Value Media (Group One), które współpracuje z marką Wittchen od 2019 roku, przejęło obsługę mediową zagranicznych rynków. Agencja poza Polską zajmie się koordynowaniem działań z zakresu planowania i zakupu mediów również na rynku węgierskim oraz rumuńskim. W obszarze SEM, paid social oraz programmatic Value Media współpracuje w modelu house of communication z agencją MarTech & e-commerce SalesTube (Group One).
Wittchen to wiodący producent artykułów skórzanych premium, z ponad 30-letnim doświadczeniem w branży. Ta rodzinna firma, dzięki swojej innowacyjności oraz wyjątkowemu podejściu do jakości i designu, osiągnęła pozycję jednej z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek w Europie. W 2023 roku Grupa Wittchen kontynuuje działania mające na celu rozwój sprzedaży na rynkach zagranicznych, w tym głównie poprzez własne strony internetowe jak również platformy typu marketplace.
W rozwoju biznesu od 2019 roku markę, jako strategiczny i mediowy partner, wspiera agencja Value Media. Spora część wspólnych działań przypadła na niezwykle trudny okres pandemii, stanowiący wyzwanie zwłaszcza dla firm działających stacjonarnie, ale także tych z branży e-commerce. Wdrożenie efektywnych rekomendacji strategicznych oraz dobre wyniki biznesowe na polskim rynku otworzyły drogę do współpracy i działań na kolejnych rynkach.
- Wittchen konsekwentnie kontynuuje strategię wchodzenia na nowe rynki zagraniczne zarówno w kanale on-line oraz off-line, a my możemy nie tylko z podziwem obserwować niesamowity rozwój firmy, ale brać w nim czynny udział. Naszym kolejnym obszarem współpracy są działania umożliwiające dalszą ekspansję biznesu w Węgrzech i Rumunii, dlatego wykonaliśmy gruntowną analizę potencjału i wymogów tych rynków oraz badania identyfikujące potrzeby konsumentów. To pozwoliło nam na odpowiednie dostosowanie strategii marketingowej firmy Wittchen do warunków panujących na tych obszarach — komentuje Rafał Wachnik, Managing Director Value Media.
Na rynku węgierskim i rumuńskim Value Media zajmie się koordynowaniem działań z zakresu planowania i zakupu mediów. W obszarze SEM, paid social oraz programmatic w modelu house of communication agencja współpracuje ze spółką MarTech & e-commerce SalesTube, należącą do tej samej grupy.
Spółki Group One coraz częściej wspierają klientów w ekspansji na zagraniczne rynki. Szczególnie istotnym aspektem ich pracy jest faktyczna odpowiedzialność i aktywne prowadzenie kampanii, co pozwala na osiąganie zamierzonych celów, a nie tylko koordynację działań.
Źródło: Group One S.A.