logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Value Media wygrał przetarg na obsługę Biofarm

  PR 10.04.2018, przeczytano 604 razy

Portfolio Value Media, należącego do Group One poszerzyło się o kolejnego klienta – firmę farmaceutyczną Biofarm. Współpraca została nawiązana w wyniku wygranego przetargu, który dotyczył długofalowej współpracy w zakresie obsługi mediowej wszystkich marek składających się na ofertę firmy, m.in. Tribux Bio, Bioprazol i Ginkofar.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/value-media-wygral-przetarg-na-obsluge-biofarm,36098,artykul.html

Biofarm jest jednym z wiodących Polskich producentów leków. Firma produkuje leki dostępne bez recepty znane pod markami Ginkofar, Bioprazol i Tribux Bio. W ofercie ma także gamę leków neurologicznych, kardiologicznych i internistycznych, dostępnych z przepisu lekarza oraz liczne suplementy diety.

W wyniku rozstrzygniętego przetargu, Biofarm powierzył realizację budżetu reklamowego zespołowi domu mediowego Value Media, który należy do Group One. Na finalną decyzję miały wpływ wysokiej jakości konkurencyjna oferta oraz możliwość otrzymania w przyszłości kompleksowej obsługi w ramach struktury Group One, na przykład w zakresie działań prowadzonych w internecie, przygotowania strony internetowej czy kreacji. Niebagatelne znaczenie miał również fakt dedykowania do obsługi doświadczonego w dziedzinie farmacji zespołu kierowanego przez Michała Kwita. Umowa została podpisana na czas nieokreślony i dotyczy planowania oraz zakupu mediów do kampanii zlecanych przez Biofarm.

Pierwsze działania wystartowały z początkiem marca i objęły telewizję.

Źródło: Group One

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764