logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Value Media partnerem strategicznym platformy Synerise

  PR 18.04.2017, przeczytano 727 razy

Value Media, gracz nr 1 na rynku planowania mediów digital rozpoczął współpracę strategiczną z platformą Synerise, partnerem technologicznym w obszarze planowania i mierzenia efektywności marketingowej. Wykorzystanie narzędzi automatyzacji Synerise, która integruje działania online i offline w połączeniu z platformą Double Click by Google umożliwia zaoferowanie klientom kompleksowego podejścia do komunikacji we wszystkich kanałach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/value-media-partnerem-strategicznym-platformy-synerise,32181,artykul.html

Strategiczne partnerstwo z krakowską spółką Synerise, która może pochwalić się rekomendacją Satya Nadella, CEO Microsoft, to kolejny krok we wzmacnianiu modelu biznesowego Group One i Value Media, opartego na idei „House of Communication”. Value Media pokazuje, że niezależność i właścicielska struktura pozwalają błyskawicznie odpowiadać na oczekiwania rynku w obliczu dynamicznie zmieniającego się świata mediów i dostarczać innowacyjne narzędzia technologiczne, które wzmacniają  biznesy klientów.

Integracja świata online i offline

Przeciętny konsument napotyka blisko 5000 komunikatów dziennie. Rosnące zjawisko banner blindness to dowód na to, że rozproszony i nieuporządkowany przekaz nie działa na konsumentów XXIw. - Umiejętne łączenie się z konsumentem poprzez każdy możliwy kanał to dziś nie tylko trend, ale konieczność i odpowiedź na potrzeby biznesowe klientów, którzy są zorientowani na pełne połączenie świata offline i online – mówi Kamil Wiszowaty, Managing Director Value Media - Do tej pory budowaliśmy naszą przewagę kompleksowo, łącząc wszystkie działania online poprzez użycie platformy technologicznej Double Click. Cieszymy się, że dzięki partnerstwu z Synerise możemy pójść dalej i zaoferować naszym klientom pełne mierzenie zaangażowania konsumentów zarówno internetowychi stacjonarnych. Każdy zna efekt ROPO (Research online Purchase offline). Platforma Synerise umożliwia dokładne mierzenie efektywności całej komunikacji, odpowiadając na pytanie jaki był wpływ reklamy online na sprzedaż w sklepie stacjonarnym. Korzystamy już z platformy Synerise we współpracy z naszymi klientami i mamy pierwsze sukcesy za sobą.

Synerise – platforma marketing cloud

Synerise to platforma klasy Revenue Performance Management, która zwiększa efektywność działań marketingowych poprzez personalizowaną komunikację z klientami, realizację kampanii we wszystkich kanałach (online i offline), automatyzację marketingu oraz tworzenie i rozwój programów lojalnościowych. System zbiera i analizuje dane zarówno online (kampanie email, push, sms) jak i offline (wifi, sklepy stacjonarne). Dzięki swojej kompleksowości, dostarczone przez nią dane pokazują aktualną sytuację firmy, a w szczególności marketingu i sprzedaży. Są również pomocne przy tworzeniu jeszcze bardziej efektywnych kampanii i komunikacji, która dociera do klienta w ramach wielu różnych punktów styku - za pomocą personalizowanych kampanii, a także rozbudowanych scenariuszy automatyzacji.

Celem platformy jest przede wszystkim dostarczenie tylko tych informacji, których klienci potrzebują, którymi są zainteresowani i co najważniejsze - w formie, jaką respektują (permission marketing). Począwszy od szybkiej informacji w kwestii dostępności danego produktu w konkretnym sklepie, po liczne zniżki i dobrane dla klientów oferty, które nawiązują do historii ich zakupów offline & online.

- Współpraca z Value Media w ramach Group One to dla nas prawdziwa przyjemność. Połączenie sił obu przedsiębiorstw wraz z technologią, jaką współtworzymy w Synerise, daje ogromne możliwości reklamowe, ale także oszczędności dla klientów. Rozwiązanie marketing cloud, które oferujemy na rynku, pozwala na skuteczną i szybką integrację najpotrzebniejszych danych, przyspieszając rozwój biznesu zainteresowanych stron – mówi Paweł Kukuła, Chief Business Development Officer Synerise.

Źródło: Value Media

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764