logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Value Media startuje z kampanią Jaguara

  PR 05.03.2018, przeczytano 844 razy
ilustracjastrzałka

Wystartowała wysokozasięgowa kampania promująca nowy model Jaguara E-Pace, czyli pierwszego kompaktowego SUV-a tej marki. Działania będą prowadzone we wszystkich kluczowych mediach, m.in. telewizji, prasie, na portalach internetowych oraz w mediach społecznościowych. Za adaptację spotu odpowiadała agencja TVN Media. Planowanie i zakup mediów były po stronie Value Media (Group One) a przygotowaniem i realizacją kampanii z influencerami zajęła się agencja Labcon (również Group One).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-value-media-startuje-z-kampania-jaguara,35671,artykul.html

Jaguar E-Pace jest modelem, który zajmie wyjątkowe miejsce w historii marki, ponieważ jest pierwszym kompaktowym SUV-em marki Jaguar. Jego cena zaczyna się już od 145 900 złotych. Model łączy w sobie legendarne właściwości jezdne samochodów Jaguar z codzienną praktycznością, wiodącą w klasie przestrzenią bagażową oraz deską rozdzielczą skoncentrowaną na kierowcy w centralnym punkcie rodzinnego wnętrza.

- Wprowadzeniu naszego nowego modelu do Polski towarzyszyła ekskluzywna premiera, którą zorganizowaliśmy na początku tego roku w warszawskiej Hali Gwardii. Liczne relacje z niej pojawiły się w mediach drukowanych i telewizji, m.in. w programie Co za Tydzień. Ambasadorką naszego wyjątkowego kompaktowego SUV-a została piękna Małgorzata Socha. – komentuje Paweł Kuskowski, Dyrektor Marketingu British Automotive Polska.

W ślad za premierą nowego modelu Jaguara wystartowała szeroko zasięgowa kampania, która obejmuje działania w kluczowych mediach – w telewizji, internecie oraz w prasie. W promocję nowego modelu zaangażowani zostali również influencerzy, którzy będą umieszczali recenzje samochodu na swoich profilach w mediach społecznościowych.

Kampanijny spot można obejrzeć wyłącznie w wysoko zasięgowych pozycjach programowych głównych stacji telewizyjnych w Polsce oraz w najlepiej dopasowanych do grupy docelowej stacjach tematycznych. Równolegle prowadzone są zasięgowe działania na stronach głównych największych portali internetowych i w mediach społecznościowych. W kampanii digital istotną rolę odegra również programmatic buying oraz emisja materiału video. Już niedługo ukażą się także pierwsze publikacje prasowe w tygodnikach opiniotwórczych i magazynach lifestylowych. Co więcej, w promocję nowego modelu zaangażowano influencerów – do współpracy zaproszeni zostali zasięgowi blogerzy i vlogerzy tacy jak Paula Jagodzińska czy Modny Tata. W ramach współpracy dostaną możliwość sprawdzenia możliwości samochodu, po czym podzielą się swoimi wrażeniami z fanami.

Spot telewizyjny został dostarczony przez Klienta i zaadaptowany przez TVN Media. Za przygotowanie kreacji internetowych odpowiadała agencja Strefaweb. Planowanie i zakup mediów były po stronie Value Media a przygotowaniem i realizacją kampanii z influencerami zajęła się agencja Labcon. Obydwa ostatnie podmioty należą do domu komunikacji Group One.

Źródło: Group One

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Jesteśmy przyszłością druku” – Mimaki na targach drupa
Firma Mimaki Europe, producent technologii druku atramentowego i cięcia, ogłosiła dzisiaj, że będzie obecna na targach drupa (Dusseldorf, Niemcy, 28 maja – 7 czerwca 2024 r.) wraz ze swoimi globalnymi parterami i nadrzędną marką Mimaki Engineering Co. Ltd. Zgodnie z hasłem targów drupa „Tworzymy przyszłość”, firma Mimaki wykorzysta swoje...
Kerris z obsługą mediową dla Andermatt Polska
Do grona klientów KERRIS dołączył Andermatt Polska, światowy lider w rozwoju, produkcji i dystrybucji biologicznych rozwiązań dla rolnictwa. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze performance marketingu i social ads.
Hanna Dworak awansowała w agencji Enyo
Hanna Dworak awansowała w strukturach agencji Enyo – obecnie jako Senior Project Manager zarządza 8-osobowym zespołem. W Enyo pracuje od roku, do tej pory na stanowisku Project Manager. Jednym z jej pierwszych zadań w nowej roli była produkcja sesji zdjęciowej ogłaszającej nową ambasadorkę Lancôme - Igę Świątek.
Salestube rozpoczyna współpracę z Notino
Spółka MarTech & e-commerce connected Salestube została wybrana przez największy beauty e-shop w Europie markę Notino na partnera w obszarze MarTech. Salestube dostarczy klientowi licencję Google Analytics 360 oraz zapewni wsparcie analityczne ze strony ekspertów w dziedzinie Web Analytics oraz Data Science dla zespołu marketingowego perfumerii w zakresie wykorzystania...
Kampania społeczna „Teraz mnie widzisz” dostrzeżona i doceniona
Niewidzialność osób z niepełnosprawnościami była tematem przewodnim szóstej kampanii społecznej Fundacji Avalon, która właśnie dobiegła końca. Jej celem było sprowokowanie społeczeństwa do otwarcia oczu na potrzeby tej największej mniejszości, będącej jego integralną częścią i posiadającą takie sama prawa i potrzeby jak każdy z nas.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764