logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Value Media w czołówce domów mediowych wg. RECMA

  PR 04.02.2019, przeczytano 1284 razy

Dom mediowy Value Media, należący do Group One, niezależnej grupy komunikacyjnej w Polsce, znalazł się na podium najnowszego rankingu RECMA. W kategorii Vitality zajął drugie miejsce, a w Niu biz balance trzecie miejsce. Jest jednocześnie jedynym niezależnym polskim domem mediowym z tak wysoką pozycją w zestawieniu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/value-media-w-czolowce-domow-mediowych-wg.-recma,381094,artykul.html

Czwarte miejsce zajmuje również w rankingach Structure i Profile Classification, znajdując się w nich jako pierwszy niezależny dom mediowy zaraz po sieciowych graczach.

Raport ocenia m.in. budżety zyskane i stracone, zespoły digitalowe, udział w przetargach, lata relacji z klientami  czy wygrane nagrody domów mediowych.

Źródło: Group One

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dzień Dobry TVN wzmacnia redakcję
Już w kwietniu do redakcji “Dzień Dobry TVN” dołączą dwie nowe osoby. Zespół wzmocni Edyta Zając oraz Maciej Dolega.  
Google: Ads Safety Report 2023
Miliardy ludzi na całym świecie, szukając istotnych dla nich informacji, polegają na naszych produktach i usługach. Dotyczy to także reklam. Dlatego zatrudniamy tysiące osób, które każdego dnia dbają o nasz system reklamowy i jego wiarygodność. Dziś publikujemy nasz coroczny Raport na temat bezpieczeństwa reklam (Ads Safety Report), aby podzielić się postępami, jakie...
Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764