logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Valkea przedstawia nową odsłonę magazynu „Pure Prestige” firmy Oceanic SA

  PR 11.06.2018, przeczytano 562 razy
ilustracjastrzałka

Valkea Media, agencja marketingowa specjalizująca się w realizacji działań marketingu zintegrowanego oraz custom publishing, rozpoczęła współpracę z firmą Oceanic SA – jednym z liderów polskiego rynku kosmetycznego. Valkea jest odpowiedzialna za opracowanie i wydanie nowej odsłony magazynu „Pure Prestige”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/valkea-przedstawia-nowa-odslone-magazynu-_pure-prestige_-firmy-oceanic-sa,36831,artykul.html

Działania prowadzone przez Valkea wykorzystują nowatorskie rozwiązania z zakresu komunikacji marketingowej opartej na doskonałej jakości contencie i tworzeniu magazynów. Do zadań agencji należało opracowanie odświeżonej koncepcji magazynu „Pure Prestige”, stworzenie layoutów oraz skład. Nowa formuła stworzona przez Valkea to nowatorskie podejście do wizerunku magazynu. Wygląd i dostosowanie contentu idealnie sprawdza się w dotarciu do nowego klienta, zarówno B2C, jak i B2B.

Pure Prestige” to elegancki magazyn skierowany do klientów i partnerów firmy Oceanic. Magazyn dystrybuowany jest także podczas największych międzynarodowych targów kosmetycznych. Obok premier produktowych i newsów z życia firmy, w „Pure Prestige” znajdziemy także  informacje o najnowszych trendach w modzie i makijażu,  oraz  relacje z najciekawszych wydarzeń z branży beauty.

Źródło: Valkea

www.valkea.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
KRRiT: Sygnał Radia Maryja zakłócano z Rosji
Sekretarz Wykonawczy IGO EUTELSAT informuje Przewodniczącego KRRiT:
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764