logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Value Media i Getlouder! wspólnie z Dobrą Kalorią obecne na największych festiwalach muzycznych w Polsce

  PR 04.07.2022, przeczytano 501 razy
ilustracjastrzałka

Food truck marki Dobra Kaloria pojawił się na Open’er Festival oraz stacjonuje na koncertach Męskiego Grania. Klienci mogą spróbować roślinnych burgerów i hot dogów oraz odpocząć w specjalnej strefie chillout. Projekt został zrealizowany wspólnie z zespołem Dobrej Kalorii przez agencje Value Media (Group One) i GetLouder! (Group One).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/value-media-i-getlouder%21-wspolnie-z-dobra-kaloria-obecne-na-najwiekszych-festiwalach-muzycznych-w-polsce,396478,artykul.html

Dobra Kaloria to marka stworzona przez polską firmę rodzinną Kubara, funkcjonującą na rynku od 1993 roku. Marka produkuje roślinne zamienniki mięsa, które są dobre dla zdrowia, planety i powstają z dbałością o składniki.

Najnowsza akcja promuje bezmięsne produkty na grilla (kaszanki, kiełbaski i burgery) na największych festiwalach muzycznych w Polsce. W jej ramach uczestnicy Open’er Festival i Męskiego Grania mogą spróbować produktów Dobrej Kalorii w przygotowanej specjalnie dla nich strefie chilloutu. Poza jedzeniem prosto od szefa kuchni, czeka na nich masa niespodzianek, dzięki którym będą mogli otrzymać darmowe upominki.

Value Media i GetLouder! odpowiadają za koordynację i realizację całej trasy. Akcja rozpoczęła się 24 czerwca i potrwa do 27 sierpnia.

Źródło: Group One S.A.

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Panasonic zaprezentował nową generację projektorów laserowych DLP
Firma Panasonic Connect Europe zaprezentowała nową generację projektorów laserowych DLP z serii PT-REQ12 (4K) i PT-REZ12 (WUXGA), zaprojektowanych z myślą o zapewnieniu nowych możliwości i uproszczeniu pracy w branży rozrywki opartej na lokalizacji. Dzięki jasności do 12 000 lm, rozdzielczości 4K i projekcji 240 Hz[1] przy minimalnym opóźnieniu, dwie nowe serie są...
Ambasada Ukrainy przygotowała kampanię „Dziękuję Ci, Polsko!”
Ambasada Ukrainy w Rzeczypospolitej Polskiej oraz Komunikacyjne Media Centrum przy Ambasadzie Ukrainy w RP przygotowali kampanię komunikacyjną „Dziękuję Ci, Polsko!” ("Thank You, Poland!"). Jej celem jest podkreślenie wdzięczności Ukraińców wobec Polaków za ogromną pomoc w łagodzeniu skutków pełnoskalowej wojny, wywołanej przez Rosje, w której do dzisiaj cierpi naród...
Bartłomiej Stańczak liderem teamu ING w Mediahub
Bartłomiej Stańczak jako media communication director dołączył do domu mediowego Mediahub. Został liderem zespołu kompleksowo pracującego dla ING Banku Śląskiego SA, kluczowego klienta agencji.
Żabka Jush w nowej kampanii przekonuje, że czasami lepiej nie mieć czasu na zakupy
Kampania „Czasami lepiej nie mieć czasu na zakupy” jest kontynuacją zeszłorocznej komunikacji „No i super, że nie macie czasu na zakupy”. To odpowiedź Żabki Jush na sytuacje spotykające każdego z nas, kiedy wizyta w sklepie jest niemożliwa z różnych względów. To właśnie wtedy możemy zdecydować się na szybkie zakupy online....
Panasonic prezentuje nową generację monitorów klasy premium
Aby sprostać rosnącemu zapotrzebowaniu na profesjonalne monitory klasy premium, Panasonic Connect Europe zaprezentował najnowszą generację monitorów LCD 4K UHD – serię SQ2H, które pozwalają na pracę w trudnych warunkach oświetleniowych. Niezawodne monitory dostępne są w siedmiu rozmiarach ekranu - od 43 do 98 cali - i idealnie nadają się do sal konferencyjnych...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764