logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Value Media startuje z międzynarodową kampanią dla Eobuwie.pl

  PR 06.09.2021, przeczytano 361 razy
ilustracjastrzałka

Jesienno-zimowa kampania eobuwie.pl pod hasłem “Tu zaczyna się nowa historia” ruszyła właśnie w 10 europejskich krajach. Marka kontynuuje założenia wiosennej edycji, pokazując, jak ważne w naszym życiu są właśnie buty. Za planowanie i zakup mediów w Polsce oraz w Chorwacji, Słowenii i we Włoszech odpowiada Value Media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-value-media-startuje-z-miedzynarodowa-kampania-dla-eobuwie.pl,392880,artykul.html

Aktualna komunikacja stanowi rozwinięcie wiosenno-letniej koncepcji pod hasłem “Każda para tworzy nową historię”.

- Clou kampanii FW2021 to nowy rozdział, pisany jak zawsze we własnym, indywidualnym stylu. Marka dba o to, by proces zakupowy był maksymalnie prosty i przyjemny, dlatego oferuje bezpieczne, darmowe dostawy i szybkie zwroty . Zakupy można zrobić online, w sklepie stacjonarnym, przez telefon lub w aplikacji mobilnej - komentuje nowe działania Beata Dąbrowska, Marketing Director CEE and WE, eobuwie.pl.

Planowaniem i realizacją strategii mediowej zajęło się Value Media należące do Group One. Agencja odpowiada za zakup mediów w TV na kluczowym dla eobuwie.pl rynku polskim, a także TV, radia, prasy i OOH w Chorwacji i Słowenii oraz prasy we Włoszech. Głównym celem kampanii jest wzrost spontanicznej świadomości marki. To kontynuacja współpracy Value Media i eobuwie.pl, która trwa od lutego br.

Koncepcję kreatywną kampanii stworzyła agencja Visual Crafters.

Kampania ruszyła 2 września i potrwa do końca października. Spoty można obejrzeć na kanale marki.

Źródło: Group One S.A.

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Andrzej Skibniewski objął stanowisko New Business & Marketing Directora w Mediacom Warszawa
Andrzej Skibniewski objął stanowisko New Business & Marketing Directora w agencji MediaCom Warszawa, z którą zawodowo jest związany od 21 lat. W nowej roli Andrzej Skibniewski zajmie się pozyskiwaniem kluczowych klientów, rozwojem produktu oraz strategią i działaniami z obszarów Marketingu i PR. Będzie raportował bezpośrednio do Jakuba Kossuta, CEO w MediaCom...
Do grona klientów greyotters dołączyła Squla, platforma edukacyjna online dla dzieci.
Mural marki Rituals w centrum Warszawy
Mural zrealizowany przez Braughman Group Media na warszawskim Powiślu przy ul. Tamka promuje wyjątkowe zestawy podarunkowe marki kosmetycznej Rituals. Jest to kampania non-standard, czyli połączenie muralu z techniką iluminacji laserowej.
Retail Challenge, czyli współczesne szanse i wyzwania
Zmiany na rynku, stale powstające trendy i nowe wyzwania, które pojawiają się przed sieciami handlowymi, wpływają na powstawanie wydarzeń tematycznych, które są dedykowane branżowym specjalistom. Stanowią doskonałą okazję do wymiany doświadczeń oraz wskazówek, a także są okazją do wzięcia udziału w ciekawych dyskusjach.
Bartłomiej Topa w nowym Mitsubishi Eclipse Cross Phev
Bartłomiej Topa – znany aktor teatralny i filmowy, który jest ambasadorem marki Mitsubishi w Polsce od 4 lat, odebrał kluczyki najnowszego modelu Mitsubishi Eclipse Cross PHEV. Samochód, poza walorami użytkowymi idealnie wpisuje się w potrzeby chronienia klimatu, które promuje aktor, pomoże również w realizacji serii filmów edukacyjnych...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764