logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Valkea Media z projektem Domena Piękna dla Pierre Fabre

  PR 20.07.2017, przeczytano 723 razy
ilustracjastrzałka

Domena Piękna to nowy projekt content marketingowy realizowany przez Valkea Media dla francuskiego producenta dermokosmetyków PIERRE FABRE DERMO-COSMÉTIQUE. Obejmuje kompleksowe stworzenie i prowadzenie strony internetowej poświęconej tematyce zdrowia i urody www.domenapiekna.pl, a także powiązanych z nią kanałów social media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/valkea-media-z-projektem-domena-piekna-dla-pierre-fabre,33182,artykul.html

Serwis Domena Piękna skierowany jest do kobiet w każdym wieku. Czytelniczki znajdą tu nie tylko ciekawostki i porady tworzone przez redakcję, ale również treści eksperckie przygotowywane przez lekarzy, dietetyków, kosmetologów, trenerów personalnych i innych specjalistów. Portal współpracuje także z influencerkami, które zapewnią wysokiej jakości treści, zarówno w postaci tekstów, jak i video.

Dzięki możliwości rejestracji na portalu, użytkowniczki uzyskują dostęp do szerokiej gamy benefitów, takich jak: pełne wersje artykułów, dodawanie recenzji produktowych, udział w akcjach testerskich i konkursach. Właśnie wystartowała pierwsza kampania testerska, która obejmie aż 1000 wód termalnych Eau Thermale Avène. Udział w niej będzie może wziąć każdy zarejestrowany użytkownik po przesłaniu odpowiedzi na pytanie konkursowe.

Portal DomenaPiekna.pl uzupełniają dedykowane kanały w serwisach społecznościowych: Facebook, Instagram i YouTube.

Źródło: Valkea Media S.A.

www.valkea.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764