logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

V jubileuszowa Gala Effie już w poniedziałek

  PR 04.10.2014, przeczytano 1047 razy

Już w najbliższy poniedziałek, 06 października odbędzie się Gala rozdania nagród Effie Awards. Wydarzenie, będące uwieńczeniem najważniejszego konkursu oceniającego efektywność kampanii komunikacji marketingowej, rozpocznie się o godzinie 19:30 w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/v-jubileuszowa-gala-effie-juz-w-poniedzialek,22809,artykul.html

Do tegorocznej edycji konkursu Effie zostało zgłoszonych 170 kampanii w 20 kategoriach. Prace były oceniane przez 75-osobowe jury, które ostatecznie zdecydowało się nominować do nagród Effie 77 kampanii. Z dokładnym wykazem nominacji można zapoznać się pod następującym linkiem:

 

http://www.effie.pl/nominowani/

Na tegorocznej, XV już gali Effie oprócz przedstawicieli największych i najważniejszych firm z branży komunikacji marketingowej oraz reklamodawców, wydarzenie swoją obecnością uświetni Wiceprezes Rady Ministrów i Minister Gospodarki, Janusz Piechociński. 

Wejście na galę tylko z zaproszeniem. Zamówienia można dokonać przez poniższą stronę:

http://www.effie.pl/gala/

Konkurs Effie wspierają media i partnerzy biznesowi: 

Sponsorzy Strategiczni: Radio ZET, TVN, Onet; 

Sponsorzy Wspierający: AMS, Multikino Media, Facebook; 

Partnerzy Merytoryczni: Premium TV, Media Impact Polska; 

Sponsorzy Gali: Nespresso, Hennessy; 

Partner Technologiczny: Nextway;

Patroni Medialni: ThinkThank, Radio ZET Chilli, NowyMarketing.pl., Biznes.pl, TVN24 Biznes i Świat

Honorowy Patronat nad konkursem objął Minister Gospodarki. Audytorem konkursu jest Firma Prawnicza LSW, a Patronem Głównym PKPP Lewiatan.

Źródło: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polak opakowuje wiedeński Ringturm
W tym roku wieżowiec Ringturm stoi pod znakiem Polski: krakowski artysta Marcin Maciejowski opakowuje biurowiec pracą „Linking Tales”. Na parterze można bezpłatnie obejrzeć wystawę „Modernizm w Krakowie”.
Kampania „Own the Moment”: Hisense sponsorem FIFA Club World Cup 2025
Firma Hisense rozpoczęła nową kampanię marketingową, której hasło przewodnie „Own the Moment” (łap chwile) zwraca naszą uwagę na to, jak poprzez wspólne doświadczenia - takie jak oglądanie wyczekiwanych Klubowych Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej 2025 FIFA Club World Cup 2025 - możemy zbliżyć się do siebie i czerpać większą radość z życia....
Przepis na dezinformację w kampanii edukacyjnej Ministerstwa Cyfryzacji
Szczypta prawdy, przerobione zdjęcie, całość doprawiona strachem - to najprostszy "przepis na dezinformację". Pod takim właśnie tytułem Ministerstwo Cyfryzacji uruchomiło nową kampanię edukacyjną, aby przeciwdziałać dezinformacji. Składa się na nią cykl edukacyjnych filmów, które w przystępny sposób opwiadają o mechanizmach i skutkach...
Kondycja content marketingu 2025
Marketerzy inwestujący w content marketing chcą płacić więcej za jakość treści i uwagę użytkownika, a nie za ilość dostarczonych materiałów – wynika z nowego raportu Stowarzyszenia Content Marketing Polska pod honorowym patronatem IAB Polska i DIMAQ. Spowoduje to wzrost znaczenia ekonomii uwagi i roli tzw. Super Userów.
AdEx - Reklama online z wysokim wzrostem w roku 2024
W roku 2024 roku rynek reklamowy cyfrowej, dzięki dynamice wzrostu na poziomie 20%, przekroczył wartość 9,5 mld zł.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764