Portfolio Value Media, należącego do Group One poszerzyło się o kolejnego klienta – firmę farmaceutyczną Biofarm. Współpraca została nawiązana w wyniku wygranego przetargu, który dotyczył długofalowej współpracy w zakresie obsługi mediowej wszystkich marek składających się na ofertę firmy, m.in. Tribux Bio, Bioprazol i Ginkofar.
Biofarm jest jednym z wiodących Polskich producentów leków. Firma produkuje leki dostępne bez recepty znane pod markami Ginkofar, Bioprazol i Tribux Bio. W ofercie ma także gamę leków neurologicznych, kardiologicznych i internistycznych, dostępnych z przepisu lekarza oraz liczne suplementy diety.
W wyniku rozstrzygniętego przetargu, Biofarm powierzył realizację budżetu reklamowego zespołowi domu mediowego Value Media, który należy do Group One. Na finalną decyzję miały wpływ wysokiej jakości konkurencyjna oferta oraz możliwość otrzymania w przyszłości kompleksowej obsługi w ramach struktury Group One, na przykład w zakresie działań prowadzonych w internecie, przygotowania strony internetowej czy kreacji. Niebagatelne znaczenie miał również fakt dedykowania do obsługi doświadczonego w dziedzinie farmacji zespołu kierowanego przez Michała Kwita. Umowa została podpisana na czas nieokreślony i dotyczy planowania oraz zakupu mediów do kampanii zlecanych przez Biofarm.
Pierwsze działania wystartowały z początkiem marca i objęły telewizję.
Źródło: Group One