logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Value Media najbardziej dynamicznie rozwijającym się domem mediowym

  PR 18.06.2018, przeczytano 670 razy

Dom mediowy Value Media, należący do Group One, największej niezależnej grupy komunikacyjnej w Polsce, został niekwestionowanym liderem rankingu polskich agencji mediowych według najnowszego raportu RECMA 2017, notując najwyższą dynamikę wzrostu w ciągu ostatnich 3 lat (+ 292%).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/value-media-najbardziej-dynamicznie-rozwijajacym-sie--domem-mediowym,36919,artykul.html

Raport RECMA zestawia największe sieciowe domy mediowe, w oparciu o obsługiwane budżety reklamowe, analizując ich pozycję na rynku oraz długofalową dynamikę wzrostu.

Group One (i należąca do niej spółka Value Media), to jak dotąd jedyne niezależne podmioty prezentowane w publikowanym co roku rankingu. Grupa konsekwentnie stawia na rozwój i poszerzanie kompetencji, co znalazło odzwierciedlenie w opublikowanym zestawieniu. Value Media zostało liderem rankingu pod względem dynamiki wzrostu (+292%), zdecydowanie przewyższając pozostałe podmioty.

- Najnowszy raport RECMA jest dowodem na to, że nasza strategia znajduje odzwierciedlenie nie tylko w rosnącej z roku na rok satysfakcji klientów, ale również pozwala na nieustanny rozwój i zdobywanie nowych kompetencji. Tak duża dynamika wzrostu oraz skala naszej działalności pokazuje, że z powodzeniem możemy konkurować i wygrywać z najlepszymi agencjami sieciowymi na polskim rynku – mówi Kamil Wiszowaty, Chief Executive Officer Group One Media.

Źródło: Group One

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764