logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Value Media i Salestube dla Orange w kampanii mediowej oferty dla firm

  PR 22.08.2023, przeczytano 482 razy

Orange Polska wystartował z kampanią launchującą nową ofertę internetu dla firm - “Odkryj bezkres firmowego internetu”.  Za strategię mediową oraz planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Value Media we współpracy z agencją e-commerce & MarTech connected SalesTube (Group One).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/value-media-i-salestube-dla-orange-w-kampanii-mediowej-oferty-dla-firm,401119,artykul.html

Ponad 6o% firm w Polsce korzysta obecnie z minimum jednej usługi oferowanej przez Orange dla Firm. To właśnie z myślą o przedsiębiorcach Orange Polska udostępnił nową ofertę “Odkryj bezkres firmowego internetu”, której promocja rozpoczęła się 18 sierpnia br. Dzięki skierowanej do sektora B2B ofercie, która dostępna jest w planie firmowym XL z umową na 36 msc. największy operator komórkowy w Polsce zapewni swoim klientom dostęp do internetu mobilnego bez limitu danych oraz limitu prędkości na terenie całego kraju. Ponadto klienci, którzy zdecydują się podpisać umową z operatorem w wybranym pakiecie, otrzymają drugi numer telefonu za 0 zł.

Wprowadzeniu nowej oferty towarzyszy kampania reklamowa budująca świadomość wśród konsumentów, która prowadzona jest w TV oraz digitalu. W zakresie strategii, planowania i zakupu mediów  kampania realizowana jest przez agencję Value Media. W obszarze digital działania realizowane są w modelu house of communication we współpracy z agencją  e-commerce & MarTech connected SalesTube (Group One).

Za strategię kreatywną kampanii odpowiada agencja Havas. Produkcją spotu zajęło się studio produkcyjne Selfish3 Production, za postprodukcję odpowiada Studio Orka, a udźwiękowienie spotów zrealizowane zostało przez Chimney Group.

Źródło: Group One S.A.

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Czy konsumenci sceptycznie odnoszą się do nowych logotypów marek?
Ponad 40% badanych1 zwraca uwagę na logotypy produktów, które kupuje. Jednak, kiedy marki zmieniają swoją identyfikację wizualną zauważa to zaledwie 15,8% respondentów. Dla łącznie ponad 60% badanych zmiana logo nie jest pozytywnym doświadczeniem. O to, jaki jest stosunek Polaków do identyfikacji graficznej ich ulubionych marek oraz zmian...
Agencja dentsu X (dentsu Polska) rozszerza współpracę eventową z Bacardi-Martini i odpowiada za obsługę kolejnej marki z portfolio firmy – whisky Aberfeldy. Dotychczas współpraca obejmowała aktywacje dla marek Bacardi, Dewar's i Martini.
Do najnowszej kampanii kosmetyków bebeauty dostępnych w sieci sklepów Biedronka zaangażowano prezenterkę telewizyjną Martę Manowską oraz popularne influencerki z branży beauty. Za aktywację obejmującą platformy YouTube, TikTok, Instagram i Facebook odpowiada Lifetube – lider rynku influencer marketingu i ekonomii twórców. 
Oneplus celebruje 10. urodziny
Marka OnePlus świętuje dziesięciolecie swojego istnienia. Przez dekadę udało jej się stworzyć nie tylko wyjątkowe produkty, ale także zbudować silną Społeczność. By pokazać, jak ważna dla OnePlus jest więź z fanami, najnowszy model flagowego smartfona OnePlus 12 zostanie wydany w specjalnym opakowaniu.
More Bananas: marketingowy kalendarz adwentowy w wersji online
Jak sami o sobie mówią: na co dzień karmią wiedzą i emocjami. W grudniu postanowili umilić czas oczekiwania na święta. Krakowska agencja marketingowa wypuściła kalendarz adwentowy w wersji online dla wszystkich pasjonatów marketingu. A w nim prezenty, ciekawostki z branży i materiały premium.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764