logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Valkea wydaje nowy magazyn „T4B”

  PR 11.04.2019, przeczytano 924 razy

Valkea, agencja marketingowa specjalizująca się w realizacji działań marketingu zintegrowanego oraz custom publishing, rozpoczęła współpracę z Grupą T4B, która od ponad 15 lat obecna jest na rynku polskim, plasując się na liście liderów branży bezpieczeństwa technicznego, rozwiązań informatycznych, teletechnicznych, telekomunikacyjnych oraz nowoczesnych rozwiązań technologicznych w obszarze inżynierii środowiska. Agencja jest odpowiedzialna za kompleksowe opracowanie i wydanie wchodzącego na rynek magazynu „T4B – Technology for Business”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/valkea-wydaje-nowy-magazyn-_t4b_,382051,artykul.html

Do zadań Valkea należy opracowanie koncepcji magazynu, przygotowanie angażującego contentu, nowoczesnych layoutów, skład, druk oraz jego dystrybucja. Agencja odpowiada również za przygotowanie zawartości do technologii rozszerzonej rzeczywistości (ang. Augmented Reality), która wzbogaca treści publikowanych artykułów.

Magazyn „T4B” to wysokiej jakości biznesowy magazyn opiniotwórczy skierowany do profesjonalistów: kadry zarządzającej firm oraz przedstawicieli sektora publicznego zainteresowanych nowoczesnymi technologiami i ich zastosowaniem w praktyce, ale także pasjonatów postępu technologicznego. Czasopismo wyróżnia się lekką i przystępną dla czytelnika lifestyle’ową formą, rzadko spotykaną dotychczas w magazynach o specjalistycznych treściach. Na uwagę zasługuje szeroki przekrój tematyczny: od przemysłu, robotyki i automatyki, przez energetykę i telekomunikację, po mobilne i użytkowe technologie cyfrowe. Dodatkowo w każdym numerze pojawią się informacje z pogranicza lifestyle’u i  biznesu.

Wydanie łączy prestiż klasycznej formy drukowanej z obecnymi możliwościami technicznymi. Czytelnik przenosi się w świat wirtualny za pomocą dedykowanej aplikacji Viuu. „T4B – Technology for Business” to obecnie jedyny interaktywny magazyn na rynku polskich mediów technologicznych wykorzystujący elementy AR.

Magazyn „T4B” ukazywać się będzie co trzy miesiące.

Źródło: Valkea

www.valkea.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sojusznik czy wróg? Dwie twarze kryzysu w digital public relations
55% specjalistów zajmujących się komunikacją uważa, że w bieżącym roku organizacjom, dla których pracują może zagrażać kryzys.
Influenza. Mroczny świat influencerów: Jakub Wątor prześwietla branżę influencerską
10 kwietnia swoją premierę ma książka Jakuba Wątora „Influenza. Mroczny świat influencerów” wydana przez Wydawnictwo Agora. Autor prześwietla polską branżę influencerską i przygląda się karierom wpływowych twórców internetowych, m.in. Friza, Boxdela, Fagaty, Krzysztofa Gonciarza, Marty Linkiewicz, Żurnalisty, Andziax i wielu...
Raport Aplikuj.pl o upskillingu i reskillingu
Według danych z najnowszego raportu Aplikuj.pl radykalna modyfikacja kariery zawodowej jest zjawiskiem równie częstym, co rozwój na obecnym stanowisku. Czy możemy już mówić o nowym trendzie na polskim rynku pracy? IAB Polska oraz Standard kwalifikacji digital marketingowych DIMAQ zostali patronami honorowymi raportu.
 Marketing w wyszukiwarkach dla NGO - poradnik
O co zadbać, aby pojawiać się w wynikach wyszukiwania? Gdzie szukać pomysłów i jak pisać treści, aby Google chciało je wyświetlać? Jak reklamować swoją organizację bez nadwerężania budżetu? Grupa Robocza SEM IAB Polska opracowała pierwszy przewodnik po marketingu w wyszukiwarkach skierowany do specjalistów z organizacji pozarządowych.
Jak reklamować organizację w internecie bez dużego budżetu? Poradnik
Widoczność w internecie to dziś „być albo nie być” nie tylko dla podmiotów komercyjnych, ale także dla organizacji pozarządowych, których model finansowania nie pozwala na przeznaczanie dużych budżetów na marketing. Tzw. trzeci sektor nie jest jednak skazany na internetowy niebyt. Przeciwnie, eksperci Grupy Roboczej SEM IAB Polska podpowiadają...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764