logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Value Media przejmuje od Starcom obsługę mediową marki Foxy

  PR 19.05.2023, przeczytano 689 razy

Dom mediowy Starcom stracił budżet marketingowy marki Foxy, który przejęło Value Media. Decyzją klienta nowa agencja mediowa zajmie się budowaniem marki Foxy w zakresie strategii oraz planowania i zakupu mediów 360.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/value-media-przejmuje-od-starcom-obsluge-mediowa-marki-foxy,400021,artykul.html

Value Media będzie pracować w modelu house of communication z dwoma innymi spółkami Group One. Wsparcie w zakresie paid social oraz RTB zapewni agencja MarTech & e-commerce connected SalesTube, a agencja kreatywna Labcon będzie odpowiadać za działania PR’owe oraz tworzenie contentu na platformy Facebook i TikTok.

- Priorytetem przy wyborze partnera biznesowego były silne kompetencje strategiczne oraz mediowe online i offline Value Media, które w rekomendacjach pokazało, że rozumie potrzeby naszego biznesu i wykorzystało synergię kanałów do jego dalszego budowania. Value Media ma silne digitalowe DNA, a to kluczowe dla naszych potrzeb i planów rozwoju związanych z cyfryzacją komunikacji przy jednoczesnym zachowaniu telewizji jako najbardziej istotnego kanału umożliwiającego nam dotarcie do określonej grupy docelowej — komentuje Tomasz Walicki, Marketing Manager ICT Poland.

W planach dalszego budowania marki Foxy jest ewolucja działań digitalowych, za które wraz z mediami offline od maja odpowiada Value Media. Przewagą nowego partnera ICT Poland jest najsilniejsza integracja kompetencji strategicznych, komunikacyjnych, kreatywnych i mediowych w ramach jednej grupy oraz praca teamów specjalistycznych kilku spółek w formie jednego megazespołu.

Grupa ICT funkcjonuje w sektorze bibułki higienicznej pod marką Foxy i jest jednym z liderów na rynku artykułów przeznaczonych do użytku domowego. Foxy oferuje szeroką gamę produktów i opakowań: papier toaletowy, ręczniki kuchenne oraz chusteczki higieniczne i kosmetyczne. Produkty marki są dostępne w wielu europejskich krajach, w największych sieciach sklepowych.

Źródło: Group One S.A.

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764