logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Value Media realizuje kampanię dla światłowodu NJU

  PR 10.06.2025, przeczytano 197 razy
ilustracja

Na początku czerwca marka NJU ruszyła z kolejną odsłoną kampanii, tym razem promującej światłowód dostępny w ofercie. Jej główne hasło – „NJU. Najprościej” – podkreśla prostotę i elastyczność usług NJU, odpowiada też na realne potrzeby klientów. Za strategię, planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Value Media, a za działania programatyczne spółka Salestube. Obie agencje należą do Group One, największej niezależnej grupy marketingowo-technologicznej w Polsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/value-media-realizuje-kampanie-dla-swiatlowodu-nju,409203,artykul.html

Kreacje wykorzystane w kampanii opierają się na haśle „NJU. Najprościej” i mają na celu pokazać, jak łatwo można skorzystać ze światłowodu NJU – możesz zrezygnować kiedy chcesz, a koszt już od 39 zł miesięcznie. Marka podkreśla w komunikacji, że z usługi można zrezygnować w dowolnym momencie, co czyni ofertę wyjątkowo elastyczną. Dotąd NJU kojarzone było przede wszystkim z ofertą telefonii komórkowej – nowa kampania ma to zmienić i poszerzyć postrzeganie marki o ofertę internetu światłowodowego.

W maju zaprezentowano nową odsłonę marki NJU, a już od czerwca konsumenci mogą zapoznać się z odświeżoną komunikacją dotyczącą usługi światłowodu, która zyskała zmienioną formę wizualną. Celem kampanii jest podkreślenie, że NJU to prosta i przystępna oferta, dla każdego. 

Działania mediowe wykorzystane w kampanii “NJU. Najprościej” obejmują kanały OOH oraz digital. Za strategiczne planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Value Media natomiast spółka MarTech & e-commerce connected Salestube prowadzi działania programatyczne. Koncept kreatywny przygotowała agencja Ogilvy, która odpowiada też za prowadzenie social mediów. Kampania potrwa do końca czerwca.  

Źródło: Value Media

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Triple PR z kampanią „Bez Kompromisów” dla Ulla Popken
Agencja Triple PR rozpoczęła współpracę z marką Ulla Popken – uznanym producentem odzieży plus size, który od lat towarzyszy kobietom w budowaniu pewności siebie i wyrażaniu własnego stylu. Marka nie tylko projektuje ubrania w rozmiarach od 42 do 68, lecz także zmienia sposób, w jaki mówi się o modzie – z szacunkiem, otwartością i bez uprzedzeń. Zespół Triple PR...
HTC Viverse: platforma immersyjna wspierająca główne silniki gier WebXR
W obliczu prognozowanego rozwoju rynku immersyjnego internetu, którego wartość ma sięgnąć 58 miliardów dolarów, VIVERSE daje twórcom o różnym poziomie zaawansowania możliwość budowania, wdrażania i zarabiania na doświadczeniach 3D, bez ograniczeń platformowych.
Zawodowy Wzrok: głos pacjentów w kampanii Optegry
Po sukcesie ubiegłorocznej odsłony, kampania „Zawodowy Wzrok” – realizowana przez sieć klinik okulistycznych Optegra – powraca w nowym, wzmocnionym formacie. Tegoroczna edycja została rozbudowana o działania PR i influencer marketing, a cały koncept opiera się na autentycznych insightach zaczerpniętych bezpośrednio od pacjentów.
DoubleVerify z Impact Plus zbadają ślad węglowy kampanii reklamowych
DoubleVerify ogłosiła partnerstwo z Impact Plus, czołową firmą technologiczną w obszarze zrównoważonego rozwoju, która wspiera marketerów w ograniczaniu śladu środowiskowego ich działań reklamowych. Dzięki tej współpracy marki mogą korzystać z narzędzia DV - Emissions Measurement, wspartego na rozwiązaniach Impact Plus, aby lepiej rozumieć i zarządzać śladem...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764