logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Valkea przedstawia nową odsłonę magazynu „Pure Prestige” firmy Oceanic SA

  PR 11.06.2018, przeczytano 219 razy
ilustracjastrzałka

Valkea Media, agencja marketingowa specjalizująca się w realizacji działań marketingu zintegrowanego oraz custom publishing, rozpoczęła współpracę z firmą Oceanic SA – jednym z liderów polskiego rynku kosmetycznego. Valkea jest odpowiedzialna za opracowanie i wydanie nowej odsłony magazynu „Pure Prestige”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/valkea-przedstawia-nowa-odslone-magazynu-_pure-prestige_-firmy-oceanic-sa,36831,artykul.html

Działania prowadzone przez Valkea wykorzystują nowatorskie rozwiązania z zakresu komunikacji marketingowej opartej na doskonałej jakości contencie i tworzeniu magazynów. Do zadań agencji należało opracowanie odświeżonej koncepcji magazynu „Pure Prestige”, stworzenie layoutów oraz skład. Nowa formuła stworzona przez Valkea to nowatorskie podejście do wizerunku magazynu. Wygląd i dostosowanie contentu idealnie sprawdza się w dotarciu do nowego klienta, zarówno B2C, jak i B2B.

Pure Prestige” to elegancki magazyn skierowany do klientów i partnerów firmy Oceanic. Magazyn dystrybuowany jest także podczas największych międzynarodowych targów kosmetycznych. Obok premier produktowych i newsów z życia firmy, w „Pure Prestige” znajdziemy także  informacje o najnowszych trendach w modzie i makijażu,  oraz  relacje z najciekawszych wydarzeń z branży beauty.

Źródło: Valkea

www.valkea.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wirtualna Polska najczęściej cytowanym medium w grudniu 2018
W rankingu najczęściej cytowanych mediów w grudniu pierwsze miejsce zajął portal Wirtualna Polska  – podaje IMM w najnowszym raporcie „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na kolejnych miejscach nalazły się radio RMF FM oraz portal Onet.pl. Wirtualna Polska pierwszą pozycję  zawdzięcza m.in. szerokiemu oddźwiękowi w mediach wywiadu z...
Youtube Ads Leaderboard 2018
YouTube publikuje listy reklam, które w ubiegłym roku były najchętniej oglądane przez użytkowników z Europy i całego świata. Filmy z globalnego rankingu wyświetlano łącznie przez 300 milionów minut i otrzymały milion łapek w górę. Z kolei zwycięskie wideo Amazona polubiło aż 232 tysiące osób. Kilka reklam ze światowej listy znalazło...
Ringier Axel Springer Polska wprowadziła na rynek cyfrową platformę wydawniczą. Ring Publishing oferuje rozwiązania zarówno dla redakcji jak i biznesu.
Grupa Polsat, największa polska grupa medialno-telekomunikacyjna zbudowana od podstaw i na bazie polskiego kapitału przez Zygmunta Solorza, niekwestionowany lider polskiej gospodarki, rozwija struktury nadzorcze i zarządcze. Zygmunt Solorz wraz z synami będzie sprawował nadzór właścicielski nad Grupą z poziomu rad nadzorczych.
Sieć kin Helios zmieniła strukturę dotychczasowego zespołu marketingu i reklamy, dzieląc go na cztery działy: marketingu, promocji i PR, projektów specjalnych, a także sprzedaży korporacyjnej. Pracę zespołu nadzoruje Magdalena Gorzelniak, łącząca od czerwca br. funkcję wiceprezesa zarządu i dyrektora sprzedaży sieci kin Helios.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia
© 1997-2019 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone