logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Value Media i Salestube rozpoczyna współpracę z Domiporta

  PR 12.02.2019, przeczytano 191 razy

Value Media zostało partnerem biznesowym Domiporta w realizacji koncepcji PropTech, integrującej w jednym miejscu wszystkie usługi związane z zakupem, posiadaniem, a także sprzedażą nieruchomości. Dom mediowy, będący częścią Group One, jest odpowiedzialny za realizację dedykowanej, autorskiej strategii dla działań w kanale online. Wsparcie analityczne dla nowej platformy zapewni natomiast Sales Tube.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/value-media-i-salestube-rozpoczyna-wspolprace-z-domiporta,381209,artykul.html

Już od kilku miesięcy Domiporta.pl stopniowo przekształca się w hub integrujący na jednej platformie cyfrowej wszystkie segmenty rynku mieszkaniowego. Zgodnie w nową koncepcją, tzw. PropTech*, Domiporta.pl będzie łączyć nabywców i posiadaczy nieruchomości, deweloperów, najemców, agencje pośrednictwa, banki finansujące zakup mieszkań oraz podmioty świadczące usługi projektowe i wykończeniowe.

- Mamy bardzo ambitne plany na ten rok. Zaczęliśmy od stworzenia nowej platformy, którą cały czas rozwijamy. W sektorze nieruchomości jest głód technologii, który mamy nadzieję stopniowo wypełniać - mówi Sławomir Gąsiorowski, CEO Domiporta.   

Parterem Domiporta w realizacji celów biznesowych w obliczu transformacji technologicznej zostało Value Media. Dom mediowy będzie odpowiedzialne za realizację dedykowanej, autorskiej strategii dla działań w kanale online, u której podstaw stoi zrozumienie modelu biznesowego nowej platformy. Za wsparcie analityczne odpowiedzialny będzie natomiast SalesTube, agencja one stop shop for e-commerce​. Obie agencje należą do Group One, największej niezależnej grupy komunikacyjnej w Polsce, która oferuje usługi end-to-end, łącząc kompetencje komunikacyjne, mediowe, eCommere i analityczne pod jednym dachem.

- Z uwagi na plany rozwojowe naszej platformy kluczowe są dla nas wysokie kompetencje strategiczne, mocne wsparcie technologiczne i holistyczna analityka. Wierzymy, że na tych polach współpraca z agencją Value Media będzie na jak najwyższym poziomie - mówi o współpracy Natalia Głowala, Dyrektor Departamentu Marketingu Domiporta.

Nowa strategia Domiporty nastawiona na transformację i cyfrową rewolucję na rynku nieruchomości idealnie koresponduje z misją Value Media.

- Chcemy być źródłem pozytywnej biznesowej zmiany dla naszych klientów, dlatego cieszy nas fakt, że nasza strategia odpowiada potrzebom firmy przechodzącej tak skomplikowany i pełen wyzwań proces - podsumowuje Communication Director Value Media Wojciech Pyzel, którego zespół przygotował strategię mediową dla Domiporta.pl i odpowiada za jej realizację.

Źródło: Group One

www.groupone.pl

Dodatkowe informacje:

*PropTech, to pojęcie określające połączenie sektora nieruchomości z nowymi technologiami. Pierwszym krokiem w realizacji tej koncepcji jest uruchomiona niedawno, nowa platforma domiporta.pl. Zastosowano w niej m.in. chatbota, z którym można porozmawiać o rynku nieruchomości, czy też algorytm ułatwiające znalezienie wymarzonego M.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Srebro dla AMS w konkursie Innovation 2019 za „Zielone przystanki”
Zespół AMS ponownie został nagrodzony w konkursie INNOVATION - tym razem otrzymał SREBRO za "Zielone przystanki", czyli proekologiczny krakowski projekt zrealizowany w 2018 r.
Adocean z planowaniem kampanii w oparciu o demograf
Gemius wprowadza nową funkcjonalność do narzędzia AdOcean. Adserwer ten, jako jeden z nielicznych oferuje dane zasięgowe oraz demograficzne, a także informacje o współoglądalności kampanii na różnych urządzeniach. Dzięki temu możliwe staje się planowanie kampanii w oparciu o demografię użytkowników.
„Gazeta Wyborcza” wraz z europejskimi dziennikami zakłada Sonar Europe
Redakcja „Gazety Wyborczej” łączy siły z zespołami „Le Soir”, „Le Figaro” i „El Pais”, tworząc nowy projekt medialny Sonar Europe. Dzięki współpracy dzienników, zainaugurowanej w marcu br., powstawać będą atrakcyjne, multimedialne materiały oparte na danych, dotyczące wielu tematów i pokazujące wiele...
Wielkanocna premiera w HGTV Home & Garden
Para w domu, para w pracy, para w remont! Małżeństwo pracujące razem to nie jest dobry pomysł?! Nic bardziej mylnego! Mirella i Marcin to duet idealny. Ona jest projektantką wnętrz z wieloma nietuzinkowymi pomysłami. On sprawia, że jej wyobrażenia stają się rzeczywistością. Wspólnie radzą sobie ze wszystkimi przeszkodami. Nierówne ściany, rozpadające się meble czy wadliwe...
Nowe kanały w WP Pilot, wśród nich CNN i Cartoon Network
Do oferty WP Pilot, platformy umożliwiającej oglądanie telewizji online, dołączyło sześć nowych kanałów. Cztery z nich należą do grupy WarnerMedia: CNN International, Cartoon Network, Boomerang, TNT. Użytkownicy WP Pilot mogą oglądać również Tele5 oraz Polonia1.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764