logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Uzupełnienie oferty Brother – nowe laserowe modele z serii Tonerbenefit

  PR 05.06.2018, przeczytano 744 razy
ilustracjastrzałka

Firma Brother poszerza serię TonerBenefit o dwa monochromatyczne modele laserowe: drukarkę HL-1223WE oraz urządzenie „3 w 1” DCP-1623WE. Nowy sprzęt skierowany jest do małych i średnich firm. Modele, wyróżniające się kompaktowymi rozmiarami, pozwalają na szybkie tworzenie dokumentów oraz cechują się niskim poborem energii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/uzupelnienie-oferty-brother-%E2%80%93-nowe-laserowe-modele-z-serii-tonerbenefit,36758,artykul.html

Modele DCP-1623WE oraz HL-1223WE to kompaktowe monochromatyczne urządzenia laserowe, które stanowią doskonały wybór dla małych przestrzeni użytkowych – domów lub mniejszych biur. Ich główną cechą jest niski koszt wydruku pojedynczej strony, charakterystyczny dla modeli laserowych TonerBenefit oraz wysoka jakość wydruków. Oba modele są wyposażone w pojemne podajniki papieru na 150 arkuszy, co pozwala szybko drukować duże ilości dokumentów i są w stanie tworzyć do 20 stron na minutę. Brother DCP-1623WE pozwala również skanować oraz kopiować dokumenty. Prędkość kopiowania w przypadku tego modelu wynosi do 20 monochromatycznych stron na minutę, natomiast zeskanowane dokumenty można zapisać do pliku, obrazu lub klienta pocztowego. W zestawie z modelem HL-1223WE oraz DCP-1623WE znajduje się pojemny toner o wydajności do 1500 stron.

Wielofunkcyjne urządzenie laserowe DCP-1623WE oraz jednofunkcyjna drukarka laserowa HL-1223WE oferują możliwość połączenia bezprzewodowego z telefonem lub komputerem, dzięki czemu korzystanie ze sprzętu staje się jeszcze bardziej wygodne. Komfort użytkowania zwiększają kompaktowe wymiary urządzeń, pozwalając na swobodne umieszczenie ich w dowolnym miejscu w biurze lub w domu. Dzięki aplikacji iPrint&Scan za pomocą urządzeń z systemem iOS, Android czy Windows w obu modelach możliwe jest drukowanie i podgląd wysyłanych dokumentów, a w przypadku DCP-1623WE również skanowanie oraz kopiowanie.

Równie ważną kwestią w przypadku urządzeń biurowych jest ich energooszczędność, która wpływa bezpośrednio na całkowity koszt eksploatacji sprzętu. W przypadku modelu DCP-1623WE pobór mocy wynosi 390W w trakcie drukowania, natomiast w trybie głębokiego uśpienia urządzenie pobiera tylko 0,9W. Podobne właściwości pod tym względem posiada Brother HL-1223WE, który w czasie pracy zużywa 390W, natomiast w trybie spoczynku jego pobór energii jest jeszcze niższy i wynosi zaledwie 0,7W.

Nowe urządzenia Brother objęte są 3-letnią gwarancją.

Źródło: Brother

www.brother.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764