Najbliższa, V edycja konferencji Label Innovations, będzie koncentrowała się wokół trendów ekologicznego i premium w branży opakowań oraz szans rozwojowych jakie mogą one przynieść producentom. Będzie to okazja, aby nie tylko dowiedzieć się, co oferuje producentom branża opakowaniowa w zakresie innowacji. To będzie również okazja na poszukanie nowych aspektów przewagi konkurencyjnej dla Twoich produktów.
Podczas tegorocznej edycji targów opakowaniowych Packaging Innovations, w dniu 2 kwietnia 2019 odbędzie się kolejna, już V edycja konferencji Label Innovations. „Co mówi twoje opakowanie?”
Konferencja jest jedynym wydarzeniem w Polsce, na którym eksperci w dziedzinie opakowań i marketingu odnoszą się do aktualnych trendów opakowaniowych, badań rynkowych i marketingowych, regulacji prawnych, otwierając nowe perspektywy przed uczestnikami.
Tematem przewodnim najbliższej edycji jest „Eko, które kupi konsument - czyli o ekoinnowacjach w opakowaniach i etykietach”.
O czym opowiedzą nasi eksperci na konferencji?
- Wyjaśnią co to znaczy rozszerzona odpowiedzialność producenta w kontekście wprowadzania na rynek towarów, które w rezultacie ich zużycia stają się odpadami? Czego oczekuje ustawodawca od producentów w kontekście ochrony środowiska? Eksperci zapoznają uczestników konferencji z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa Unii Europejskiej i prawa polskiego regulującymi rozszerzoną odpowiedzialność producenta, obowiązki rejestrowe, ewidencyjne i sprawozdawcze. Dowiesz się o kolejnych nowelizacjach prawnych w zakresie ochrony środowiska i gospodarki odpadami, zaplanowanych na rok 2019 oraz dowiesz się przed jakimi zmianami stoją producenci i konsumenci.
- Przedstawią zakamarki motywacji zakupowych generacji konsumentów X,Y,Z oraz istotne różnice pomiędzy pokoleniami. Najmłodsze pokolenie uważa, że “eko ich nie kręci”. Na co więc zwracają uwagę podejmując decyzje zakupowe?
- Opowiedzą o przyszłości marek premium w kontekście rozwoju trendu ekologicznego. Czy trend ekologiczny stanowi zagrożenie dla rozwoju marek premium?
- Pozwolą Ci popatrzeć na trend eko oczami grafika kreatywnego. Decyzje zakupowe w bardzo dużej mierze podejmujemy na podstawie wyglądu opakowania. Nasi eksperci opowiedzą o tym, jak stworzyć wizerunek marki ekologicznej oraz uzyskać efekt tzw. czystej etykiety, poprzez projekt graficzny etykiety lub opakowania. Dowiesz się co sprawia, że projekt graficzny zwraca uwagę konsumenta.
- Przedstawią najnowsze, ekologiczne podłoża opakowaniowe, przedstawią ich właściwości i zastosowania. To niebywała okazja, aby poszukać atrakcyjnych rozwiązań opakowaniowych dla Twoich produktów oraz dowiedzieć się, czym się kierować przy wyborze rozwiązań.
- Przedstawią rozwiązania etykietowe, które są nie tylko atrakcyjne dla konsumentów, ale również wpisują się w zrównoważony rozwój Twojej firmy.
Zdobytą wiedzę wykorzystasz w kreatywnych warsztatach opakowaniowych, podczas których stworzysz kolejne wersje koncepcji kreatywnych etykiety, atrakcyjnej dla poszczególnych pokoleń konsumentów X, Y, Z.
Data: 2 kwietnia 2018 r.
Miejsce: Targi Packaging Innovations w Warszawie , Centrum Wystawiennicze EXPO XXI przy ul. Prądzyńskiego 12/14, sala konferencyjna „C”
Bilety i informacje o konferencji na: www.labelinnovations.pl
Konferencja będzie doskonałą okazją do nawiązania cennych kontaktów biznesowych z ekspertami z wielu dziedzin: technologii opakowań, marketingu i prawa. To niezwykła szansa na zdobycie cennej wiedzy, nie tylko w dziedzinie opakowań, ale również w zakresie przepisów prawnych dotyczących gospodarki odpadami. Tylko tutaj znajdziesz gotowe rozwiązania wdrożeń zgodnych z przepisami prawnymi dotyczącymi gospodarki odpadami, ale również otrzymasz wskazówki, które będą doskonałym wsparciem w realizacji strategii zrównoważonego rozwoju oraz pomogą zwiększyć przewagę konkurencyjną Twoich produktów na rynku.
V edycja Label Innovations – PLAN WYDARZENIA
09:00–09:30 | rejestracja |
09:30–10:00 | “Rozszerzona odpowiedzialność producenta, czyli obowiązki prawne wprowadzających do obrotu opakowania lub produkty w opakowaniach” – Daniel Chojnacki, Tymon Grabarczyk z kancelarii prawnej Domański Zakrzewski Palinka sp. k. |
10:00–10:40 | „Odkryj motywacje zakupowe konsumentów pokoleń X,Y,Z”, dr hab. inż., prof. nadz. UEP Magdalena Ankiel, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu |
10:40–11:10 | „Przyszłość opakowań premium w kontekście wzrostu znaczenia ekologii” - Katarzyna Kozińska, Managing Director Poland API Group plc |
11:10–11:25 | przerwa |
11:25– 11:55 | „Czy wyznacznikiem "eko" są zielone listki? Co to znaczy "ekologiczny" w projektowaniu graficznym?” – Jarosław Grzesica, CEO w agencji kreatywnej This |
11:55–12:25 | „Trendy wśród podłoży do druku etykiet” - Izabela Antczak, Technical Sales Manager w UPM Raflatac |
12:25–13:00 | przerwa |
13:00–13:45 | „Eko, które kupi konsument - czyli o etykietowych ekoinnowacjach”, Iwona Studzińska, Dyrektor Rozwoju w Etykiety.pl Etigraf |
13:45–15:15 | „Stwórz koncepcję kreatywną opakowania dla konsumenta generacji X, Y, Z”- moderator warsztatów: dr hab. inż., prof. nadz. UEP Magdalena Ankiel, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu |
15:15–15:30 | pytania do prelegentów, rozmowy w kuluarach |
Konferencja objęta jest patronatem medialnym Signs.pl.
Źródło: Etykiety.pl Etigraf