logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Value Media wygrał przetarg na obsługę Biofarm

  PR 10.04.2018, przeczytano 513 razy

Portfolio Value Media, należącego do Group One poszerzyło się o kolejnego klienta – firmę farmaceutyczną Biofarm. Współpraca została nawiązana w wyniku wygranego przetargu, który dotyczył długofalowej współpracy w zakresie obsługi mediowej wszystkich marek składających się na ofertę firmy, m.in. Tribux Bio, Bioprazol i Ginkofar.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/value-media-wygral-przetarg-na-obsluge-biofarm,36098,artykul.html

Biofarm jest jednym z wiodących Polskich producentów leków. Firma produkuje leki dostępne bez recepty znane pod markami Ginkofar, Bioprazol i Tribux Bio. W ofercie ma także gamę leków neurologicznych, kardiologicznych i internistycznych, dostępnych z przepisu lekarza oraz liczne suplementy diety.

W wyniku rozstrzygniętego przetargu, Biofarm powierzył realizację budżetu reklamowego zespołowi domu mediowego Value Media, który należy do Group One. Na finalną decyzję miały wpływ wysokiej jakości konkurencyjna oferta oraz możliwość otrzymania w przyszłości kompleksowej obsługi w ramach struktury Group One, na przykład w zakresie działań prowadzonych w internecie, przygotowania strony internetowej czy kreacji. Niebagatelne znaczenie miał również fakt dedykowania do obsługi doświadczonego w dziedzinie farmacji zespołu kierowanego przez Michała Kwita. Umowa została podpisana na czas nieokreślony i dotyczy planowania oraz zakupu mediów do kampanii zlecanych przez Biofarm.

Pierwsze działania wystartowały z początkiem marca i objęły telewizję.

Źródło: Group One

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Monitor graficzny Eizo Coloredge CS2400S
EIZO wprowadza do sprzedaży 24.1” monitor graficzny nowej generacji ze złączem USB-C
Doubleverify likwiduje pierwszy wielkoskalowy schemat oszustw dotyczących emitowania reklam na platformach audio
DoubleVerify, wiodąca platforma oprogramowania do pomiaru, danych i analiz mediów cyfrowych, ogłosiła właśnie odkrycie „BeatSting”, pierwszego wielkoskalowego schematu oszustw związanego z emisją reklam w zasobach reklamowych audio. Od czasu, gdy laboratorium DV Fraud Lab po raz pierwszy zidentyfikowało tę rodzinę oszustw w 2019 roku, szacuje się, że reklamodawcom ukradziono w...
Agencja Red8 wybrana przez firmę Velvet CARE do opracowania nowej platformy komunikacji dla swojej marki Velvet - lidera w kategorii markowych produktów higieny papierowej na polskim rynku.
Durex wchodzi w świat gamingu i oferuje sekspozytywne poradnictwo na Discordzie
Marka poszerza swoje działania edukacyjne związane z promowaniem bezpieczniejszego i bardziej odpowiedzialnego seksu, sięgając po kolejne kanały komunikacji z młodymi odbiorcami. Tym razem chce dotrzeć do społeczności gamingowej, która jest obecna na cieszącej się rosnącą popularnością platformie Discord.
Oreo prezentuje limitowaną edycję ciastek przygotowaną we współpracy z Xboxem
Oreo i Xbox przedstawiają limitowaną wersję ciastek z emblematami tego giganta branży gamingowej i zapraszają do ogólnopolskiej loterii konsumenckiej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764