logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Valkea wygrała przetarg na opracowanie magazynów dla Galerii Mokotów i Arkadii

  PR 11.10.2018, przeczytano 187 razy
ilustracjastrzałka

Valkea, agencja specjalizująca się w realizacji działań marketingu zintegrowanego oraz custom publishing, wygrała przetarg na kompleksowe opracowanie i wydanie magazynów dla Galerii Mokotów oraz Arkadii. W tym roku agencja realizuje też cykl wydarzeń wspierających Program Lojalnościowy Galerii Mokotów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/valkea-wygrala-przetarg-na-opracowanie-magazynow-dla-galerii-mokotow-i-arkadii,379696,artykul.html

Do zadań agencji Valkea należy opracowanie odświeżonej koncepcji i doskonałej jakości contentu, a także stworzenie layoutów, skład, druk oraz dystrybucja magazynów custom publishing dla Galerii Mokotów oraz Arkadii.

The Look” to przewodnik po aktualnych trendach sezonu: kolorach, wzorach, fasonach, akcesoriach, wnętrzarskim designie i beauty. Magazyn informuje również o aktualnościach odbywających się w strefie The Designer Gallery w Galerii Mokotów. Nowoczesny projekt graficzny i różnorodna typografia dodają magazynowi optycznej dynamiki. Wszystko to sprawia, że treści shoppingowe, wpisane w albumową elegancję publikacji, zachęcają do zakupów.

Natomiast jesienne wydanie „Arkadii”, zbiegające się z 14-tymi urodzinami centrum handlowego, to przede wszystkim kreatywna kompozycja graficzna na okładce oraz wnętrze pełne nieszablonowych treści. Siłą nowego projektu jest nowatorska, dedykowana magazynowi „Arkadia” makieta. Graficzne podziały – inspirowane formą litery A – wykorzystane w projekcie, kreują estetyczną spójność całości. Treści shoppingowe przeplatają się z lifestalowymi – nowościami kulturalnymi, modną ekologią, psychologicznymi poradami i fascynującymi kulinariami.

ilustracjastrzałka

Źródło: Valkea

www.valkea.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Traffic Design: Redesign orłowskiego targowiska
Szyldy i zewnętrzna identyfikacja wizualna to nie tylko bolączka głównych miejskich ulic. Tym razem Stowarzyszenie Traffic Design na warsztat weźmie popularne wśród gdynian targowisko na placu Górnośląskim.
Agencja reklamowa Hand Made wygrała przetarg na launch nowych produktów marki Amway.
Serviceplan Health, międzynarodowa grupa specjalizująca się w komunikacji marketingowej produktów i usług w kategorii zdrowia i zdrowego stylu życia, wchodzi na rynek polski. Biuro w Warszawie będzie odpowiedzialne nie tylko za rozwój kompetencji grupy na lokalnym rynku, ale będzie także odgrywać rolę regionalnego hubu SP Health.
„Łazienki polecane przez życie” – wiosenna odsłona kampanii marki Cersanit
Ruszyła kolejna odsłona kampanii wizerunkowej Cersanit pod hasłem „Łazienki polecane przez życie”. W ramach kampanii marka wykorzystując wieloletnie doświadczenie, a także specjalistyczną wiedzę –chce budować świadomość i inspirować Polaków do działania i tworzenia indywidualnej łazienkowej przestrzeni, z wykorzystaniem najwyższej jakości...
Mimaki na targach Fespa 2019
Firma Mimaki Europe, producent drukarek atramentowych i systemów tnących, poinformowała dziś, że zamierza zainspirować klientów do odkrywania twórczych, innowacyjnych, dochodowych możliwości w futurystycznej atmosferze na targach FESPA Global Print Expo 2019 (Monachium, Niemcy – 14-17 maja 2019 roku). Pod hasłem „Wyobraź sobie przyszłość...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764