logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Valkea ma nowego Stratega

  PR 04.10.2018, przeczytano 328 razy

Michał Leszczyński wzmocnił Dział Strategii Valkea na stanowisku Strategy & Business Development Director. Przez ostatnie lata Michał pracował w agencjach MSLGroup oraz San Markos.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/valkea-ma-nowego-stratega,379615,artykul.html

W Valkea Michał będzie wspierał zespół w działaniach przetargowych i strategicznie pracował przy bieżących projektach.

Michał Leszczyński posiada 20-letnie doświadczenie w tworzeniu skutecznych strategii marek i strategii komunikacji dla wielu klientów w polskich, a także  międzynarodowych agencjach reklamowych (m.in. Red8, San Markos, MSLGroup, Polymus czy Testardo).

Zespoły kierowane przez Michała zdobyły m.in. dwie nagrody Effie za kampanię dla marki Fortuna (portfolio Agros Nova) czy tytuł Kampanii Społecznej Roku za projekt „Przytulenie ma znaczenie” dla marki Oilatum (GSK). Był też nominowany do SABRE Awards za projekt Klub Ballantines (Pernod Ricard) i Kuchni Dantego (Malma/Maspex Wadowice).

Michał jest absolwentem Marketingu i Zarządzania w Szkole Głównej Handlowej, a także Szkoły Strategii Marki SAR i Akademii Marki.

Źródło: Valkea Media

www.valkea.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

30. urodziny marki DKNY: kampania z udziałem Halsey i The Martinez Brothers
Jesień 2019 r. to pora 30. urodzin marki DKNY i jej podejścia do stylu. Zamiast spoglądać w przeszłość nowa kampania marki skupia się na tu i teraz, wykorzystując intensywne, wyraźne portrety rodzimych nowojorczyków Halsey i The Martinez Brothers. Fotografie wykonała Amy Troost, a stylistą był Carlos Nazario.
Historie, które uskrzydlają w kampanii promującej dawstwo szpiku
Po sukcesie kampanii edukacyjnej „Vs Życie” portal NOIZZ i Fundacja DKMS kontynuują współpracę, której celem jest popularyzowanie idei dawstwa szpiku. Nowa odsłona kampanii #niesamowiteuczucie oparta jest na historiach Dawców szpiku, którzy dali szansę na życie chorym, potrzebującym przeszczepienia krwiotwórczych komórek macierzystych. W ramach akcji „To #niesamowiteuczucie...
Nowa rola CMO wymaga wsparcia technologicznego z obszaru zbierania i analizowania danych o kliencie końcowym.
Android 10: Nowy wygląd, nowe logo
W ciągu ostatniej dekady otwarta platforma Android umożliwiła rozwijającej się społeczności producentów i deweloperów, dotarcie ze swoimi urządzeniami i aplikacjami do użytkowników na całym świecie. Nasz system dostępny jest między innymi na telefonach, tabletach, zegarkach, telewizorach i w samochodach - łącznie na ponad 2,5 miliarda różnych urządzeń. Chcemy mieć...
Samsung: matryca światłoczuła 108 Mp do smartfonów
Firma Samsung Electronics zaprezentowała 108-megapikselową (Mp) matrycę światłoczułą Samsung ISOCELL Bright HMX, która jako pierwsza w branży przekracza granicę 100 milionów pikseli. To najnowsze rozwiązanie sprawia, że Samsung może poszerzyć ofertę matryc światłoczułych o wielkości piksela wynoszącej 0,8 μm z niedawno przedstawionej wersji o ultrawysokiej rozdzielczości...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764