Food truck marki Dobra Kaloria pojawił się na Open’er Festival oraz stacjonuje na koncertach Męskiego Grania. Klienci mogą spróbować roślinnych burgerów i hot dogów oraz odpocząć w specjalnej strefie chillout. Projekt został zrealizowany wspólnie z zespołem Dobrej Kalorii przez agencje Value Media (Group One) i GetLouder! (Group One).
Dobra Kaloria to marka stworzona przez polską firmę rodzinną Kubara, funkcjonującą na rynku od 1993 roku. Marka produkuje roślinne zamienniki mięsa, które są dobre dla zdrowia, planety i powstają z dbałością o składniki.
Najnowsza akcja promuje bezmięsne produkty na grilla (kaszanki, kiełbaski i burgery) na największych festiwalach muzycznych w Polsce. W jej ramach uczestnicy Open’er Festival i Męskiego Grania mogą spróbować produktów Dobrej Kalorii w przygotowanej specjalnie dla nich strefie chilloutu. Poza jedzeniem prosto od szefa kuchni, czeka na nich masa niespodzianek, dzięki którym będą mogli otrzymać darmowe upominki.
Value Media i GetLouder! odpowiadają za koordynację i realizację całej trasy. Akcja rozpoczęła się 24 czerwca i potrwa do 27 sierpnia.
Źródło: Group One S.A.