logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Value Media i Salestube rozpoczyna współpracę z Domiporta

  PR 12.02.2019, przeczytano 142 razy

Value Media zostało partnerem biznesowym Domiporta w realizacji koncepcji PropTech, integrującej w jednym miejscu wszystkie usługi związane z zakupem, posiadaniem, a także sprzedażą nieruchomości. Dom mediowy, będący częścią Group One, jest odpowiedzialny za realizację dedykowanej, autorskiej strategii dla działań w kanale online. Wsparcie analityczne dla nowej platformy zapewni natomiast Sales Tube.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/value-media-i-salestube-rozpoczyna-wspolprace-z-domiporta,381209,artykul.html

Już od kilku miesięcy Domiporta.pl stopniowo przekształca się w hub integrujący na jednej platformie cyfrowej wszystkie segmenty rynku mieszkaniowego. Zgodnie w nową koncepcją, tzw. PropTech*, Domiporta.pl będzie łączyć nabywców i posiadaczy nieruchomości, deweloperów, najemców, agencje pośrednictwa, banki finansujące zakup mieszkań oraz podmioty świadczące usługi projektowe i wykończeniowe.

- Mamy bardzo ambitne plany na ten rok. Zaczęliśmy od stworzenia nowej platformy, którą cały czas rozwijamy. W sektorze nieruchomości jest głód technologii, który mamy nadzieję stopniowo wypełniać - mówi Sławomir Gąsiorowski, CEO Domiporta.   

Parterem Domiporta w realizacji celów biznesowych w obliczu transformacji technologicznej zostało Value Media. Dom mediowy będzie odpowiedzialne za realizację dedykowanej, autorskiej strategii dla działań w kanale online, u której podstaw stoi zrozumienie modelu biznesowego nowej platformy. Za wsparcie analityczne odpowiedzialny będzie natomiast SalesTube, agencja one stop shop for e-commerce​. Obie agencje należą do Group One, największej niezależnej grupy komunikacyjnej w Polsce, która oferuje usługi end-to-end, łącząc kompetencje komunikacyjne, mediowe, eCommere i analityczne pod jednym dachem.

- Z uwagi na plany rozwojowe naszej platformy kluczowe są dla nas wysokie kompetencje strategiczne, mocne wsparcie technologiczne i holistyczna analityka. Wierzymy, że na tych polach współpraca z agencją Value Media będzie na jak najwyższym poziomie - mówi o współpracy Natalia Głowala, Dyrektor Departamentu Marketingu Domiporta.

Nowa strategia Domiporty nastawiona na transformację i cyfrową rewolucję na rynku nieruchomości idealnie koresponduje z misją Value Media.

- Chcemy być źródłem pozytywnej biznesowej zmiany dla naszych klientów, dlatego cieszy nas fakt, że nasza strategia odpowiada potrzebom firmy przechodzącej tak skomplikowany i pełen wyzwań proces - podsumowuje Communication Director Value Media Wojciech Pyzel, którego zespół przygotował strategię mediową dla Domiporta.pl i odpowiada za jej realizację.

Źródło: Group One

www.groupone.pl

Dodatkowe informacje:

*PropTech, to pojęcie określające połączenie sektora nieruchomości z nowymi technologiami. Pierwszym krokiem w realizacji tej koncepcji jest uruchomiona niedawno, nowa platforma domiporta.pl. Zastosowano w niej m.in. chatbota, z którym można porozmawiać o rynku nieruchomości, czy też algorytm ułatwiające znalezienie wymarzonego M.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Badanie: Kto walczył o portfele zakochanych?
Dzień św. Walentego to coraz popularniejsze święto, które jest dla zakochanych kolejną okazją w roku do obdarowania się prezentami, takimi jak np. biżuteria. Czy popularność Walentynek jest już na tyle duża, żeby przełożyła się na aktywność reklamową w tej branży? Sprawdziliśmy, korzystając z narzędzia gemiusAdReal, kto postawił na telewizję, a kto na...
Polska firma optAd360 wprowadza innowacyjne narzędzie, które rozszerza możliwości zarabiania wydawcom internetowym na całym świecie. Może ono służyć wszystkim witrynom, niezależnie od ich wielkości.
Multikino i Mastercard uruchamiają cykl filmów festiwalowych „Mistrzowie Kina Mastercard” na wielkim ekranie
Ambitne, festiwalowe kino, ważne i nagradzane filmy, które skłaniają do dyskusji – w Multikinie wystartował premierowy cykl „Mistrzowie Kina Mastercard”, skierowany do koneserów kina. Do udziału w projekcie zaproszono Grażynę Torbicką i Michała Walkiewicza. Sponsorem głównym został Mastercard.
Lech z nowym serwisem internetowym od Cut the Mustard
Od początku lutego dostępna jest nowa strona prezentująca ofertę produktową marki Lech. Za przygotowanie i wdrożenie serwisu odpowiada agencja interaktywna Cut the Mustard.
Przemek Rosa i Adam Kręgielewski w reaktywowanej grupie roboczej IAB
Eksperci Group One: Przemek Rosa, Head of Paid Social w SalesTube oraz Adam Kręgielewski, Digital Strategist w Labcon, dołączyli do grupy roboczej IAB Polska.  Celem reaktywowanej grupy social media będzie skuteczne definiowanie i rozwiązywanie najistotniejszych wyzwań tego sektora komunikacji i reklamy online.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764