logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Valkea wydaje nowy magazyn „T4B”

  PR 11.04.2019, przeczytano 495 razy

Valkea, agencja marketingowa specjalizująca się w realizacji działań marketingu zintegrowanego oraz custom publishing, rozpoczęła współpracę z Grupą T4B, która od ponad 15 lat obecna jest na rynku polskim, plasując się na liście liderów branży bezpieczeństwa technicznego, rozwiązań informatycznych, teletechnicznych, telekomunikacyjnych oraz nowoczesnych rozwiązań technologicznych w obszarze inżynierii środowiska. Agencja jest odpowiedzialna za kompleksowe opracowanie i wydanie wchodzącego na rynek magazynu „T4B – Technology for Business”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/valkea-wydaje-nowy-magazyn-_t4b_,382051,artykul.html

Do zadań Valkea należy opracowanie koncepcji magazynu, przygotowanie angażującego contentu, nowoczesnych layoutów, skład, druk oraz jego dystrybucja. Agencja odpowiada również za przygotowanie zawartości do technologii rozszerzonej rzeczywistości (ang. Augmented Reality), która wzbogaca treści publikowanych artykułów.

Magazyn „T4B” to wysokiej jakości biznesowy magazyn opiniotwórczy skierowany do profesjonalistów: kadry zarządzającej firm oraz przedstawicieli sektora publicznego zainteresowanych nowoczesnymi technologiami i ich zastosowaniem w praktyce, ale także pasjonatów postępu technologicznego. Czasopismo wyróżnia się lekką i przystępną dla czytelnika lifestyle’ową formą, rzadko spotykaną dotychczas w magazynach o specjalistycznych treściach. Na uwagę zasługuje szeroki przekrój tematyczny: od przemysłu, robotyki i automatyki, przez energetykę i telekomunikację, po mobilne i użytkowe technologie cyfrowe. Dodatkowo w każdym numerze pojawią się informacje z pogranicza lifestyle’u i  biznesu.

Wydanie łączy prestiż klasycznej formy drukowanej z obecnymi możliwościami technicznymi. Czytelnik przenosi się w świat wirtualny za pomocą dedykowanej aplikacji Viuu. „T4B – Technology for Business” to obecnie jedyny interaktywny magazyn na rynku polskich mediów technologicznych wykorzystujący elementy AR.

Magazyn „T4B” ukazywać się będzie co trzy miesiące.

Źródło: Valkea

www.valkea.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rozwiązania stosowane w oświetleniu wnętrz obiektów publicznych i komercyjnych
Książka „Rozwiązania stosowane w oświetleniu wnętrz obiektów publicznych i komercyjnych” zawiera porady dotyczące oświetlenia wnętrz obiektów publicznych i komercyjnych, takich jak szkoły, szpitale, sklepy, hotele, teatry, świątynie, sale sportowe.
Wielka Księga Reklamy i Druku i katalog Adbox
Przygotowania do kolejnej edycji targów trwają. Aby dobrze się do nich przygotować warto przypomnieć sobie jak wyglądała miniona edycja. W poszukiwaniu cennych kontaktów i ofert pomocne będą publikacje targowe: Wielka Księga Reklamy i Druku oraz katalog produktowy Adbox - Inspiracje Reklamowe.
OOH magazine news! już na rynku
Specjalne wydanie OOH magazine news!, przedtargowego przewodnika po wydarzeniach towarzyszących wrześniowym targom FestiwalMarketingu.pl, jest już dostępne.
„Influencer marketing od A do Z” - Podręcznik i poradnik
Polski rynek marketingu wzbogacił się o nową pozycję dotyczącą influencer marketingu.  Książka „Influencer marketing od A do Z” to jednocześnie podręcznik i poradnik. A IMM dołożył swoją cegiełkę współtworząc zestawienie prawie 200 inspirujących influencerów z 22 kategorii tematycznych.
„Od strony ulicy” - Recepta na udany szyld
Nakładem Miasta Gdyni, we współpracy ze stowarzyszeniem Traffic Design, został wydany poradnik dla przedsiębiorców i zarządców nieruchomości. Nosi on tytuł „Od strony ulicy” i jest znakomitą podpowiedzią, jak powinien wyglądać szyld w modernistycznym śródmieściu Gdyni. Poradnik został wydany w nakładzie 1200 egzemplarzy, jest bezpłatny....
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764