logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Valeo przedłuża i poszerza współpracę z Kerris Group

  PR 27.05.2021, przeczytano 188 razy

KERRIS Group w dalszym ciągu będzie obsługiwać Valeo w zakresie reklamy digital. Dotychczasową współpracę poszerzono o działania na rynku czeskim.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/valeo-przedluza-i-poszerza-wspolprace-z-kerris-group,391645,artykul.html

Najbliższe działania koncentrują się na promocja produktów do czyszczenia kabiny oraz klimatyzacji: Valeo ClimPurTM i Valeo ClimSprayTM, a także szkoleń technicznych organizowanych przez Valeo dla właścicieli i pracowników warsztatów samochodowych. W kampaniach wykorzystywane są Facebook Ads (z użyciem formularza) Google Ads, Google Display GDN oraz remarketing.

Valeo jest dostawcą innowacyjnych technologii motoryzacyjnych i strategicznym partnerem dla wielu producentów samochodów na całym świecie. Valeo Service, wchodzące w skład Valeo Group, oferuje części zamienne dla producentów samochodów, dystrybutorów części zamiennych, sprzedawców samochodów, warsztatowców oraz indywidualnych właścicieli samochodów w ponad 150 krajach.

Źródło: KERRIS Group

www.kerrisgroup.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Spółka Time S.A. przystąpiła do QUALID, czyli programu poprawy jakości reklamy cyfrowej.  Stempel QUALID przysługuje  firmie w trzech obszarach: Brand Safety, Viewability oraz Anti-Fraud.
Eobuwie.pl świątecznie inspiruje w nowej kampanii reklamowej
Marka eobuwie.pl startuje dziś z nową kampanią, która ma inspirować klientów i zachęcać do zakupów w świątecznym klimacie. Spoty będą emitowane w mediach społecznościowych na wszystkich 17 rynkach, na których platforma jest dostępna. Kampania potrwa do 29 grudnia.
50 Czarnych Piątków w roku
Chociaż Black Friday był niezły, to najwięcej osób odwiedziło centra handlowe w sobotę. A ruch we wszystkie piątki był na podobnym poziomie. Polacy nie ufają amerykańskim wymysłom i nadają własnego kolorytu świętu konsumpcjonizmu.
Świąteczna rywalizacja miast i pomaganie ze Świeć się z Energą
Rusza doroczny plebiscyt Energi z Grupy ORLEN, w którym wybierane są miasta o najpiękniejszych iluminacjach świątecznych w regionie i w całej Polsce. Głosujący w 13. edycji zadecydują też, dokąd trafi dobroczynna pomoc o łącznej wartości 200 tys. zł. Na zwycięskich 16 miejscowości czekają sprzęty AGD i lampy UV-C, a do jednej z placówek pomocowych trafi...
Analitycy Santander Bank Polska przyjrzeli się wydatkom klientów w Black Friday. W przypadku zakupów, za które płatność realizowana jest kartami płatniczymi Santander Bank Polska, co roku wzrosty obserwowane są w Black Friday oraz następującą po nim sobotę. W dniach 27 i 28.11.2021 wartość wydatków jest o 7% wyższa niż w poprzedzający piątek i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764