logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

V konferencja Label Innovations: Eko, które kupi konsument

   24.02.2019, przeczytano 1647 razy
ilustracja

Najbliższa, V edycja konferencji Label Innovations, będzie koncentrowała się wokół trendów ekologicznego i premium w branży opakowań oraz szans rozwojowych jakie mogą one przynieść producentom. Będzie to okazja, aby nie tylko dowiedzieć się, co oferuje producentom branża opakowaniowa w zakresie innowacji. To będzie również okazja na poszukanie nowych aspektów przewagi konkurencyjnej dla Twoich produktów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/v-konferencja-label-innovations%3A-eko%2C-ktore-kupi-konsument,381372,artykul.html

Podczas tegorocznej edycji targów opakowaniowych Packaging Innovations, w dniu 2 kwietnia 2019 odbędzie się kolejna, już V edycja konferencji Label Innovations. „Co mówi twoje opakowanie?”

Konferencja jest jedynym wydarzeniem w Polsce, na którym eksperci w dziedzinie opakowań i marketingu odnoszą się do aktualnych trendów opakowaniowych, badań rynkowych i marketingowych, regulacji prawnych, otwierając nowe perspektywy przed uczestnikami.

Tematem przewodnim najbliższej edycji jest „Eko, które kupi konsument - czyli o ekoinnowacjach w opakowaniach i etykietach”.

O czym opowiedzą nasi eksperci na konferencji?

  • Wyjaśnią co to znaczy rozszerzona odpowiedzialność producenta w kontekście wprowadzania na rynek towarów, które w rezultacie ich zużycia stają się odpadami? Czego oczekuje ustawodawca od producentów w kontekście ochrony środowiska? Eksperci zapoznają uczestników konferencji z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa Unii Europejskiej i prawa polskiego regulującymi rozszerzoną odpowiedzialność producenta, obowiązki rejestrowe, ewidencyjne i sprawozdawcze. Dowiesz się o kolejnych nowelizacjach prawnych w zakresie ochrony środowiska i gospodarki odpadami, zaplanowanych na rok 2019 oraz dowiesz się przed jakimi zmianami stoją producenci i konsumenci.
     
  • Przedstawią zakamarki motywacji zakupowych generacji konsumentów X,Y,Z oraz istotne różnice pomiędzy pokoleniami. Najmłodsze pokolenie uważa, że “eko ich nie kręci”. Na co więc zwracają uwagę podejmując decyzje zakupowe?
     
  • Opowiedzą o przyszłości marek premium w kontekście rozwoju trendu ekologicznego. Czy trend ekologiczny stanowi zagrożenie dla rozwoju marek premium?
     
  • Pozwolą Ci popatrzeć na trend eko oczami grafika kreatywnego. Decyzje zakupowe w bardzo dużej mierze podejmujemy na podstawie wyglądu opakowania. Nasi eksperci opowiedzą o tym, jak stworzyć wizerunek marki ekologicznej oraz uzyskać efekt tzw. czystej etykiety, poprzez projekt graficzny etykiety lub opakowania. Dowiesz się co sprawia, że projekt graficzny zwraca uwagę konsumenta.
     
  • Przedstawią najnowsze, ekologiczne podłoża opakowaniowe, przedstawią ich właściwości i zastosowania. To niebywała okazja, aby poszukać atrakcyjnych rozwiązań opakowaniowych dla Twoich produktów oraz dowiedzieć się, czym się kierować przy wyborze rozwiązań.
     
  • Przedstawią rozwiązania etykietowe, które są nie tylko atrakcyjne dla konsumentów, ale również wpisują się w zrównoważony rozwój Twojej firmy.

Zdobytą wiedzę wykorzystasz w kreatywnych warsztatach opakowaniowych, podczas których stworzysz kolejne wersje koncepcji kreatywnych etykiety, atrakcyjnej dla poszczególnych pokoleń konsumentów X, Y, Z.

Data: 2 kwietnia 2018 r.
Miejsce: Targi Packaging Innovations w Warszawie , Centrum Wystawiennicze EXPO XXI przy ul. Prądzyńskiego 12/14, sala konferencyjna „C”
Bilety i informacje o konferencji na: www.labelinnovations.pl

Konferencja będzie doskonałą okazją do nawiązania cennych kontaktów biznesowych z ekspertami z wielu dziedzin: technologii opakowań, marketingu i prawa. To niezwykła szansa na zdobycie cennej wiedzy, nie tylko w dziedzinie opakowań, ale również w zakresie przepisów prawnych dotyczących gospodarki odpadami. Tylko tutaj znajdziesz gotowe rozwiązania wdrożeń zgodnych z przepisami prawnymi dotyczącymi gospodarki odpadami, ale również otrzymasz wskazówki, które będą doskonałym wsparciem w realizacji strategii zrównoważonego rozwoju oraz pomogą zwiększyć przewagę konkurencyjną Twoich produktów na rynku.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

V edycja Label Innovations – PLAN WYDARZENIA

09:00–09:30

rejestracja

09:30–10:00

“Rozszerzona odpowiedzialność producenta, czyli obowiązki prawne wprowadzających do obrotu opakowania lub produkty w opakowaniach” – Daniel Chojnacki, Tymon Grabarczyk z kancelarii prawnej Domański Zakrzewski Palinka sp. k.

10:00–10:40

„Odkryj motywacje zakupowe konsumentów pokoleń X,Y,Z”, dr hab. inż., prof. nadz. UEP Magdalena Ankiel, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

10:40–11:10

„Przyszłość opakowań premium w kontekście wzrostu znaczenia ekologii” - Katarzyna Kozińska, Managing Director Poland API Group plc

11:10–11:25

przerwa

11:25– 11:55

„Czy wyznacznikiem "eko" są zielone listki? Co to znaczy "ekologiczny" w projektowaniu graficznym?” – Jarosław Grzesica, CEO w agencji kreatywnej This

11:55–12:25

„Trendy wśród podłoży do druku etykiet” - Izabela Antczak, Technical Sales Manager w UPM Raflatac

12:25–13:00

przerwa

13:00–13:45

„Eko, które kupi konsument - czyli o etykietowych ekoinnowacjach”, Iwona Studzińska, Dyrektor Rozwoju w Etykiety.pl Etigraf

13:45–15:15

„Stwórz koncepcję kreatywną opakowania dla konsumenta generacji X, Y, Z”- moderator warsztatów: dr hab. inż., prof. nadz. UEP Magdalena Ankiel, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

15:15–15:30

pytania do prelegentów, rozmowy w kuluarach

Konferencja objęta jest patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: Etykiety.pl Etigraf

Dodatkowe informacje:

Konferencja jest realizowana pod patronatem merytorycznym Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu (pntm.pl).

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Gallus Labelmaster 440 Advanced w drukarni Admark
W drukarni ADMARK w Złotnikach Kujawskich stanęła kolejna, nowa wąsko wstęgowa maszyna Gallus Labelmaster 440 Advanced. Maszyna ta wzmocniła potencjał produkcyjny i możliwości ofertowe drukarni dla wymagającego kręgu stałych i nowych odbiorców. Jest to jedna z maszyn GALLUS Labelmaster w Polsce o konfiguracji dedykowanej pod określone potrzeby drukarni ADMARK.
Heidelberg zamyka rok finansowy 2023/2024
Heidelberger Druckmaschinen AG (HEIDELBERG) jest dobrze przygotowany na nadchodzące targi drupa (28 maja – 7 czerwca). Świadczą o tym wstępne dane za miniony rok finansowy 2023/2024, które spełniły prognozę spółki. Pomimo trudnych warunków gospodarczych i geopolitycznych, a także presji kosztowej materiałów, energii i personelu, firmie HEIDELBERG...
Tacki PureFiber Horti Trays w ICA Sweden
ICA Sweden, największa szwedzka sieć sprzedaży detalicznej, podejmuje kolejne kroki w kierunku zwiększenia proekologiczności swoich działań. Jednym z nich jest zastąpienie plastikowych tacek, używanych przy sprzedaży kwiatów, ich odpowiednikami wykonanymi z włókien formowanych, dostarczanymi przez Stora Enso. Jak zapewnia firma, w dłuższej perspektywie przyniesie to...
Mark Andy dla studentów i uczniów kierunków i szkół poligraficznych
Firma Mark Andy podtrzymuje coroczną tradycję organizowania specjalnych wydarzeń, skierowanych do studentów wyższych uczelni i uczniów średnich szkół o profilu poligraficznym. Niedawno w jej warszawskim Centrum Technologicznym odbyły się dwa tego typu spotkania, w których w sumie wzięło udział ponad 120 osób. W lutym zawitali uczniowie dwóch szkół średnich: Zespołu Szkół...
Chroma - jedna pierwszych w Polsce drukarni online, po okresie testowania z radością ogłasza wprowadzenie innowacyjnego systemu opartego na 4-dniowym tygodniu pracy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764