logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Valkea przejmuje obsługę social media Douglas Polska

  PR 04.01.2017, przeczytano 471 razy
ilustracjastrzałka

Perfumerie Douglas Polska uruchomiły nowy, innowacyjny projekt na YouTube. Beauty Stories to zaprojektowany w modnym stylu kanał, na którym spotkają się różne kreatorki znane z blogo- i vlogosfery. Wśród nich Agnieszka Grzelak, GlamPaula, Czarszka i BlessTheMess.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/valkea-przejmuje-obsluge-social-media-douglas-polska,31004,artykul.html

Ideę przygotowała i realizuje grupa mediowa Valkea Media. Beauty Stories pozwala Douglas Polska tworzyć nowe podejście do przygotowywania treści wideo i komunikacji z fankami i fanami. Kanał Beauty Stories będzie centralnym punktem platformy contentowej, która zintegruje działania na Facebooku, Instagramie i Snapchacie. Poszczególne kanały będą wspierać się, wykorzystując różne media. W publikację zdjęć, filmów i relacji z planu będą też angażować się współpracujące z Beauty Stories vlogerki i blogerki.

Nie zabraknie również konkursów i materiałów typu „making of” i „backstage”, przedstawiających kulisy powstawania filmów.

Źródło: Valkea Media

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nie żyje Rosław Szaybo
Nie żyje Rosław Szaybo - grafik, projektant okładek płyt, książek, ilustrator, fotografik. Jego prace zdobią niezliczone wydania płyt m.in. Krzysztofa Komedy, Czesława Niemena, Eltona Johna, Janis Joplin, Roya Orbisona czy Judas Priest.
Bezpieczeństwo współpracy z programem Not Recommend
W każdym biznesie można wymienić najważniejsze cechy przesądzające o udanej współpracy. Należą do nich solidność, jaką powinni wykazywać się kontrahenci, a także bezpośrednio z nią związane poczucie bezpieczeństwa. Zdarza się jednak, że partner biznesowy nie wywiązuje się z ustaleń.
Agencja 180heartbeats + Jung v Matt dołączyła do grona polskich firm, które potrafią tworzyć wysokiej jakości akcje dla Asystenta Google.
W sklepach Kaufland ruszyła akcja SOS Wioski Dziecięce i P&G
Procter & Gamble wraz z siecią sklepów Kaufland oraz Organizacją SOS Wioski Dziecięce ponownie ruszają z akcją „Czyste pomaganie”. Do 12 czerwca kupując produkty Fairy, Ariel, Vizir, Lenor, Ambi Pur w sklepach Kaufland konsumenci pomagają sfinansować posiłki dla dzieci w potrzebie.
Multikino promuje się w aplikacji TikTok
O wyjściu do kina nie decydują już tylko rodzice. Obecnie to młodzi kinomani, którzy mają szeroki dostęp do informacji, kreują wybory. Wykorzystując ten trend i chcąc wyjść naprzeciwko coraz młodszej grupie klientów, Multikino postanowiło do promocji swojej oferty filmowej zaangażować popularnych TikTokerów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764