Dom mediowy Starcom stracił budżet marketingowy marki Foxy, który przejęło Value Media. Decyzją klienta nowa agencja mediowa zajmie się budowaniem marki Foxy w zakresie strategii oraz planowania i zakupu mediów 360.
Value Media będzie pracować w modelu house of communication z dwoma innymi spółkami Group One. Wsparcie w zakresie paid social oraz RTB zapewni agencja MarTech & e-commerce connected SalesTube, a agencja kreatywna Labcon będzie odpowiadać za działania PR’owe oraz tworzenie contentu na platformy Facebook i TikTok.
- Priorytetem przy wyborze partnera biznesowego były silne kompetencje strategiczne oraz mediowe online i offline Value Media, które w rekomendacjach pokazało, że rozumie potrzeby naszego biznesu i wykorzystało synergię kanałów do jego dalszego budowania. Value Media ma silne digitalowe DNA, a to kluczowe dla naszych potrzeb i planów rozwoju związanych z cyfryzacją komunikacji przy jednoczesnym zachowaniu telewizji jako najbardziej istotnego kanału umożliwiającego nam dotarcie do określonej grupy docelowej — komentuje Tomasz Walicki, Marketing Manager ICT Poland.
W planach dalszego budowania marki Foxy jest ewolucja działań digitalowych, za które wraz z mediami offline od maja odpowiada Value Media. Przewagą nowego partnera ICT Poland jest najsilniejsza integracja kompetencji strategicznych, komunikacyjnych, kreatywnych i mediowych w ramach jednej grupy oraz praca teamów specjalistycznych kilku spółek w formie jednego megazespołu.
Grupa ICT funkcjonuje w sektorze bibułki higienicznej pod marką Foxy i jest jednym z liderów na rynku artykułów przeznaczonych do użytku domowego. Foxy oferuje szeroką gamę produktów i opakowań: papier toaletowy, ręczniki kuchenne oraz chusteczki higieniczne i kosmetyczne. Produkty marki są dostępne w wielu europejskich krajach, w największych sieciach sklepowych.
Źródło: Group One S.A.