logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Value Media rozpoczyna współpracę z marką Dar Natury

  PR 14.11.2017, przeczytano 875 razy

Value Media po półrocznym okresie próbnym i wygranym przetargu na obsługę mediową rozpoczyna stałą współpracę z GetFresh Sp. z o.o.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/value-media-rozpoczyna-wspolprace-z-marka-dar-natury,34476,artykul.html

Marka Dar Natury istnieje na polskim rynku 1993 roku. Była to jedna z pierwszych w Polsce wód dostarczanych bezpośrednio do biur i domów. Obecny dystrybutor wody Dar Natury siecią dostaw obejmuje ponad 85% terytorium Polski, a jego udział w rynku szacowany jest na 21%.

Współpraca obejmuje stworzenie spójnej strategii, planowanie i zakup mediów w celu wsparcia sprzedaży wód pracodawcom, szkołom, a także osobom prywatnym oraz rozwoju segmentu kawy, który niedawno został wprowadzony do portfolio Klienta. Spójna komunikacja mediowa przygotowana przez Value Media obejmie działania prosprzedażowe w internecie. Prowadzone kampanie performance obejmują kanały takie jak AdWords, Paid Social, Programmatic, a także Afiliacja i SEO. Współpraca ma charakter długofalowy.

- W wyniku przetargu mediowego chcieliśmy znaleźć strategicznego partnera i cieszymy się, że się udało. Zespół Value Media szybko zrozumiał nasz wymagający biznes – zaproponował strategię, która najlepiej odpowiadała na nasze potrzeby. Obsługujący nas zespół składa się wyłącznie z ekspertów w swojej dziedzinie, dlatego mamy nadzieję, że dalsza współpraca zaowocuje utrzymaniem wysoko postawionej poprzeczki i dalszymi równie dobrymi wynikami – mówi Tatsiana Parkhotsik, Marketing Manager.

Źródło: Group One

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764