logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Value Media, Labcon i Salestube z kampanią dla Doctor Brew

  PR 09.07.2021, przeczytano 547 razy
ilustracja

Doctor Brew wystartował z kampanią komunikującą markę w zupełnie nowej odsłonie. Działaniami w digitalu oraz niestandardowymi aktywacjami OOH zajęły się spółki należące do Group One: agencja kreatywna Labcon, agencja mediowa Value Media i agencja martech & e-commerce SalesTube.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/value-media%2C-labcon-i-salestube-z-kampania-dla-doctor-brew,392224,artykul.html

Kampania ma na celu relaunch oraz wyjście z produktami Doctor Brew poza środowisko miłośników piw kraftowych, z którego wywodzi się marka.  Jej hasło “Z Buntu Najlepsze” nawiązuje do życia na własnych zasadach, a producent zachęca nim do odwagi w dokonywaniu śmiałych wyborów w postpandemicznej rzeczywistości. Komunikacja skupia się wokół czterech produktów piwnych: Double IPA, Molly IPA, Summer ALE oraz Vermont IPA.

Komunikacją odświeżonego wizerunku Doctor Brew zajęły się spółki należące do Group One. Labcon jest odpowiedzialny za kreację (m.in. sesję zdjęciową, projekt strony www i kreacje do kampanii digital), PR, social media oraz niestandardowe aktywacje w OOH. Value Media zaplanował i zakupił media, a SalesTube prowadzi działania promocyjne w digitalu. Autorką zdjęć kampanijnych jest jedna z najpopularniejszych polskich fotografek Zuza Krajewska.

- Mocnym, niepokornym hasłem Doctor Brew zachęca konsumentów do sięgnięcia po nowe doznania. Przygotowując strategię relaunchu my też otworzyliśmy się na nieoczywiste placementy i komunikację, aby wyjść poza dobrze znany krąg wielbicieli kraftów oraz trafić do nowych odbiorców spragnionych zmian. Jedyne, z czym nie eksperymentowaliśmy, to zespół ekspertów - pracowaliśmy w sprawdzonym modelu House of Communication w wersji Value Media & SalesTube & Labcon - mówi Marta Łysiak, Dyrektor Zarządzająca Labcon.

Właścicielem Manufaktury Piwa, Wódki i Wina SA, do której należy Browar Tenczynek jest Janusz Palikot. Po połączeniu z Doctor Brew do Zarządu Manufaktury Piwa, Wódki i Wina SA dołączą Tomasz Czechowski i Tomasz Nietubyć. “Z Buntu Najlepsze” to kolejny projekt, po kampaniach launchujących piwo BUH, Marakuja i wódkę wyBUHową, który Browar Tenczynek powierzył Group One.

Źródło: Group One S.A.

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764