logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Valkea wydaje nowy magazyn „T4B”

  PR 11.04.2019, przeczytano 622 razy

Valkea, agencja marketingowa specjalizująca się w realizacji działań marketingu zintegrowanego oraz custom publishing, rozpoczęła współpracę z Grupą T4B, która od ponad 15 lat obecna jest na rynku polskim, plasując się na liście liderów branży bezpieczeństwa technicznego, rozwiązań informatycznych, teletechnicznych, telekomunikacyjnych oraz nowoczesnych rozwiązań technologicznych w obszarze inżynierii środowiska. Agencja jest odpowiedzialna za kompleksowe opracowanie i wydanie wchodzącego na rynek magazynu „T4B – Technology for Business”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/valkea-wydaje-nowy-magazyn-_t4b_,382051,artykul.html

Do zadań Valkea należy opracowanie koncepcji magazynu, przygotowanie angażującego contentu, nowoczesnych layoutów, skład, druk oraz jego dystrybucja. Agencja odpowiada również za przygotowanie zawartości do technologii rozszerzonej rzeczywistości (ang. Augmented Reality), która wzbogaca treści publikowanych artykułów.

Magazyn „T4B” to wysokiej jakości biznesowy magazyn opiniotwórczy skierowany do profesjonalistów: kadry zarządzającej firm oraz przedstawicieli sektora publicznego zainteresowanych nowoczesnymi technologiami i ich zastosowaniem w praktyce, ale także pasjonatów postępu technologicznego. Czasopismo wyróżnia się lekką i przystępną dla czytelnika lifestyle’ową formą, rzadko spotykaną dotychczas w magazynach o specjalistycznych treściach. Na uwagę zasługuje szeroki przekrój tematyczny: od przemysłu, robotyki i automatyki, przez energetykę i telekomunikację, po mobilne i użytkowe technologie cyfrowe. Dodatkowo w każdym numerze pojawią się informacje z pogranicza lifestyle’u i  biznesu.

Wydanie łączy prestiż klasycznej formy drukowanej z obecnymi możliwościami technicznymi. Czytelnik przenosi się w świat wirtualny za pomocą dedykowanej aplikacji Viuu. „T4B – Technology for Business” to obecnie jedyny interaktywny magazyn na rynku polskich mediów technologicznych wykorzystujący elementy AR.

Magazyn „T4B” ukazywać się będzie co trzy miesiące.

Źródło: Valkea

www.valkea.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Z bliska / Z daleka: murale, graffiti, neony i typografia Poznania
68 punktów z muralami i graffiti, 17 działających reklam neonowych oraz 9 starych szyldów i napisów reklamowych. Tak w skrócie można podsumować 3. edycję mapy "Z bliska / Z daleka". Polsko-angielski przewodnik po poznańskim street-arcie to aż 94 powody,  by wyjść z domu i odkryć zupełnie nowe oblicze miasta.
Nowy numer Raportu Dostawców OOH magazine
Ostatnie w tym roku wydanie Raportu Dostawców Mediów i Maszyn właśnie pojawiło się na rynku. Można je także bezpłatnie pobrać w formie online.
Nowy numer OOH magazine z podsumowaniem targów
Na rynku pojawiło się już ostatnie w tym roku wydanie OOH magazine. Tematem przewodnim numeru jest szeroko rozumiany femvertising, czyli marketing kierowany do kobiet i o kobietach mówiący.
Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym – nowa książka Dariusza Tworzydło
W sprzedaży jest już dostępna nowa książka, która kompleksowo omawia najważniejsze aspekty crisis management. Autorem publikacji Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym. Metody, procedury, reagowanie jest Dariusz Tworzydło. Poza niezbędną dawką wiedzy teoretycznej, książka zawiera wiele praktycznych wskazówek, case study oraz nowe, niepublikowane dotąd modele zarządzania kryzysem....
Siła personalizacji - ostatnie wydanie OOH magazine z 8 okładkami
Trzeci w tym roku numer OOH magazine to wyjątkowe wydanie. Zawiera nie tylko katalog targowy przygotowany specjalnie na FestiwalMarketingu.pl, ale też spectrum propozycji marketingowych, wywiady z dyrektorami marketingu uznanych marek i ciekawe propozycje na nadchodzący sezon bożonarodzeniowy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764