logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Valkea Media z premierowym wydaniem cyfrowego „Magazynu Bonarka”

  PR 28.07.2021, przeczytano 1009 razy
ilustracja

Inspiracje modowe, wiele praktycznych porad dotyczących zdrowia i urody oraz promocje i kupony rabatowe, a wszystko to w oryginalnej stylizacji retro nawiązującej do gamingu z lat 80. Tak wygląda najnowsze wydanie interaktywnego magazynu przygotowanego dla klientów krakowskiego Centrum Handlowego Bonarka. Czytelnicy mają też możliwość zagrania w grę online, w której zdobyte punkty trafiają do aplikacji lojalnościowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-valkea-media-z-premierowym-wydaniem-cyfrowego-_magazynu-bonarka_,392439,artykul.html

„Magazyn Bonarka” od wielu lat był wydawany wyłącznie w wersji papierowej. W tym sezonie agencja Valkea, na zlecenie Centrum Handlowego Bonarka, przygotowała elektroniczną metamorfozę pisma w formie rozbudowanego landing page. Szata graficzna e-wydania nawiązuje do czasów Atari czy Commodore i wpisuje się w zyskujący na coraz większej popularności trend retrogaming.

- Zaproszenie nas do współtworzenia cyfrowej wersji „Magazynu Bonarka” umożliwiło wdrożenie przygotowanych przez Valkea najnowszych rozwiązań. Cieszymy się, że mogliśmy wesprzeć naszego klienta w realizacji kolejnego etapu digitalizacji. Oryginalny projekt e-wydania, przywołujący sentymentalne wspomnienia o River Raid czy nieśmiertelnym Super Mario, to doskonały sposób na zaangażowanie odbiorcy. Dodatkowe elementy interaktywne – jak gra czy quiz – nie tylko uatrakcyjniają przekaz, ale także skutecznie wspomagają osiągnięcie celów sprzedażowych – mówi Jerzy Kamecki, dyrektor projektu z agencji Valkea Media.

Elektroniczna platforma „Magazynu Bonarka” pełni rolę modowego przewodnika po najnowszej ofercie centrum, a także zapewnia dodatkowe możliwości zarządzania contentem, np. poprzez prezentowanie produktów najemców czy udostępnianie treści magazynu w social mediach.

- Dołączenie cyfrowego wydania „Magazynu Bonarka” do portfolio było naturalną kontynuacją strategii opracowanej na potrzeby naszego centrum. Dzięki niemu nasi klienci mają łatwiejszy dostęp do aktualnej oferty najemców, zaprezentowanej w nowy, multimedialny sposób. Jednym z głównych celów „e-Magazynu Bonarka” jest konwersja zakupów online do offline. W tym celu przygotowaliśmy szereg rozwiązań, takich jak wishlista, głosowanie na rabaty, zbieranie punktów w programie lojalnościowym SEZAM, promocja zakupów Click&Collect i wiele innych. Kluczem do efektywności e-magazynu jest także jego interaktywność oraz oryginalny koncept – mówi Katarzyna Kasprzak, marketing manager Centrum Handlowego Bonarka.

Twarzą nowego e-wydania „Magazynu Bonarka” pozostała Małgorzata Kożuchowska, ambasadorka CH Bonarka. Magazyn jest dostępny TUTAJ.

Źródło: Valkea

www.valkea.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pekao S.A.: bankowość prywatna z nowym designem placówek i aplikacji
Bank Pekao S.A. otworzył dwie pierwsze placówki bankowości prywatnej w zupełnie nowym formacie. W Warszawie i Łodzi klienci mogą już korzystać z nowoczesnych a zarazem eleganckich przestrzeni z elementami wystroju projektantów nurtu modernistycznego. Klienci bankowości prywatnej Pekao z pewnością dostrzegą też zmianę tła w aplikacji mobilnej PeoPay, w której udostępniona...
Zeromat wspiera rebranding Pepsi
Pepsi zaprasza wszystkich fanów marki do świętowania i powitania Pepsi Zero Cukru. Tuż przy rondzie ONZ, w centrum Warszawy, czekać będzie na nich wyjątkowa atrakcja — Zeromat. To pierwszy tego rodzaju automat marki, w którym oddając puste opakowanie po produkcie, w zamian otrzymujesz dwa pełnowymiarowe napoje gratis. Od teraz aż do 13 kwietnia możesz przyjść i...
Wojciech Borowski wraca na stanowisko w McCann
Po dwóch latach Wojciech Borowski ponownie obejmuje stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN, jednocześnie pełniąc funkcję Group CEO McCANN Poland. Marcin Sosiński, dotychczasowy Dyrektor Zarządzający, który łączył tę rolę ze stanowiskiem Dyrektora Kreatywnego, zdecydował się opuścić agencję po 14 latach pracy.
Newline podsumowuje sprzedaż monitorów w Polsce
Newline Interactive to dobrze znany na polskim rynku dostawca monitorów interaktywnych. Odpowiedź na pytanie – jak dobrze znany – przyniosło podsumowanie sprzedaży w roku 2023. Raport przygotowany przez Futuresource Consulting nie pozostawia wątpliwości - co 5. sprzedany w Polsce monitor interaktywny to Newline. Udział rynkowy Newline Interactive wyniósł 19.06% - co daje marce...
Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764