logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Value Media rozpoczyna współpracę z marką Dar Natury

  PR 14.11.2017, przeczytano 876 razy

Value Media po półrocznym okresie próbnym i wygranym przetargu na obsługę mediową rozpoczyna stałą współpracę z GetFresh Sp. z o.o.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/value-media-rozpoczyna-wspolprace-z-marka-dar-natury,34476,artykul.html

Marka Dar Natury istnieje na polskim rynku 1993 roku. Była to jedna z pierwszych w Polsce wód dostarczanych bezpośrednio do biur i domów. Obecny dystrybutor wody Dar Natury siecią dostaw obejmuje ponad 85% terytorium Polski, a jego udział w rynku szacowany jest na 21%.

Współpraca obejmuje stworzenie spójnej strategii, planowanie i zakup mediów w celu wsparcia sprzedaży wód pracodawcom, szkołom, a także osobom prywatnym oraz rozwoju segmentu kawy, który niedawno został wprowadzony do portfolio Klienta. Spójna komunikacja mediowa przygotowana przez Value Media obejmie działania prosprzedażowe w internecie. Prowadzone kampanie performance obejmują kanały takie jak AdWords, Paid Social, Programmatic, a także Afiliacja i SEO. Współpraca ma charakter długofalowy.

- W wyniku przetargu mediowego chcieliśmy znaleźć strategicznego partnera i cieszymy się, że się udało. Zespół Value Media szybko zrozumiał nasz wymagający biznes – zaproponował strategię, która najlepiej odpowiadała na nasze potrzeby. Obsługujący nas zespół składa się wyłącznie z ekspertów w swojej dziedzinie, dlatego mamy nadzieję, że dalsza współpraca zaowocuje utrzymaniem wysoko postawionej poprzeczki i dalszymi równie dobrymi wynikami – mówi Tatsiana Parkhotsik, Marketing Manager.

Źródło: Group One

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764