logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Valkea Media z premierowym wydaniem cyfrowego „Magazynu Bonarka”

  PR 28.07.2021, przeczytano 488 razy
ilustracja

Inspiracje modowe, wiele praktycznych porad dotyczących zdrowia i urody oraz promocje i kupony rabatowe, a wszystko to w oryginalnej stylizacji retro nawiązującej do gamingu z lat 80. Tak wygląda najnowsze wydanie interaktywnego magazynu przygotowanego dla klientów krakowskiego Centrum Handlowego Bonarka. Czytelnicy mają też możliwość zagrania w grę online, w której zdobyte punkty trafiają do aplikacji lojalnościowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-valkea-media-z-premierowym-wydaniem-cyfrowego-_magazynu-bonarka_,392439,artykul.html

„Magazyn Bonarka” od wielu lat był wydawany wyłącznie w wersji papierowej. W tym sezonie agencja Valkea, na zlecenie Centrum Handlowego Bonarka, przygotowała elektroniczną metamorfozę pisma w formie rozbudowanego landing page. Szata graficzna e-wydania nawiązuje do czasów Atari czy Commodore i wpisuje się w zyskujący na coraz większej popularności trend retrogaming.

- Zaproszenie nas do współtworzenia cyfrowej wersji „Magazynu Bonarka” umożliwiło wdrożenie przygotowanych przez Valkea najnowszych rozwiązań. Cieszymy się, że mogliśmy wesprzeć naszego klienta w realizacji kolejnego etapu digitalizacji. Oryginalny projekt e-wydania, przywołujący sentymentalne wspomnienia o River Raid czy nieśmiertelnym Super Mario, to doskonały sposób na zaangażowanie odbiorcy. Dodatkowe elementy interaktywne – jak gra czy quiz – nie tylko uatrakcyjniają przekaz, ale także skutecznie wspomagają osiągnięcie celów sprzedażowych – mówi Jerzy Kamecki, dyrektor projektu z agencji Valkea Media.

Elektroniczna platforma „Magazynu Bonarka” pełni rolę modowego przewodnika po najnowszej ofercie centrum, a także zapewnia dodatkowe możliwości zarządzania contentem, np. poprzez prezentowanie produktów najemców czy udostępnianie treści magazynu w social mediach.

- Dołączenie cyfrowego wydania „Magazynu Bonarka” do portfolio było naturalną kontynuacją strategii opracowanej na potrzeby naszego centrum. Dzięki niemu nasi klienci mają łatwiejszy dostęp do aktualnej oferty najemców, zaprezentowanej w nowy, multimedialny sposób. Jednym z głównych celów „e-Magazynu Bonarka” jest konwersja zakupów online do offline. W tym celu przygotowaliśmy szereg rozwiązań, takich jak wishlista, głosowanie na rabaty, zbieranie punktów w programie lojalnościowym SEZAM, promocja zakupów Click&Collect i wiele innych. Kluczem do efektywności e-magazynu jest także jego interaktywność oraz oryginalny koncept – mówi Katarzyna Kasprzak, marketing manager Centrum Handlowego Bonarka.

Twarzą nowego e-wydania „Magazynu Bonarka” pozostała Małgorzata Kożuchowska, ambasadorka CH Bonarka. Magazyn jest dostępny TUTAJ.

Źródło: Valkea

www.valkea.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mateusz Masternak, czołowy polski pięściarz, rozpoczął współpracę z Publiconem. Dołączył tym samym m.in. do Huberta Hurkacza, powierzając agencji wspieranie rozwoju swojej kariery od strony biznesowej.
Cintiq Pro 16 to najnowszy tablet piórkowy od Wacom, zapewniający naturalne wrażenie rysowania po papierze. Oferuje m.in. wysoką rozdzielczość 4K (3840 x 2160), funkcje zwiększające produktywność oraz odwzorowanie 98% przestrzeni barw Adobe® RGB, dzięki czemu świetnie nadaje się do najróżniejszych zastosowań kreatywnych.
Firma AL-KO sponsorem Polskiej Ligi Siatkówki
Firma AL-KO podjęła decyzję o rozpoczęciu współpracy sponsoringowej z Polską Ligą Siatkówki S.A.. Firma została Sponsorem Tytularnym Superpucharów Polski kobiet i mężczyzn oraz Oficjalnym Sponsorem PlusLigi, TAURON Ligi oraz TAURON 1. Ligi. Umowa została podpisana na 3 lata.
Kampania „Wszyscy lubią Łaciate”
„Wszyscy lubią Łaciate” to nowa kampania ulubionego mleka Polaków, która wystartowała 25 października. Prawdziwy smak i życie w zgodzie z naturą – to wartości, które stoją za Łaciatym od lat. Marka prezentuje nową ideę kreatywną za pomocą działań digital, kampanii TV oraz aktywności na YouTube.
El Padre dla Optibuy i PSML
19 i 20  października na zlecenie firmy OptiBuy oraz Stowarzyszenia PSML  w warszawskim Crowne Plaza Warsaw – The HUB odbyła się VIII edycja konferencji PROCON/POLZAK 2021. Agencja El Padre była partnerem tego wydarzenia i wspierała organizację konferencji.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764