Doctor Brew wystartował z kampanią komunikującą markę w zupełnie nowej odsłonie. Działaniami w digitalu oraz niestandardowymi aktywacjami OOH zajęły się spółki należące do Group One: agencja kreatywna Labcon, agencja mediowa Value Media i agencja martech & e-commerce SalesTube.
Kampania ma na celu relaunch oraz wyjście z produktami Doctor Brew poza środowisko miłośników piw kraftowych, z którego wywodzi się marka. Jej hasło “Z Buntu Najlepsze” nawiązuje do życia na własnych zasadach, a producent zachęca nim do odwagi w dokonywaniu śmiałych wyborów w postpandemicznej rzeczywistości. Komunikacja skupia się wokół czterech produktów piwnych: Double IPA, Molly IPA, Summer ALE oraz Vermont IPA.
Komunikacją odświeżonego wizerunku Doctor Brew zajęły się spółki należące do Group One. Labcon jest odpowiedzialny za kreację (m.in. sesję zdjęciową, projekt strony www i kreacje do kampanii digital), PR, social media oraz niestandardowe aktywacje w OOH. Value Media zaplanował i zakupił media, a SalesTube prowadzi działania promocyjne w digitalu. Autorką zdjęć kampanijnych jest jedna z najpopularniejszych polskich fotografek Zuza Krajewska.
- Mocnym, niepokornym hasłem Doctor Brew zachęca konsumentów do sięgnięcia po nowe doznania. Przygotowując strategię relaunchu my też otworzyliśmy się na nieoczywiste placementy i komunikację, aby wyjść poza dobrze znany krąg wielbicieli kraftów oraz trafić do nowych odbiorców spragnionych zmian. Jedyne, z czym nie eksperymentowaliśmy, to zespół ekspertów - pracowaliśmy w sprawdzonym modelu House of Communication w wersji Value Media & SalesTube & Labcon - mówi Marta Łysiak, Dyrektor Zarządzająca Labcon.
Właścicielem Manufaktury Piwa, Wódki i Wina SA, do której należy Browar Tenczynek jest Janusz Palikot. Po połączeniu z Doctor Brew do Zarządu Manufaktury Piwa, Wódki i Wina SA dołączą Tomasz Czechowski i Tomasz Nietubyć. “Z Buntu Najlepsze” to kolejny projekt, po kampaniach launchujących piwo BUH, Marakuja i wódkę wyBUHową, który Browar Tenczynek powierzył Group One.
Źródło: Group One S.A.