logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Valkea wygrała przetarg na opracowanie magazynów dla Galerii Mokotów i Arkadii

  PR 11.10.2018, przeczytano 177 razy
ilustracjastrzałka

Valkea, agencja specjalizująca się w realizacji działań marketingu zintegrowanego oraz custom publishing, wygrała przetarg na kompleksowe opracowanie i wydanie magazynów dla Galerii Mokotów oraz Arkadii. W tym roku agencja realizuje też cykl wydarzeń wspierających Program Lojalnościowy Galerii Mokotów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/valkea-wygrala-przetarg-na-opracowanie-magazynow-dla-galerii-mokotow-i-arkadii,379696,artykul.html

Do zadań agencji Valkea należy opracowanie odświeżonej koncepcji i doskonałej jakości contentu, a także stworzenie layoutów, skład, druk oraz dystrybucja magazynów custom publishing dla Galerii Mokotów oraz Arkadii.

The Look” to przewodnik po aktualnych trendach sezonu: kolorach, wzorach, fasonach, akcesoriach, wnętrzarskim designie i beauty. Magazyn informuje również o aktualnościach odbywających się w strefie The Designer Gallery w Galerii Mokotów. Nowoczesny projekt graficzny i różnorodna typografia dodają magazynowi optycznej dynamiki. Wszystko to sprawia, że treści shoppingowe, wpisane w albumową elegancję publikacji, zachęcają do zakupów.

Natomiast jesienne wydanie „Arkadii”, zbiegające się z 14-tymi urodzinami centrum handlowego, to przede wszystkim kreatywna kompozycja graficzna na okładce oraz wnętrze pełne nieszablonowych treści. Siłą nowego projektu jest nowatorska, dedykowana magazynowi „Arkadia” makieta. Graficzne podziały – inspirowane formą litery A – wykorzystane w projekcie, kreują estetyczną spójność całości. Treści shoppingowe przeplatają się z lifestalowymi – nowościami kulturalnymi, modną ekologią, psychologicznymi poradami i fascynującymi kulinariami.

ilustracjastrzałka

Źródło: Valkea

www.valkea.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rusza nowy cykl szkoleń online i warsztatów z drukowania 3D oraz pokrewnych technologii. CadXpert – wiodący dystrybutor drukarek 3D i skanerów 3D – przygotował serię bezpłatnych szkoleń online oraz szkoleń stacjonarnych, które mają przybliżyć technologie przyrostowe, urządzenia i materiały do druku 3D, a także ich zastosowania. Udział we...
Kampania Nałęczowianki z odświeżonym wizerunkiem
Nowoczesność zakorzeniona w tradycji – oto nowy, odświeżony wizerunek wody mineralnej Nałęczowianka. Rebrandingowi towarzyszy ogólnopolska kampania reklamowa.
PSPR wybrało nowe władze
Członkowie Polskiego Stowarzyszenie Public Relations na walnym zebraniu członków 8 lutego 2019 roku w Katowicach wybrali nowy zarząd i radę nadzorczą. Na czele PSPR stanęła Luiza Jurgiel-Żyła, wiceprezesami zostali Emilia Zakrzewska i Bartosz Milczarczyk. W zarządzie znaleźli się także Agnieszka Bednarczyk i Cyprian Maciejewski.
Badanie: Sport potrzebuje sponsorów
Ponad połowa Polaków lepiej ocenia firmy angażujące się w sponsoring sportu i kultury od tych, które się nie angażują. W ciągu ostatnich 10 lat wzrósł odsetek osób, które uważają, że sponsoring jest potrzebny w sporcie, zmalał zaś odsetek tych, którzy są zdania, że kultura potrzebuje sponsorów. Co piąty Polak przyznaje, że...
Ruszyła zimowa kampania reklamowa Frosty
FRoSTA wystartowała z nową kampanią, która potrwa do końca marca. Spoty, będące nową odsłoną kampanii „Mówimy jak jest”, emitowane są w stacjach telewizyjnych i radiowych. Podkreślają zalety produktów FRoSTY – brak dodatków do żywności oraz ich wysoką jakość. W kreacjach zobaczymy Mexican Chicken – kurczak z ryżem po...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764