logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Użytkownicy internetu zdecydowali - Jalapeño Burger wraca do menu Mcdonald's

  PR 29.03.2019, przeczytano 1150 razy
ilustracjastrzałka

Dzięki Jalapeño Challenge internauci mogli zdecydować czy do McDonald’s powróci Jalapeño Burger. To pierwsza inicjatywna w wyniku której klienci mieli możliwość wpłynąć na menu McDonald's


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/uzytkownicy-internetu-zdecydowali---jalape%C3%B1o-burger-wraca-do-menu-mcdonald-s,381861,artykul.html

Realizowana przez agencję Isobar Polska kampania ruszyła w środę 27 marca na kanałach własnych McDonald’s. Już po kilku godzinach pod filmami video będącymi częścią kampanii było ponad 100 tys. reakcji. Działania contentowe prowadzone są na Facebooku, Instagramie (Instastories) i za pomocą aplikacji mobilnej.

Kampania oparta jest o serię humorystycznych video, których bohaterem jest José Arcos Dorados - mieszkający w Polsce Meksykanin, który bardziej niż wszystko inne na świecie kocha Jalapeño Burgera, nie dopuszcza więc do siebie myśli, że burger miałby wrócić tylko na tydzień. Meksykanin chce, żeby wrócił on do menu więc rzuca McDonald’s wyzwanie w wygraniu którego muszą pomóc mu fani na Facebooku i Instagramie.

Za koncept kreatywny i działania w social media odpowiada agencja Isobar (Dentsu Aegis Network Polska). Content video wyprodukowało Sputnik Studio, za dźwięk odpowiada GŁOŚNO, a za postprodukcję POST.film.

Isobar wspiera McDonald’s w zakresie obsługi technologicznej, w tym w zarządzaniu contentem na stronie www, oraz odpowiada za aplikację mobilną właściciela sieci restauracji.

Źródło: Dentsu Aegis Network Polska

www.dentsuaegisnetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764