logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Value Media i Salestube rozpoczyna współpracę z Domiporta

  PR 12.02.2019, przeczytano 228 razy

Value Media zostało partnerem biznesowym Domiporta w realizacji koncepcji PropTech, integrującej w jednym miejscu wszystkie usługi związane z zakupem, posiadaniem, a także sprzedażą nieruchomości. Dom mediowy, będący częścią Group One, jest odpowiedzialny za realizację dedykowanej, autorskiej strategii dla działań w kanale online. Wsparcie analityczne dla nowej platformy zapewni natomiast Sales Tube.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/value-media-i-salestube-rozpoczyna-wspolprace-z-domiporta,381209,artykul.html

Już od kilku miesięcy Domiporta.pl stopniowo przekształca się w hub integrujący na jednej platformie cyfrowej wszystkie segmenty rynku mieszkaniowego. Zgodnie w nową koncepcją, tzw. PropTech*, Domiporta.pl będzie łączyć nabywców i posiadaczy nieruchomości, deweloperów, najemców, agencje pośrednictwa, banki finansujące zakup mieszkań oraz podmioty świadczące usługi projektowe i wykończeniowe.

- Mamy bardzo ambitne plany na ten rok. Zaczęliśmy od stworzenia nowej platformy, którą cały czas rozwijamy. W sektorze nieruchomości jest głód technologii, który mamy nadzieję stopniowo wypełniać - mówi Sławomir Gąsiorowski, CEO Domiporta.   

Parterem Domiporta w realizacji celów biznesowych w obliczu transformacji technologicznej zostało Value Media. Dom mediowy będzie odpowiedzialne za realizację dedykowanej, autorskiej strategii dla działań w kanale online, u której podstaw stoi zrozumienie modelu biznesowego nowej platformy. Za wsparcie analityczne odpowiedzialny będzie natomiast SalesTube, agencja one stop shop for e-commerce​. Obie agencje należą do Group One, największej niezależnej grupy komunikacyjnej w Polsce, która oferuje usługi end-to-end, łącząc kompetencje komunikacyjne, mediowe, eCommere i analityczne pod jednym dachem.

- Z uwagi na plany rozwojowe naszej platformy kluczowe są dla nas wysokie kompetencje strategiczne, mocne wsparcie technologiczne i holistyczna analityka. Wierzymy, że na tych polach współpraca z agencją Value Media będzie na jak najwyższym poziomie - mówi o współpracy Natalia Głowala, Dyrektor Departamentu Marketingu Domiporta.

Nowa strategia Domiporty nastawiona na transformację i cyfrową rewolucję na rynku nieruchomości idealnie koresponduje z misją Value Media.

- Chcemy być źródłem pozytywnej biznesowej zmiany dla naszych klientów, dlatego cieszy nas fakt, że nasza strategia odpowiada potrzebom firmy przechodzącej tak skomplikowany i pełen wyzwań proces - podsumowuje Communication Director Value Media Wojciech Pyzel, którego zespół przygotował strategię mediową dla Domiporta.pl i odpowiada za jej realizację.

Źródło: Group One

www.groupone.pl

Dodatkowe informacje:

*PropTech, to pojęcie określające połączenie sektora nieruchomości z nowymi technologiami. Pierwszym krokiem w realizacji tej koncepcji jest uruchomiona niedawno, nowa platforma domiporta.pl. Zastosowano w niej m.in. chatbota, z którym można porozmawiać o rynku nieruchomości, czy też algorytm ułatwiające znalezienie wymarzonego M.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rynek z roku na rok zaskakuje innowacjami technologicznymi w urządzeniach mobilnych, które nierzadko już mają lepsze parametry niż komputery. Mimo to, wciąż wielu użytkowników nie wyobraża sobie przelewania pieniędzy czy robienia zakupów przez aplikację mobilną.  Wydawać by się mogło, że nic nie jest w stanie zdominować desktopu… i tu mamy niespodziankę! Grupa...
Firma Meetrics opublikowała swój kwartalny raport „Viewability Benchmark Report”, dotyczący widoczności reklam na poszczególnych rynkach europejskich, w tym w Polsce. Polska z wynikiem Viewability na poziomie 58 proc. wzmocniła swoją pozycję na tle innych rynków europejskich. Meetrics w raporcie za II kwartał br. po raz pierwszy zaprezentował szczegółowe dane pokazujące dla...
Wyszukanie hasła w Google pochłania tyle dwutlenku węgla, co zagotowanie wody
Transmisja i oglądanie filmów online generuje 300 mln ton dwutlenku węgla rocznie. Wysyłanie dziesiątek wiadomości e-mail dziennie, szybkie dzwonienie na WhatsApp, przesyłanie zdjęć do chmury, oglądanie krótkiego klipu na YouTube to tylko część codziennego cyfrowego życia. Niewiele osób zdaje sobie jednak sprawę z tego, że odbija się to na całym środowisku. O ile np....
Największe firmy technologiczne zapłacą w UE podatek cyfrowy
– Giganci technologiczni, który działają w oparciu o cyfrowe modele biznesowe, monopolizują rynek. Prowadzą działalność, która wyklucza skutecznie pojawianie się innowacyjnych rozwiązań – podkreśla Katarzyna Królak-Wyszyńska, prezes Innovatika. Tylko w 2018 roku aż 60 firm z listy Fortune 500 nie płaciło podatków w USA. Raje podatkowe istnieją także w Unii...
W pierwszej połowie br. wydawcy prasowi, we współpracy z Kolporterem, zorganizowali ponad 570 różnego rodzaju akcji promocyjnych. Promowano zarówno nowe tytuły, jak i te będące już w sprzedaży.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764