logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

UX/UI conference: Projektowanie przyjaznych serwisów i aplikacji

   15.03.2018, przeczytano 1123 razy
ilustracja

GigaCon, organizator konferencji dla branży IT, zaprasza na 2-dniową konferencję UX/UI conference, która odbędzie się w dniach 23-24 kwietnia w Hotelu Dębowa Góra Active & Spa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ux-ui-conference%3A-projektowanie-przyjaznych-serwisow-i-aplikacji,35807,artykul.html

Spotkanie zostało podzielone na dwie części:
 
I dnia odbędzie się część konferencyjna podczas której eksperci UX/UI podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem podczas 30-minutowych wykładów.
 
II dnia z kolei przygotowaliśmy cześć warsztatową, każdy uczestników będzie miał możliwość wziąć udział w jednym z dwóch wyjątkowych warsztatów.

Przedstawiamy wybrane tematy wykładów o których porozmawiamy w części konferencyjnej:
 

  • Badania UX w organizacji. Słów kilka o tym, jak dzielić się wiedzą i włączać innych do projektowania – Anna Tylikowska, Allegro
  • UX. Gdzie popełniliśmy błąd? – Piotr Kaczor
  • Conversion Optimization Rate – jak dzięki UX osiągnąć prawdziwą perfekcję? – Monika Kołodziejczyk, Grupa Interia
  • W pułapce przyzwyczajeń. Wnioski z procesu zmian w zaniedbanym produkcie –  Anna Jozanis, Allegro
  • Metoda Google Design Sprint – Jarosław Dobrowolski, Laboratorium EE
  • Budowanie i utrzymywanie tzw. Design System, na przykładzie konkretnego case study ING Banku Śląskiego – Eryk Orłowski, ING Bank Śląski


Część warsztatowa:

  1. Product development – od researchu do designu - warsztaty, które poprowadzą Krystian Miąsik i Jan Bińczyk - UX designerzy z ponad 8 letnim doświadczeniem obecnie pracujący w zespole UX w firmie G2A.

  2. Lean UX – efektywne rozwijanie produktów cyfrowych - o metodzie projektowania inspirowanej podejściem typu agile i lean startup, która zyskuje coraz większą popularność na świecie opowie Łukasz Szadkowski - konsultant User Experience z dziesięcioletnim doświadczeniem w obszarze IT.


Więcej szczegółów dotyczących prelegentów, tematów znajdziecie na stronie wydarzenia: http://gigacon.org/event/ux_ui/

REJESTRACJA ONLINE dostępna jest przez stronę wydarzenia: http://gigacon.org/event/ux_ui/

Wydarzenie na facebooku: https://www.facebook.com/events/146603039388882/


Aktualna cena 2 000 zł + VAT obowiązuje tylko do 31 marca. Konferencja objęta jest patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: GigaCon

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764