Marka Everli wystartowała z największą kampanią wizerunkową w historii firmy w Polsce. Komunikacja jest realizowana w TV, radiu, OOH i digitalu. Za planowanie i zakup mediów offline odpowiada agencja mediowa Value Media. Agencja kreatywna Labcon zajęła się współpracą z influencerami oraz adaptacją formatów wybranych kreacji. Obie spółki należą do Group One.
Everli.pl to platforma zakupowa online, która dostarcza starannie wybrane produkty pod drzwi klientów w 34 miastach na terenie kraju. Za pomocą aplikacji i strony www użytkownicy mogą składać zamówienia na zakupy w najpopularniejszych supermarketach w Polsce.
Najnowsza kampania podkreśla wyróżniki Everli względem konkurencji. W przeciwieństwie do wielu podobnych usług na rynku, Everli oferuje klientom usługę wykonania zakupów przez dedykowanego Shopera - osobę, która w przemyślany sposób dobierze produkty zgodnie z listą, ale jednocześnie zachowa elastyczność np. w przypadku braków na sklepie.
Zakupem mediów offline zajęła się agencja mediowa Value Media. Spoty będą emitowane w TV i radiu, a reklamy OOH pojawią się w przestrzeni miejskiej.
Everli zdecydowało się również na współpracę z influencerami w mediach społecznościowych, którą koordynuje agencja kreatywna Labcon. Działania w tym zakresie ruszą w październiku.
Komunikacja w radiu ruszyła 13 września. 20 września wystartowały spoty w TV, a w listopadzie planowane jest uruchomienie nośników OOH.
Źródło: Group One S.A.