Valkea, agencja specjalizująca się w realizacji działań marketingu zintegrowanego oraz custom publishing, wygrała przetarg na kompleksowe opracowanie i wydanie magazynów dla Galerii Mokotów oraz Arkadii. W tym roku agencja realizuje też cykl wydarzeń wspierających Program Lojalnościowy Galerii Mokotów.
Do zadań agencji Valkea należy opracowanie odświeżonej koncepcji i doskonałej jakości contentu, a także stworzenie layoutów, skład, druk oraz dystrybucja magazynów custom publishing dla Galerii Mokotów oraz Arkadii.
„The Look” to przewodnik po aktualnych trendach sezonu: kolorach, wzorach, fasonach, akcesoriach, wnętrzarskim designie i beauty. Magazyn informuje również o aktualnościach odbywających się w strefie The Designer Gallery w Galerii Mokotów. Nowoczesny projekt graficzny i różnorodna typografia dodają magazynowi optycznej dynamiki. Wszystko to sprawia, że treści shoppingowe, wpisane w albumową elegancję publikacji, zachęcają do zakupów.
Natomiast jesienne wydanie „Arkadii”, zbiegające się z 14-tymi urodzinami centrum handlowego, to przede wszystkim kreatywna kompozycja graficzna na okładce oraz wnętrze pełne nieszablonowych treści. Siłą nowego projektu jest nowatorska, dedykowana magazynowi „Arkadia” makieta. Graficzne podziały – inspirowane formą litery A – wykorzystane w projekcie, kreują estetyczną spójność całości. Treści shoppingowe przeplatają się z lifestalowymi – nowościami kulturalnymi, modną ekologią, psychologicznymi poradami i fascynującymi kulinariami.
Źródło: Valkea