Value Media, gracz nr 1 na rynku planowania mediów digital rozpoczął współpracę strategiczną z platformą Synerise, partnerem technologicznym w obszarze planowania i mierzenia efektywności marketingowej. Wykorzystanie narzędzi automatyzacji Synerise, która integruje działania online i offline w połączeniu z platformą Double Click by Google umożliwia zaoferowanie klientom kompleksowego podejścia do komunikacji we wszystkich kanałach.
Strategiczne partnerstwo z krakowską spółką Synerise, która może pochwalić się rekomendacją Satya Nadella, CEO Microsoft, to kolejny krok we wzmacnianiu modelu biznesowego Group One i Value Media, opartego na idei „House of Communication”. Value Media pokazuje, że niezależność i właścicielska struktura pozwalają błyskawicznie odpowiadać na oczekiwania rynku w obliczu dynamicznie zmieniającego się świata mediów i dostarczać innowacyjne narzędzia technologiczne, które wzmacniają biznesy klientów.
Integracja świata online i offline
Przeciętny konsument napotyka blisko 5000 komunikatów dziennie. Rosnące zjawisko banner blindness to dowód na to, że rozproszony i nieuporządkowany przekaz nie działa na konsumentów XXIw. - Umiejętne łączenie się z konsumentem poprzez każdy możliwy kanał to dziś nie tylko trend, ale konieczność i odpowiedź na potrzeby biznesowe klientów, którzy są zorientowani na pełne połączenie świata offline i online – mówi Kamil Wiszowaty, Managing Director Value Media - Do tej pory budowaliśmy naszą przewagę kompleksowo, łącząc wszystkie działania online poprzez użycie platformy technologicznej Double Click. Cieszymy się, że dzięki partnerstwu z Synerise możemy pójść dalej i zaoferować naszym klientom pełne mierzenie zaangażowania konsumentów zarówno internetowychi stacjonarnych. Każdy zna efekt ROPO (Research online Purchase offline). Platforma Synerise umożliwia dokładne mierzenie efektywności całej komunikacji, odpowiadając na pytanie jaki był wpływ reklamy online na sprzedaż w sklepie stacjonarnym. Korzystamy już z platformy Synerise we współpracy z naszymi klientami i mamy pierwsze sukcesy za sobą.
Synerise – platforma marketing cloud
Synerise to platforma klasy Revenue Performance Management, która zwiększa efektywność działań marketingowych poprzez personalizowaną komunikację z klientami, realizację kampanii we wszystkich kanałach (online i offline), automatyzację marketingu oraz tworzenie i rozwój programów lojalnościowych. System zbiera i analizuje dane zarówno online (kampanie email, push, sms) jak i offline (wifi, sklepy stacjonarne). Dzięki swojej kompleksowości, dostarczone przez nią dane pokazują aktualną sytuację firmy, a w szczególności marketingu i sprzedaży. Są również pomocne przy tworzeniu jeszcze bardziej efektywnych kampanii i komunikacji, która dociera do klienta w ramach wielu różnych punktów styku - za pomocą personalizowanych kampanii, a także rozbudowanych scenariuszy automatyzacji.
Celem platformy jest przede wszystkim dostarczenie tylko tych informacji, których klienci potrzebują, którymi są zainteresowani i co najważniejsze - w formie, jaką respektują (permission marketing). Począwszy od szybkiej informacji w kwestii dostępności danego produktu w konkretnym sklepie, po liczne zniżki i dobrane dla klientów oferty, które nawiązują do historii ich zakupów offline & online.
- Współpraca z Value Media w ramach Group One to dla nas prawdziwa przyjemność. Połączenie sił obu przedsiębiorstw wraz z technologią, jaką współtworzymy w Synerise, daje ogromne możliwości reklamowe, ale także oszczędności dla klientów. Rozwiązanie marketing cloud, które oferujemy na rynku, pozwala na skuteczną i szybką integrację najpotrzebniejszych danych, przyspieszając rozwój biznesu zainteresowanych stron – mówi Paweł Kukuła, Chief Business Development Officer Synerise.
Źródło: Value Media