logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Value Media rozpoczyna współpracę z Getfresh

  PR 20.11.2017, przeczytano 598 razy

Value Media po półrocznym okresie próbnym i wygranym przetargu na obsługę mediową rozpoczyna stałą współpracę z GetFresh Sp. z o.o.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/value-media-rozpoczyna-wspolprace-z-getfresh,34545,artykul.html

Marka Dar Natury istnieje na polskim rynku 1993 roku. Była to jedna z pierwszych w Polsce wód dostarczanych bezpośrednio do biur i domów. Obecny dystrybutor wody Dar Natury siecią dostaw obejmuje ponad 85% terytorium Polski, a jego udział w rynku szacowany jest na 21%.

Współpraca obejmuje stworzenie spójnej strategii, planowanie i zakup mediów w celu wsparcia sprzedaży wód pracodawcom, szkołom, a także osobom prywatnym oraz rozwoju segmentu kawy, który niedawno został wprowadzony do portfolio Klienta. Spójna komunikacja mediowa przygotowana przez Value Media obejmie działania prosprzedażowe w internecie. Prowadzone kampanie performance obejmują kanały takie jak AdWords, Paid Social, Programmatic, a także Afiliacja i SEO. Współpraca ma charakter długofalowy.

- W wyniku przetargu mediowego chcieliśmy znaleźć strategicznego partnera i cieszymy się, że się udało. Zespół Value Media szybko zrozumiał nasz wymagający biznes – zaproponował strategię, która najlepiej odpowiadała na nasze potrzeby. Obsługujący nas zespół składa się wyłącznie z ekspertów w swojej dziedzinie, dlatego mamy nadzieję, że dalsza współpraca zaowocuje utrzymaniem wysoko postawionej poprzeczki i dalszymi równie dobrymi wynikami – mówi Tatsiana Parkhotsik, Marketing Manager.

Źródło: Group One

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
KRRiT: Sygnał Radia Maryja zakłócano z Rosji
Sekretarz Wykonawczy IGO EUTELSAT informuje Przewodniczącego KRRiT:
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764