logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Value Media odpowiedzialne za aktywność Takto Finanse w mediach digitalowych

  PR 19.04.2018, przeczytano 439 razy

TAKTO Finanse dołącza do portfolio klientów Value Media (Group One). Dom mediowy będzie prowadził całość aktywności firmy w mediach digitalowych, w tym głównie kampanie performance, mające na celu pozyskiwanie nowych klientów. Value Media wesprze TAKTO Finanse także w obszarze analityki, optymalizacji strony internetowej oraz wdrażania nowych narzędzi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/value-media-odpowiedzialne-za-aktywnosc-takto-finanse-w-mediach-digitalowych,36206,artykul.html

TAKTO Finanse, będące częścią grupy Ultimo, oferuje pożyczki ratalne. Firma używa platform digitalowych nie tylko do prezentowania oferty, ale również do edukowania Klientów w obszarze prowadzenia finansów.

Współpraca TAKTO finanse z Value Media, domem mediowym należącym do największej niezależnej grupy komunikacyjnej Group One, obejmie całość aktywności firmy w kanałach on-line, ze szczególnym naciskiem na kampanie performance mające na celu pozyskanie nowych Klientów. Value Media będzie prowadziło także działania w takich obszarach jak analityka, optymalizacja strony oraz wdrażanie nowych narzędzi. Umowa między podmiotami została podpisana na czas nieokreślony.

- Nowi klienci zawsze stanowią dla nas nie tylko wyzwanie, ale i duże źródło satysfakcji. Współpraca z TAKTO Finanse to współpraca z klientem, który od samego początku wie czego chce i jakie wyniki go interesują. Nie ma tutaj miejsca na niejasności i niedopowiedzenia. Działania prowadzone dla TAKTO Finanse w mediach digitalowych, cieszą nas tym bardziej, ze względu na nasze „digitalowe DNA.” Podczas gdy wszyscy inni próbują się dopiero „przestawić” na dominację digitalu, my od początku działamy w tym świecie – mówi Jakub Bieńskowski, Chief Operations Officer, Value Media

- Value Media przekonało nas do siebie nie tylko swoim doświadczeniem i profesjonalizmem, ale i holistycznym podejściem do biznesu oraz silnym nastawieniem na efekt końcowy prowadzonych działań, czyli sprzedaż. Bardzo cenimy wielopoziomową optymalizację narzędzi oraz wsparcie analityczne na najwyższym poziomie oferowane przez Value Media – mówi Adelajda Seredyńska-Taratorkin, Starszy Specjalista ds. Marketingu Internetowego, TAKTO Finanse.

Ze strony Value Media współpracę z TAKTO Finanse prowadzić będzie
Bartosz Radomski – finance performance ekspert w zespole obsługującym efektywnościowe kampanie klientów finansowych i ubezpieczeniowych, realizujący wcześniej m.in. projekty dla Idea Bank. Za zarządzanie zespołem będzie odpowiedzialny Wojciech Pyzel.

Źródło: Group One

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764