logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Valeo przedłuża i poszerza współpracę z Kerris Group

  PR 27.05.2021, przeczytano 404 razy

KERRIS Group w dalszym ciągu będzie obsługiwać Valeo w zakresie reklamy digital. Dotychczasową współpracę poszerzono o działania na rynku czeskim.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/valeo-przedluza-i-poszerza-wspolprace-z-kerris-group,391645,artykul.html

Najbliższe działania koncentrują się na promocja produktów do czyszczenia kabiny oraz klimatyzacji: Valeo ClimPurTM i Valeo ClimSprayTM, a także szkoleń technicznych organizowanych przez Valeo dla właścicieli i pracowników warsztatów samochodowych. W kampaniach wykorzystywane są Facebook Ads (z użyciem formularza) Google Ads, Google Display GDN oraz remarketing.

Valeo jest dostawcą innowacyjnych technologii motoryzacyjnych i strategicznym partnerem dla wielu producentów samochodów na całym świecie. Valeo Service, wchodzące w skład Valeo Group, oferuje części zamienne dla producentów samochodów, dystrybutorów części zamiennych, sprzedawców samochodów, warsztatowców oraz indywidualnych właścicieli samochodów w ponad 150 krajach.

Źródło: KERRIS Group

www.kerrisgroup.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Poligrafia w marketingu - szkolenie
Wydawnictwo Polski Drukarz, wydawca magazynu „Świat DRUKU”, poświęconego szeroko pojętej branży poligraficznej, reklamowej i opakowaniowej, oraz organizator wydarzeń branżowych w ramach Akademii Wiedzy, zaprasza na szkolenie „Poligrafia w marketingu”, które odbędzie się w Warszawie 19 marca br. w godz. 9.00–17.00.
Sukces Screen Network w konkursie Digital Signage Awards 2025
Screen Network zdobył prestiżową nagrodę Digital Signage Awards 2025 za projekt AI Screen w Galerii Katowickiej. Projekt zdobył główną nagrodę w kategorii „Timely Data-Driven Displays and Creative”. To niezwykłe wyróżnienie potwierdza, że polska technologia i innowacyjność stają się znaczącą siłą na międzynarodowej scenie.
oS3 i ONE House realizują kampanię dla Urlop.pl
Agencje oS3 i ONE House, wchodzące w skład Grupy ONE House, realizują pierwszą ogólnopolską kampanię dla marki Urlop.pl. Kampania „Urlop pełen pasji!” to debiut marki w mediach masowych, który nastąpił po rebrandingu i zmianie nazwy z Fostertravel.pl na Urlop.pl w listopadzie 2024 roku. Jej głównym celem jest budowanie świadomości marki oraz...
StratosMedia i Sony z aplikacją AITRIOS dla digital signage
StratosMedia, wiodący dostawca rozwiązań Digital Signage i komunikacji wizualnej, ogłosił nową aplikację zintegrowaną z "AITRIOS”, platformą wykrywania sztucznej inteligencji dostarczaną przez Sony Semiconductor Solutions i jej profesjonalną serię wyświetlaczy Sony BRAVIA, aby zapewnić bezprecedensowe aplikacje Vision AI w kompletnym ekosystemie Digital Signage.
GPW i Euvic Digital łączą siły w kampanii promującej ETF-y
 Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie (GPW) wraz z agencją Euvic Digital (Euvic Performance) realizują kompleksową kampanię marketingową mającą na celu popularyzację funduszy ETF wśród inwestorów. W ramach współpracy powstał serwis internetowy www.etfnagpw.pl, który pełni rolę centrum wiedzy o funduszach ETF notowanych na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764