logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Valkea wydaje nowy magazyn „T4B”

  PR 11.04.2019, przeczytano 698 razy

Valkea, agencja marketingowa specjalizująca się w realizacji działań marketingu zintegrowanego oraz custom publishing, rozpoczęła współpracę z Grupą T4B, która od ponad 15 lat obecna jest na rynku polskim, plasując się na liście liderów branży bezpieczeństwa technicznego, rozwiązań informatycznych, teletechnicznych, telekomunikacyjnych oraz nowoczesnych rozwiązań technologicznych w obszarze inżynierii środowiska. Agencja jest odpowiedzialna za kompleksowe opracowanie i wydanie wchodzącego na rynek magazynu „T4B – Technology for Business”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/valkea-wydaje-nowy-magazyn-_t4b_,382051,artykul.html

Do zadań Valkea należy opracowanie koncepcji magazynu, przygotowanie angażującego contentu, nowoczesnych layoutów, skład, druk oraz jego dystrybucja. Agencja odpowiada również za przygotowanie zawartości do technologii rozszerzonej rzeczywistości (ang. Augmented Reality), która wzbogaca treści publikowanych artykułów.

Magazyn „T4B” to wysokiej jakości biznesowy magazyn opiniotwórczy skierowany do profesjonalistów: kadry zarządzającej firm oraz przedstawicieli sektora publicznego zainteresowanych nowoczesnymi technologiami i ich zastosowaniem w praktyce, ale także pasjonatów postępu technologicznego. Czasopismo wyróżnia się lekką i przystępną dla czytelnika lifestyle’ową formą, rzadko spotykaną dotychczas w magazynach o specjalistycznych treściach. Na uwagę zasługuje szeroki przekrój tematyczny: od przemysłu, robotyki i automatyki, przez energetykę i telekomunikację, po mobilne i użytkowe technologie cyfrowe. Dodatkowo w każdym numerze pojawią się informacje z pogranicza lifestyle’u i  biznesu.

Wydanie łączy prestiż klasycznej formy drukowanej z obecnymi możliwościami technicznymi. Czytelnik przenosi się w świat wirtualny za pomocą dedykowanej aplikacji Viuu. „T4B – Technology for Business” to obecnie jedyny interaktywny magazyn na rynku polskich mediów technologicznych wykorzystujący elementy AR.

Magazyn „T4B” ukazywać się będzie co trzy miesiące.

Źródło: Valkea

www.valkea.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pierwszy w Polsce podręcznik Tiktoka już dostępny
TikTok to zdecydowanie najszybciej rozwijający się portal społecznościowy, którego liczba użytkowników przekroczyła już 2 miliardy! Jest to najczęściej pobierana aplikacja na świecie, a jej popularność wciąż rośnie. Jednocześnie TikTok cechuje się bardzo dużym zaangażowaniem użytkowników. Według raportu IndaHash, 94% użytkowników spędza w...
Poligraficzny „OOH news” z pozytywnym branżowym przesłaniem
Na biurkach drukarń i agencji reklamowych pojawiło się właśnie nowe wydanie "OOH news". To drukowany przegląd branżowych nowości, poradników i case study z rynku druku i poligrafii. W numerze także garść informacji o targach branżowych - w tym oczywiście o wrześniowych FestiwalDruku.pl.
Wydanie specjalne Gazety PIAP w wersji online już dostępne
Ekonomiści twierdzą, że kryzys przechodzi średnio co 7 lat. Można było więc w najbliższej przyszłości spodziewać się tąpnięcia, ale koronawirus spadł na światowe gospodarki dosyć niespodziewanie. Zahibernował biznesy, odizolował rodziny, zmienił DNA świata, porozstawiał po kątach polityków największych mocarstw.
Marketing vs. recesja – poradnik dla przedsiębiorców
Przedsiębiorcy zyskują narzędzie wsparcia biznesu w czasie szalejącego kryzysu i widma istotnego spowolnienia gospodarczego. Specjaliści agencji ContentHouse, wspólnie z Business Centre Club, stworzyli podręcznik z praktycznymi i uniwersalnymi zaleceniami, jak tworzyć komunikację antykryzysową. Jakie treści znajdą w poradniku „Marketing vs. recesja”?
Eko marketing w kwietniowym wydaniu OOH magazine
Najnowsze wydanie OOH magazine poświęcone jest EKO marketingowi, który (przed epoką pandemii) był zdecydowanym faworytem wszelkich prognoz i badań nadchodzących trendów branżowych. Wraz ze wzrastającą świadomością ekologiczną konsumentów, wzrasta liczba akcji i działań podejmowanych przez marketerów, które uwzględniają ochronę środowiska...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764