Laba rusza z nowym kursem online

  PR 17.08.2022, przeczytano 1315 razy
ilustracja

Kurs z zakresu projektowania UX poprowadzi Head of Design & Partner w Agencji konsultingowej Together – Bartosz Balewski. Studenci będą mogli uczyć się od doświadczonego specjalisty, współpracującego z Google i dowiedzą się jak stworzyć dobry projekt UX-owy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ux-design-od-podstaw---szkola-biznesu-laba-rusza-z-nowym-kursem-online,396922,artykul.html

– Zależy nam, żeby z naszych kursów studenci wynosili nie tylko wiedzę, ale również umiejętności praktyczne. Do współpracy zapraszamy doświadczonych specjalistów z branży, którzy przekazują profesjonalny know-how. Bartosz Balewski jest również rekruterem, więc będzie mógł pomóc uczestnikom w przygotowaniu się do rozmowy kwalifikacyjnej i prezentacji projektów – mówi Country Manager Laby, Anna Piskorz.

IT jest jedną z najlepiej opłacanych branż. Nie trzeba jednak posiadać umiejętności programowania, żeby dostać pracę w IT. UX designer zajmuje się projektowaniem doświadczeń użytkowników produktów cyfrowych. Najważniejsze kompetencje, jakie powinien posiadać projektant UX to umiejętność analitycznego myślenia oraz empatyzowania i słuchania ludzi. 

Wykładowca ma ponad 13-letnie w polskich i międzynarodowych firmach jak Raiffeisen Bank, Orlen, Betsson Group czy Millennium Bank. Posiada certyfikat Google Design Sprint Mastera i działa jako mentor UX/UI w społeczności Google for Startup Accelerator. Bartosz Balewski jest również wykładowcą na Uniwersytecie SWPS oraz współpracuje z Inkubatorem Przedsiębiorczości Uniwersytetu Warszawskiego.

Podczas kursu Bartosz Balewski przeprowadzić uczestników przez wszystkie etapy procesu powstawania projektu UX, od briefingu z klientem po prezentacje. Poznają również narzędzia niezbędne do tworzenia prototypów, a później gotowych rozwiązań.

Edukacja zdalna jest idealnym rozwiązaniem w uczeniu dorosłych, którzy zwykle nie dużo wolnego czasu. Kursy Laby to zdalne, interaktywne webinary, uzupełnione przez praktyczne zadania domowe, które pozwalają ćwiczyć w praktyce nabyte umiejętności. 

Źródło: Laba

www.l-a-b-a.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764