GigaCon, organizator konferencji dla branży IT, zaprasza na 2-dniową konferencję UX/UI conference, która odbędzie się w dniach 23-24 kwietnia w Hotelu Dębowa Góra Active & Spa.
Spotkanie zostało podzielone na dwie części:
I dnia odbędzie się część konferencyjna podczas której eksperci UX/UI podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem podczas 30-minutowych wykładów.
II dnia z kolei przygotowaliśmy cześć warsztatową, każdy uczestników będzie miał możliwość wziąć udział w jednym z dwóch wyjątkowych warsztatów.
Przedstawiamy wybrane tematy wykładów o których porozmawiamy w części konferencyjnej:
- Badania UX w organizacji. Słów kilka o tym, jak dzielić się wiedzą i włączać innych do projektowania – Anna Tylikowska, Allegro
- UX. Gdzie popełniliśmy błąd? – Piotr Kaczor
- Conversion Optimization Rate – jak dzięki UX osiągnąć prawdziwą perfekcję? – Monika Kołodziejczyk, Grupa Interia
- W pułapce przyzwyczajeń. Wnioski z procesu zmian w zaniedbanym produkcie – Anna Jozanis, Allegro
- Metoda Google Design Sprint – Jarosław Dobrowolski, Laboratorium EE
- Budowanie i utrzymywanie tzw. Design System, na przykładzie konkretnego case study ING Banku Śląskiego – Eryk Orłowski, ING Bank Śląski
Część warsztatowa:
- Product development – od researchu do designu - warsztaty, które poprowadzą Krystian Miąsik i Jan Bińczyk - UX designerzy z ponad 8 letnim doświadczeniem obecnie pracujący w zespole UX w firmie G2A.
- Lean UX – efektywne rozwijanie produktów cyfrowych - o metodzie projektowania inspirowanej podejściem typu agile i lean startup, która zyskuje coraz większą popularność na świecie opowie Łukasz Szadkowski - konsultant User Experience z dziesięcioletnim doświadczeniem w obszarze IT.
Więcej szczegółów dotyczących prelegentów, tematów znajdziecie na stronie wydarzenia: http://gigacon.org/event/ux_ui/REJESTRACJA ONLINE dostępna jest przez stronę wydarzenia: http://gigacon.org/event/ux_ui/
Wydarzenie na facebooku: https://www.facebook.com/events/146603039388882/
Aktualna cena 2 000 zł + VAT obowiązuje tylko do 31 marca. Konferencja objęta jest patronatem medialnym Signs.pl.
Źródło: GigaCon