logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Valkea obsługuje markę Mary Kay Polska

  PR 25.03.2019, przeczytano 132 razy

Nowym klientem agencji marketingowej Valkea została firma kosmetyczna Mary Kay. Agencja jest odpowiedzialna za kompleksową obsługę marki w mediach społecznościowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/valkea-obsluguje-marke-mary-kay-polska,381785,artykul.html

Współpraca rozpoczęła się w lutym 2019 r. Do zadań agencji należy prowadzenie profili na Facebooku, Instagramie, produkcja sesji zdjęciowych, tworzenie contentu i grafik oraz moderacja i analityka. Valkea odpowiada również za inne, dodatkowe działania z zakresu marketingu internetowego.

Mary Kay to znana na całym świecie firma sprzedaży bezpośredniej z branży kosmetycznej, założona ponad 55 lat temu przez wyjątkową kobietę,  Mary Kay Ash. Produkty tej marki oferowane są przez miliony Niezależnych Konsultantek Kosmetycznych na blisko 40 rynkach na całym świecie. Firma jest obecna na polskim rynku od ponad 15 lat.

Źródło: Valkea

www.valkea.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pieniądze, seks i władza - co napędza osoby po 50
Wyobraźmy sobie planetę, na której mieszka grupa superbohaterów, którzy zamiast mocy jak postacie z Marvela, mają w sobie coś więcej. Tymi superbohaterami są osoby z pokolenia 50 – 70 latków, którzy są inni niż się wszystkim wydaje.
Warszawa wspiera eko-działania! Multikino zostało jednym z partnerów akcji organizowanej przez Urząd Miasta Stołecznego Warszawy, promującej recykling. Każdy mieszkaniec stolicy, który zechce wesprzeć projekt, będzie mógł zbierać punkty podlegające wymianie na specjalne bonusy m.in. od Multikina.
Nowości Jogomi! w kampanii Bobovita
„Odkryj sposób mam na mniam!” to hasło nowej ogólnopolskiej kampanii BoboVita, w której marka prezentuje 4 kremowe nowości w wygodnych tubkach – BoboVita JogoMi! W działaniach o charakterze 360° marka podkreśla, jak ważnym elementem diety niemowląt i małych dzieci jest urozmaicone menu oraz poznawanie różnorodnych smaków.
Selectivv powiększa zespół o nowych specjalistów
Firma Selectivv, specjalizująca się w realizacji kampanii mobile marketingowych i projektów badawczych z wykorzystaniem danych z urządzeń mobilnych, od lipca powiększyła swoje struktury o dwie nowe osoby.  Do zespołu Selectivv dołączyli: Agata Gryziecka, która objęła stanowisko Business Development Managera w dziale Data Tank (Badań i Analiz) oraz Alexander...
Magdalena Tabor wzmacnia dział Social Media w agencji Insignia
Dział mediów społecznościowych agencji Insignia wzmocniła nowa specjalistka. Magdalena Tabor będzie odpowiedzialna za realizację strategii mediów społecznościowych dla klientów agencji z branży FMCG.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764