logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Value Media rozszerza współpracę z Wittchen

  PR 13.04.2023, przeczytano 674 razy

Value Media (Group One), które współpracuje z marką Wittchen od 2019 roku, przejęło obsługę mediową zagranicznych rynków. Agencja poza Polską zajmie się koordynowaniem działań z zakresu planowania i zakupu mediów również na rynku węgierskim oraz rumuńskim. W obszarze SEM, paid social oraz programmatic Value Media współpracuje w modelu house of communication z agencją MarTech & e-commerce SalesTube (Group One).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/value-media-rozszerza-wspolprace-z-wittchen,399622,artykul.html

Wittchen to wiodący producent artykułów skórzanych premium, z ponad 30-letnim doświadczeniem w branży. Ta rodzinna firma, dzięki swojej innowacyjności oraz wyjątkowemu podejściu do jakości i designu, osiągnęła pozycję jednej z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek w Europie. W 2023 roku  Grupa Wittchen kontynuuje działania mające na celu rozwój sprzedaży na rynkach zagranicznych, w tym głównie poprzez własne strony internetowe jak również platformy typu marketplace.

W rozwoju biznesu od 2019 roku markę, jako strategiczny i mediowy partner, wspiera agencja Value Media. Spora część wspólnych działań przypadła na niezwykle trudny okres pandemii, stanowiący wyzwanie zwłaszcza dla firm działających stacjonarnie, ale także tych z branży e-commerce. Wdrożenie efektywnych rekomendacji strategicznych oraz dobre wyniki biznesowe na polskim rynku otworzyły drogę do współpracy i działań na kolejnych rynkach.
 
- Wittchen konsekwentnie kontynuuje strategię wchodzenia na nowe rynki zagraniczne zarówno w kanale on-line oraz off-line, a my możemy nie tylko z podziwem obserwować niesamowity rozwój firmy, ale brać w nim czynny udział. Naszym kolejnym obszarem współpracy są działania umożliwiające dalszą ekspansję biznesu w Węgrzech i Rumunii, dlatego wykonaliśmy gruntowną analizę potencjału i wymogów tych rynków oraz badania identyfikujące potrzeby konsumentów. To pozwoliło nam na odpowiednie dostosowanie strategii marketingowej firmy Wittchen do warunków panujących na tych obszarach — komentuje Rafał Wachnik, Managing Director Value Media.

Na rynku węgierskim i rumuńskim Value Media zajmie się koordynowaniem działań z zakresu planowania i zakupu mediów. W obszarze SEM, paid social oraz programmatic w modelu house of communication agencja współpracuje ze spółką MarTech & e-commerce SalesTube, należącą do tej samej grupy.

Spółki Group One coraz częściej wspierają klientów w ekspansji na zagraniczne rynki. Szczególnie istotnym aspektem ich pracy jest faktyczna odpowiedzialność i aktywne prowadzenie kampanii, co pozwala na osiąganie zamierzonych celów, a nie tylko koordynację działań.

Źródło: Group One S.A.

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764