logo
WIADOMOŚCI

Value Media rozpoczyna współpracę z marką Dar Natury

  PR 14.11.2017, przeczytano 401 razy

Value Media po półrocznym okresie próbnym i wygranym przetargu na obsługę mediową rozpoczyna stałą współpracę z GetFresh Sp. z o.o.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/value-media-rozpoczyna-wspolprace-z-marka-dar-natury,34476,artykul.html

Marka Dar Natury istnieje na polskim rynku 1993 roku. Była to jedna z pierwszych w Polsce wód dostarczanych bezpośrednio do biur i domów. Obecny dystrybutor wody Dar Natury siecią dostaw obejmuje ponad 85% terytorium Polski, a jego udział w rynku szacowany jest na 21%.

Współpraca obejmuje stworzenie spójnej strategii, planowanie i zakup mediów w celu wsparcia sprzedaży wód pracodawcom, szkołom, a także osobom prywatnym oraz rozwoju segmentu kawy, który niedawno został wprowadzony do portfolio Klienta. Spójna komunikacja mediowa przygotowana przez Value Media obejmie działania prosprzedażowe w internecie. Prowadzone kampanie performance obejmują kanały takie jak AdWords, Paid Social, Programmatic, a także Afiliacja i SEO. Współpraca ma charakter długofalowy.

- W wyniku przetargu mediowego chcieliśmy znaleźć strategicznego partnera i cieszymy się, że się udało. Zespół Value Media szybko zrozumiał nasz wymagający biznes – zaproponował strategię, która najlepiej odpowiadała na nasze potrzeby. Obsługujący nas zespół składa się wyłącznie z ekspertów w swojej dziedzinie, dlatego mamy nadzieję, że dalsza współpraca zaowocuje utrzymaniem wysoko postawionej poprzeczki i dalszymi równie dobrymi wynikami – mówi Tatsiana Parkhotsik, Marketing Manager.

Źródło: Group One

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

W słoweńskim Portorož startuje 25. edycja Festiwalu Golden Drum
Przedstawiciele branży kreatywnej z całego świata spotkają się jutro w Słowenii na jubileuszowej 25. edycji Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Golden Drum, który odbędzie się w dniach 17-19 października b.r. Podczas trzech dni trwania festiwalu uczestnicy będą mogli wziąć udział w porywających dyskusjach i fascynujących warsztatach. Oprócz wyczekiwanego przez...
Codemedia wspiera promocje probiotyku z portfolio Stada
Z początkiem października ruszyła kampania sponsorska probiotyku Lactostad z oferty STADA Poland – części niemieckiego koncernu farmaceutycznego STADA AG. Działania prowadzone są w telewizji, a za ich planowanie i realizację odpowiada dom mediowy Codemedia.
Kampania „Opowiem ci o zbrodni”
A+E Networks rozpoczęło kampanię reklamową 6-odcinkowego cyklu dokumentalnego „Opowiem ci o zbrodni”. Program debiutuje w telewizji kryminalnej Crime+Investigation Polsat (CI Polsat) w środę, 17 października o godz. 22:00. Programowi towarzyszy również książka (Kompania Mediowa) oraz  nagrana na jej podstawie seria audiobooków wydanych przez Storytel.
#Głodni pomagania – PCK opowiada o kampanii dotyczącej niedożywienia
Od pierwszych dni października bilbordy, profile w mediach społecznościowych, a nawet ekrany w wagonach warszawskiego metra zapełniły wizerunki polskich gwiazd dyskutujących na temat głodu. Dzisiaj cala zagadka się wyjaśniła – znani i lubiani okazali się najbardziej spragnieni… niesienia pomocy. Kogo i w jaki sposób wspierają m.in. Małgorzata Socha, Michał Piróg, Katarzyna...
Xerox został liderem światowego rankingu  dostawców usług zarządzania drukiem (MPS) organizowanego przez agencję Quocirca. Dziewiąty rok z rzędu!
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone