logo
WIADOMOŚCI

Valkea przedstawia nową odsłonę magazynu „Pure Prestige” firmy Oceanic SA

  PR 11.06.2018, przeczytano 191 razy
ilustracjastrzałka

Valkea Media, agencja marketingowa specjalizująca się w realizacji działań marketingu zintegrowanego oraz custom publishing, rozpoczęła współpracę z firmą Oceanic SA – jednym z liderów polskiego rynku kosmetycznego. Valkea jest odpowiedzialna za opracowanie i wydanie nowej odsłony magazynu „Pure Prestige”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/valkea-przedstawia-nowa-odslone-magazynu-_pure-prestige_-firmy-oceanic-sa,36831,artykul.html

Działania prowadzone przez Valkea wykorzystują nowatorskie rozwiązania z zakresu komunikacji marketingowej opartej na doskonałej jakości contencie i tworzeniu magazynów. Do zadań agencji należało opracowanie odświeżonej koncepcji magazynu „Pure Prestige”, stworzenie layoutów oraz skład. Nowa formuła stworzona przez Valkea to nowatorskie podejście do wizerunku magazynu. Wygląd i dostosowanie contentu idealnie sprawdza się w dotarciu do nowego klienta, zarówno B2C, jak i B2B.

Pure Prestige” to elegancki magazyn skierowany do klientów i partnerów firmy Oceanic. Magazyn dystrybuowany jest także podczas największych międzynarodowych targów kosmetycznych. Obok premier produktowych i newsów z życia firmy, w „Pure Prestige” znajdziemy także  informacje o najnowszych trendach w modzie i makijażu,  oraz  relacje z najciekawszych wydarzeń z branży beauty.

Źródło: Valkea

www.valkea.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Badanie: Polacy kochają smartfony
Prawie połowa Polaków (48 proc.) według badań Kantar TNS korzysta ze smartfonów ponad 2 godziny dziennie. Chcemy mieć takie urządzenia zawsze pod ręką. Aż 95 proc. właścicieli smartfonów nie rozstaje się z nim, wychodząc z domu. Czy jesteśmy społeczeństwem uzależnionym od telefonu komórkowego?
T1 powiększa zespół i przedstawia nową ofertę produktową
T1, dział reklamy cyfrowej Turner International, powiększa zespół i wprowadza nowy pakiet produktów dostępnych na całym świecie. Fiona McKinnon awansowała na stanowisko General Managera. Wspierać ją będzie Krane Jeffery, Senior Commercial Director, odpowiedzialny za działania sprzedażowe i współpracę z markami.
Nowe kanały telewizyjne w ofercie Netii
W Telewizji Osobistej Netii dostępne są aż cztery nowe kanały, w tym Polsat Rodzina, który właśnie rozpoczął nadawanie. Ponadto do oferty weszły: Polsat Games, TV Okazje, wPolsce.pl. Łącznie w ofercie Netii jest 214 kanałów, w tym 119 w HD.
Spółki Knowledgehub na Web Summit 2018
Web Summit to największe i najważniejsze wydarzenie technologiczne na świecie. Uczestnikami imprezy są zarówno przedstawiciele gigantów, m.in. Microsoft czy Amazon, jak i właściciele startupów oraz małych firm, które stawiają pierwsze kroki na rynku. Z każdym rokiem Web Summit skupia licznych wystawców i ekspertów z różnych...
Wyniki badania Gemius/PBI za wrzesień 2018
Poniżej prezentujemy Państwu najnowsze wyniki badania Gemius/PBI. Tabele prezentują zarówno rankingi wydawców internetowych, zestawienie najpopularniejszych domen oraz aplikacji mobilnych.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone