logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Value Media, Gong i Salestube z kampanią Orange Flex

  PR 11.09.2023, przeczytano 387 razy

Orange Polska wraz z początkiem sezonu “back to university” rozpoczął nową kampanię oferty Orange Flex. Jej launch obejmuje szerokie działania w OOH oraz digitalu. Za strategię, planowanie i zakup mediów odpowiada agencja Value Media we współpracy z agencją e-commerce & MarTech connected SalesTube. Koncept kreatywny platformy komunikacyjnej, kreacje wideo i display przygotowała agencja GONG.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/value-media%2C-gong-i-salestube-z-kampania-orange-flex,401332,artykul.html

Każdy ma prawo poczuć trochę beztroski. Orange Flex w swojej najnowszej kampanii po raz kolejny zachęca, by odłożyć natłok myśli na bok, oraz uciszyć swojego wewnętrznego krytyka, ponieważ, każdy jest wystarczający taki, jaki jest. Jest to kontynuacja komunikacji „Orange Flex wystarczy”, z którą  marka wystartowała w marcu br. Autorem platformy komunikacyjnej jest agencja GONG, która przygotowała kreacje wykorzystane w kampanii oferty Orange Flex.

Strategia mediowa przygotowana jest pod maksymalizację dotarcia i zbudowania świadomości oferty wśród młodych. W kampanii główny nacisk położony został na spot video, który wykorzystywany został w kampanii na platformach YouTube oraz TikTok. Ponadto realizowane są działania display, programmatic, programmatic audio, działania afiliacyjne, SEM oraz OOH. Działania Paid Social realizowane są in house przez klienta.  

Za strategię, planowanie i zakup mediów odpowiada Value Media (Group One) we współpracy z agencją e-commerce & MarTech connected SalesTube (Group One), a za platformę komunikacji odpowiada agencja GONG. Agencje Group One pracują w modelu House of Communication łącząc kompetencje mediowe i kreatywne pod jednym dachem.

Źródło: Group One S.A.

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

3 000 przedsiębiorców w 11. edycji Akademii e-marketingu
Przez cały 2023 rok, w największych miastach w Polsce odbywały się darmowe szkolenia dla przedsiębiorców z sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Wydarzenia zorganizowano w ramach 11. edycji Akademii e-marketingu, która jest cyklem spotkań edukacyjnych poświęconych budowaniu strategii promocji firmy w Internecie. Właściciele małych i średnich biznesów...
Itel przedstawia nowe logo
itel, marka z segmentu „inteligentnego życia”, specjalizująca się w oferowaniu przystępnych cenowo i wysokiej jakości konsumenckich produktów elektronicznych, informuje o transformacyjnej inicjatywie odświeżenia marki, która obejmuje nowe logo i wizerunek. Decyzja ta sygnalizuje przełomowy moment w historii firmy, łącząc nowoczesną estetykę z jej...
Monika Brzózka mówczynią TEDxWarsawWomen 2023
Monika Brzózka, Chief Financial & Operating Officer VMLY&R Poland, będzie prelegentką konferencji TEDxWarsawWomen 2023. 
Do grona firm członkowskich IAB Polska dołączyła platforma AtomStore.
Pieniądze to wrażliwy temat w związkach, ale nie muszą być przyczyną nieporozumień. Wiele zależy od tego, jak i czy w ogóle rozmawiamy o naszych dochodach, wydatkach i zobowiązaniach. Aby to ułatwić, powstała kampania społeczna #CoZTąKasą – Jak rozmowy o kasie wpływają na nasze relacje? Ma ona na celu podniesienie kompetencji w zakresie komunikacji finansowej i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764