logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Value Media i Getlouder! wspólnie z Dobrą Kalorią obecne na największych festiwalach muzycznych w Polsce

  PR 04.07.2022, przeczytano 667 razy
ilustracjastrzałka

Food truck marki Dobra Kaloria pojawił się na Open’er Festival oraz stacjonuje na koncertach Męskiego Grania. Klienci mogą spróbować roślinnych burgerów i hot dogów oraz odpocząć w specjalnej strefie chillout. Projekt został zrealizowany wspólnie z zespołem Dobrej Kalorii przez agencje Value Media (Group One) i GetLouder! (Group One).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/value-media-i-getlouder%21-wspolnie-z-dobra-kaloria-obecne-na-najwiekszych-festiwalach-muzycznych-w-polsce,396478,artykul.html

Dobra Kaloria to marka stworzona przez polską firmę rodzinną Kubara, funkcjonującą na rynku od 1993 roku. Marka produkuje roślinne zamienniki mięsa, które są dobre dla zdrowia, planety i powstają z dbałością o składniki.

Najnowsza akcja promuje bezmięsne produkty na grilla (kaszanki, kiełbaski i burgery) na największych festiwalach muzycznych w Polsce. W jej ramach uczestnicy Open’er Festival i Męskiego Grania mogą spróbować produktów Dobrej Kalorii w przygotowanej specjalnie dla nich strefie chilloutu. Poza jedzeniem prosto od szefa kuchni, czeka na nich masa niespodzianek, dzięki którym będą mogli otrzymać darmowe upominki.

Value Media i GetLouder! odpowiadają za koordynację i realizację całej trasy. Akcja rozpoczęła się 24 czerwca i potrwa do 27 sierpnia.

Źródło: Group One S.A.

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764