logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Valkea przedstawia nową odsłonę magazynu „Pure Prestige” firmy Oceanic SA

  PR 11.06.2018, przeczytano 250 razy
ilustracjastrzałka

Valkea Media, agencja marketingowa specjalizująca się w realizacji działań marketingu zintegrowanego oraz custom publishing, rozpoczęła współpracę z firmą Oceanic SA – jednym z liderów polskiego rynku kosmetycznego. Valkea jest odpowiedzialna za opracowanie i wydanie nowej odsłony magazynu „Pure Prestige”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/valkea-przedstawia-nowa-odslone-magazynu-_pure-prestige_-firmy-oceanic-sa,36831,artykul.html

Działania prowadzone przez Valkea wykorzystują nowatorskie rozwiązania z zakresu komunikacji marketingowej opartej na doskonałej jakości contencie i tworzeniu magazynów. Do zadań agencji należało opracowanie odświeżonej koncepcji magazynu „Pure Prestige”, stworzenie layoutów oraz skład. Nowa formuła stworzona przez Valkea to nowatorskie podejście do wizerunku magazynu. Wygląd i dostosowanie contentu idealnie sprawdza się w dotarciu do nowego klienta, zarówno B2C, jak i B2B.

Pure Prestige” to elegancki magazyn skierowany do klientów i partnerów firmy Oceanic. Magazyn dystrybuowany jest także podczas największych międzynarodowych targów kosmetycznych. Obok premier produktowych i newsów z życia firmy, w „Pure Prestige” znajdziemy także  informacje o najnowszych trendach w modzie i makijażu,  oraz  relacje z najciekawszych wydarzeń z branży beauty.

Źródło: Valkea

www.valkea.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Adam Bodnar kontra TVP: Sąd oddala pozew telewizji
Sąd Okręgowy w Warszawie oddalił powództwo Telewizji Polskiej S.A. skierowane przeciwko Rzecznikowi Praw Obywatelskich. Adam Bodnar poinformował dziś o tym na Facebooku. Sprawa dotyczy wypowiedzi Bodnara po śmierci prezydenta Gdańska Pawła Adamowicza. Podczas rozmowy z Andrzejem Stankiewiczem z Onetu Bodnar stwierdził, że trzeba przeanalizować jakie programy oglądał...
Onet.pl najczęściej cytowanym medium w kwietniu 2019
W rankingu najczęściej cytowanych mediów w kwietniu pierwsze miejsce zajął portal Onet.pl  – podaje IMM w najnowszym raporcie „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na kolejnych miejscach znalazły się portal Wirtualna Polska oraz telewizja TVN24.
„Gazeta Wyborcza” włącza się w akcję #vote4friendship
Już jutro – w piątek, 24 maja br. do całego nakładu „Gazety Wyborczej” zostanie dołączony plakat z flagą Unii Europejskiej z hasłem „Europa na tak!”. Na jego drugiej stronie czytelnicy znajdą grafikę odwołującą się do idei przyjaźni europejskiej, stworzoną przez młodych artystów w ramach akcji #vote4friendship. To wspólny projekt 16...
17 maja w Nowym Jorku odbyła się uroczystość wręczenia INMA GLOBAL MEDIA AWARDS, jednego z najbardziej prestiżowych wyróżnień w branży medialnej. Wśród nominowanych znalazł się program interwencyjny TVN „Uwaga!”, który zajął trzecie miejsce w kategorii „Best Use Of Social Media” za projekt #tematdlauwagi.
„#Trendchallenge” – nowy format na Youtube od Plotek.pl
Już w najbliższą niedzielę, 26 maja br. na kanale Plotek.pl zadebiutuje „#TRENDCHALLENGE”. To pierwszy format o tematyce modowej na polskim YouTube, który łączy rozrywkowe wideo z rozwiązaniami z zakresu e-commerce. W programie co tydzień oceniane będą najciekawsze i najodważniejsze stylizacje popularnych polskich influencerów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764