logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

V jubileuszowa Gala Effie już w poniedziałek

  PR 04.10.2014, przeczytano 967 razy

Już w najbliższy poniedziałek, 06 października odbędzie się Gala rozdania nagród Effie Awards. Wydarzenie, będące uwieńczeniem najważniejszego konkursu oceniającego efektywność kampanii komunikacji marketingowej, rozpocznie się o godzinie 19:30 w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/v-jubileuszowa-gala-effie-juz-w-poniedzialek,22809,artykul.html

Do tegorocznej edycji konkursu Effie zostało zgłoszonych 170 kampanii w 20 kategoriach. Prace były oceniane przez 75-osobowe jury, które ostatecznie zdecydowało się nominować do nagród Effie 77 kampanii. Z dokładnym wykazem nominacji można zapoznać się pod następującym linkiem:

 

http://www.effie.pl/nominowani/

Na tegorocznej, XV już gali Effie oprócz przedstawicieli największych i najważniejszych firm z branży komunikacji marketingowej oraz reklamodawców, wydarzenie swoją obecnością uświetni Wiceprezes Rady Ministrów i Minister Gospodarki, Janusz Piechociński. 

Wejście na galę tylko z zaproszeniem. Zamówienia można dokonać przez poniższą stronę:

http://www.effie.pl/gala/

Konkurs Effie wspierają media i partnerzy biznesowi: 

Sponsorzy Strategiczni: Radio ZET, TVN, Onet; 

Sponsorzy Wspierający: AMS, Multikino Media, Facebook; 

Partnerzy Merytoryczni: Premium TV, Media Impact Polska; 

Sponsorzy Gali: Nespresso, Hennessy; 

Partner Technologiczny: Nextway;

Patroni Medialni: ThinkThank, Radio ZET Chilli, NowyMarketing.pl., Biznes.pl, TVN24 Biznes i Świat

Honorowy Patronat nad konkursem objął Minister Gospodarki. Audytorem konkursu jest Firma Prawnicza LSW, a Patronem Głównym PKPP Lewiatan.

Źródło: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mobile Vikings rośnie dzięki poleceniom, a nie reklamie
Wielcy Operatorzy inwestują budżety w reklamy z celebrytami.  Tymczasem Mobile Vikings - społecznościowy operator komórkowy - rośnie dzięki aktywności użytkowników. Jak to możliwe? Aż 8 na 10 Vikingów wskakuje na pokład z polecenia znajomego. Ich motywacją jest rekomendowanie tego, co dobre. Umożliwia to program poleceń. Działa od początku istnienia...
Heinz stworzył wyspę Fortnite
Heinz stworzył grę,  której celem jest rzucenie światła na pogarszający się stan zdrowia gleby na świecie.
Raport „Artificial Intelligence SumUp for Business 2022”
Skuteczne budowanie przewag konkurencyjnych wiąże się z dziś wykorzystywaniem najnowocześniejszych dostępnych narzędzi. Jednymi z najpopularniejszych w ostatnim czasie stają się rozwiązania z dziedziny AI, które wspierają biznesy na przeróżnych frontach. Tematyce tej poświęcony jest raport „Artificial Intelligence SumUp for Business 2022” przygotowany we...
Bartosz Walat prelegentem konferencji I love Marketing & Technology
Bartosz Walat, senior copywriter w VMLY&R Poland, poprowadzi prezentację w bloku I love seo & content. W prezentacji pod tytułem "Już wystarczy tego contentu, naprawdę" Bartosz poruszy temat nadprodukcji treści, czyli pułapki, w którą sami czasem wpadamy.
Ultraszybki internet 5G od Plusa
Plus w ramach nowej platformy komunikacyjnej opublikował nowy spot z udziałem Anny Smołowik, Filipa Orlińskiego i Wojciecha Mecwaldowskiego. Zgodnie z założeniami platformy, spot w lekkim i swobodnym stylu pokazuje praktyczne możliwości 5G – tym razem pokazujemy jak 5G sprawdza się w grach. „Dźwignie wszystko i nie laguje” – czyli wszystko, czego potrzebują...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764