logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Valkea przejmuje obsługę social media Douglas Polska

  PR 04.01.2017, przeczytano 539 razy
ilustracjastrzałka

Perfumerie Douglas Polska uruchomiły nowy, innowacyjny projekt na YouTube. Beauty Stories to zaprojektowany w modnym stylu kanał, na którym spotkają się różne kreatorki znane z blogo- i vlogosfery. Wśród nich Agnieszka Grzelak, GlamPaula, Czarszka i BlessTheMess.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/valkea-przejmuje-obsluge-social-media-douglas-polska,31004,artykul.html

Ideę przygotowała i realizuje grupa mediowa Valkea Media. Beauty Stories pozwala Douglas Polska tworzyć nowe podejście do przygotowywania treści wideo i komunikacji z fankami i fanami. Kanał Beauty Stories będzie centralnym punktem platformy contentowej, która zintegruje działania na Facebooku, Instagramie i Snapchacie. Poszczególne kanały będą wspierać się, wykorzystując różne media. W publikację zdjęć, filmów i relacji z planu będą też angażować się współpracujące z Beauty Stories vlogerki i blogerki.

Nie zabraknie również konkursów i materiałów typu „making of” i „backstage”, przedstawiających kulisy powstawania filmów.

Źródło: Valkea Media

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rozwiązanie chmurowe Epson Port: optymalizacja pracy drukarek wielkoformatowych
Z myślą o klientach, szukających sposobu na poprawę wydajności oraz lepsze planowanie i zarządzanie kosztem druku, Epson wprowadza rozwiązanie chmurowe PORT. To umieszczona w chmurze platforma, która wspiera drukarki wielkoformatowe Epson. Można ją obsługiwać z komputera stacjonarnego, tabletu lub smartfona. Z jej wykorzystaniem użytkownicy są w wstanie monitorować pracę...
Panasonic: projektory zaczynają dominować nad monitorami LED podczas imprez
Europejskie firmy z sektora wynajmu i obsługi imprez odnoszą korzyści kreatywne, komercyjne i operacyjne wynikające z korzystania z projektora Panasonic RQ50K
Rusza „Różowy październik” - kampania świadomościowa o raku piersi
Fundacja OnkoCafe - Razem Lepiej i PURELLA SUPERFOODS rozpoczynają kampanię świadomościową pt. „Różowy październik”. O profilaktyce, diagnostyce i terapii raka piersi - także w postaci zaawansowanej - organizatorzy będą rozmawiać z ekspertami i znanymi ambasadorkami: Ewą Chodakowską i Anną Starmach. W ramach kampanii powstała limitowana seria zdrowych...
Według najnowszych prognoz opublikowanych przez Zenith, globalne wydatki na reklamę w kategorii moto zmniejszą się o 21,0% w 2020 roku na 10 kluczowych rynkach*. To dwa i pół raza szybszy spadek w porównaniu do całego rynku reklamy w tych krajach.
Forum IAB 2020: In Trust We Trust. Jaką wartość ma zaufanie w czasach kryzysu?
W badaniu przeprowadzonym przez IAB Polska, co drugi internauta zadeklarował, że pandemia koronawirusa zmniejszyła jego poczucie bezpieczeństwa. Ostatnie miesiące nie tylko zachwiały globalną gospodarką, ale również bezpowrotnie zmieniły relacje społeczne. Dlatego czternasta edycja Forum IAB upłynie pod hasłem In Trust We Trust. Jaką wartość ma zaufanie w czasach...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764