logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Valkea wydaje nowy magazyn „T4B”

  PR 11.04.2019, przeczytano 582 razy

Valkea, agencja marketingowa specjalizująca się w realizacji działań marketingu zintegrowanego oraz custom publishing, rozpoczęła współpracę z Grupą T4B, która od ponad 15 lat obecna jest na rynku polskim, plasując się na liście liderów branży bezpieczeństwa technicznego, rozwiązań informatycznych, teletechnicznych, telekomunikacyjnych oraz nowoczesnych rozwiązań technologicznych w obszarze inżynierii środowiska. Agencja jest odpowiedzialna za kompleksowe opracowanie i wydanie wchodzącego na rynek magazynu „T4B – Technology for Business”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/valkea-wydaje-nowy-magazyn-_t4b_,382051,artykul.html

Do zadań Valkea należy opracowanie koncepcji magazynu, przygotowanie angażującego contentu, nowoczesnych layoutów, skład, druk oraz jego dystrybucja. Agencja odpowiada również za przygotowanie zawartości do technologii rozszerzonej rzeczywistości (ang. Augmented Reality), która wzbogaca treści publikowanych artykułów.

Magazyn „T4B” to wysokiej jakości biznesowy magazyn opiniotwórczy skierowany do profesjonalistów: kadry zarządzającej firm oraz przedstawicieli sektora publicznego zainteresowanych nowoczesnymi technologiami i ich zastosowaniem w praktyce, ale także pasjonatów postępu technologicznego. Czasopismo wyróżnia się lekką i przystępną dla czytelnika lifestyle’ową formą, rzadko spotykaną dotychczas w magazynach o specjalistycznych treściach. Na uwagę zasługuje szeroki przekrój tematyczny: od przemysłu, robotyki i automatyki, przez energetykę i telekomunikację, po mobilne i użytkowe technologie cyfrowe. Dodatkowo w każdym numerze pojawią się informacje z pogranicza lifestyle’u i  biznesu.

Wydanie łączy prestiż klasycznej formy drukowanej z obecnymi możliwościami technicznymi. Czytelnik przenosi się w świat wirtualny za pomocą dedykowanej aplikacji Viuu. „T4B – Technology for Business” to obecnie jedyny interaktywny magazyn na rynku polskich mediów technologicznych wykorzystujący elementy AR.

Magazyn „T4B” ukazywać się będzie co trzy miesiące.

Źródło: Valkea

www.valkea.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy numer OOH magazine już na rynku
Na rynek trafił już najnowszy numer OOH magazine, niebawem pojawi się na biurkach marketingowców w całej Polsce. Z jego zawartością będzie można zapoznać się także 18 i 19 września podczas targów reklamy FestiwalMarketingu.pl w EXPO XXXI Warszawa.
Nowy Raport Dostawców z katalogiem targowym już na rynku
Kolejny Raport, który ukazał się na rynku, to jednocześnie katalog targowy największej w drugiej połowie roku imprezy branżowej – FestiwalDruku.pl. Na kolejnych stronach magazynu znajduje się szerokie kompendium informacji i zestawienie dostawców mediów i maszyn sektora poligrafii reklamowej. A na żywo będzie ich można spotkać już 18-19 września w EXPO XXI Warszawa.
Poradnik: Skuteczne działania w mediach społecznościowych
Newspoint przygotował poradnik „Skuteczne działania w social media” dla każdego marketera prowadzącego działania promocyjne na platformach social media. W 8 rozdziałach zostały zawarte porady mające na celu poprawne zdefiniowanie celów i KPI, zwiększenie skuteczności, polepszenie widoczności, prowadzenie systematycznej analityki i pomiaru efektów,...
E-book: Jak zbudować międzynarodową platformę e-commerce?
Według danych Eurostatu w 2018 roku aż 87 proc. obywateli UE korzystało z internetu, a z tej grupy 69 proc. dokonało tam zakupów. W efekcie e-konsumenci stanowią już 60 proc. mieszkańców krajów Wspólnoty, a co trzecia osoba w Unii kupuje poza krajem zamieszkania. Zdaniem firmy technologicznej e-point, obecna faza rozwoju e-commerce w Europie to najlepszy czas...
Raport Cyfrowa transformacja – marketing nowej ery
Na czym polega antropomorfizacja marki? Czego tak naprawdę poszukują konsumenci i jak kształtują się trendy społeczno-technologiczne na najbliższe lata? Darmowy raport Cyfrowa transformacja – marketing nowej ery ma pomóc w dostosowaniu strategię firmy do najnowszych trendów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764