logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Uzdrowisko Ustroń zmienia identyfikację wizualną

  PR 18.05.2022, przeczytano 1371 razy
ilustracja

Uzdrowisko w Ustroniu (Beskid Śląski) rozpoczyna rebranding. Zmieni się logo, a identyfikacja wizualna zacznie nawiązywać do najbardziej rozpoznawalnych budynków kurortu – Sanatorium Równica, Hotelu Wilga czy budynku Uzdrowiskowego Instytutu Zdrowia. Nowe brand identity to jednak nie tylko zmiana wizualna.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/uzdrowisko-ustron-zmienia-identyfikacje-wizualna,395902,artykul.html

Uzdrowisko już dziś (tj. 17.05) zmieni swój logotyp. Znane kuracjuszom i mieszkańcom Śląska trójkolorowe serce (czerwień, zieleń i niebieski) zmieni się w serce dwukolorowe (czerwień i navy blue), które złożone zostało z dwóch litr „U”. Również logotyp będzie nawiązywał do ww. rozpoznawalnych budynków uzdrowiska.

– W ten sposób wyeksponujemy wizualnie naszą architekturę z lat 60. i 70., która jest wizytówką kurortu – mówi Izabela Bożek, dyrektor ds. marketingu uzdrowiska. – Nasz rebranding to nie tylko wizualna retromania. Odświeżyliśmy też wizję i misję naszego uzdrowiska, aby przystawała do wyzwań XXI wieku – dodaje.

Nowa idea uzdrowiska

Identyfikacja wizualna powstawała na równi z nowoczesną misją i wizją odpowiednią dla innowacyjnego kurortu medycznego.

Uzdrowisko Ustroń jest wyjątkowe w skali europejskiej. Chcemy zacząć mocniej akcentować naszą obecność w Polsce – mówi Wojciech Budzowski, prezes zarządu Uzdrowiska Ustroń. – Odświeżenie wizerunku uzdrowiska jest pierwszym krokiem, który ma sprawić, aby nie tylko mieszkańcy Śląska, ale i całej Polski, a nawet Środkowej Europy, kojarzyli Uzdrowisko Ustroń jako nowoczesne centrum zdrowia specjalizujące się w profilaktyce pierwotnej, wtórnej, rehabilitacji oraz leczenia i zapobiegania chorobom cywilizacyjnym.

– W tym roku planujemy odświeżyć stronę internetową uzdrowiska, która będzie bardziej przyjazna kuracjuszom. Planujemy też mocniej zaangażować się w działania promujące profilaktykę zdrowotną. Ostatnio mieszkańcy Ustronia mogli zobaczyć nas na rynku, gdzie opowiadaliśmy o bezdechu sennym oraz mierzyliśmy bezpłatnie ciśnienie i cukier – dodaje Bożek.

ilustracjastrzałka

Historia Uzdrowiska w Ustroniu

Uzdrowisko Ustroń jest jednym z największych tego typu kompleksów w Europie. Tradycje uzdrowiskowe Ustronia sięgają końca XVIII wieku. To właśnie wtedy odkryto, że warunki klimatyczne w połączeniu z naturalnymi złożami surowców leczniczych czynią Ustroń miejscem sprzyjającym leczeniu chorób układu oddechowego, chorób reumatycznych oraz stawowo-mięśniowych.

W latach 60. XX wieku w dolinie Jaszowiec powstała dzielnica wczasowa z charakterystycznymi budynkami mieszkalnymi tzw. „liniowcami”, „wielotraktowcami” i „gronowcami”. W latach 70. wybudowano w Zawodziu nowoczesne ośrodki wczasowo-lecznicze i sanatoryjne w kształcie piramid. Łącznie na powierzchni około 200 hektarów mieści się 17 budynków.

Od sierpnia 2010 roku właścicielem większościowego pakietu Przedsiębiorstwa Uzdrowiskowego „Ustroń” S.A. jest spółka Polsko-Amerykańskie Kliniki Serca (Grupa American Heart of Poland) posiadająca ogromne sukcesy w dziedzinie kardiologii oraz kardiochirurgii. Spółka została założona w 2000 roku przez grupę wybitnych lekarzy z Polski i ze Stanów Zjednoczonych.

ilustracjastrzałka

Źródło: Uzdrowisko Ustroń

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764