logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Value Media wygrało przetarg na kompleksową obsługę BOŚ

  PR 23.03.2020, przeczytano 349 razy

Dom mediowy Value Media należący do największej w Polsce grupy komunikacyjnej Group One, wygrał przetarg na obsługę Banku Ochrony Środowiska . Wraz z SalesTube, agencją one stop shop dla e-commerce, spółki będą odpowiedzialne za strategię, planowanie i zakup mediów online i offline, a także analitykę i działania z obszaru marketing automation. Zespołem dedykowanym do współpracy z klientem pokieruje Iga Wachowicz, New Business & Communication Director w Value Media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/value-media-wygralo-przetarg-na-kompleksowa-obsluge-bos,386195,artykul.html

BOŚ działa na polskim rynku od ponad 29 lat. W tym czasie przeznaczył blisko 22,1 mld zł na finansowanie przedsięwzięć związanych z szeroko pojętą ochroną środowiska. Łączna wartość proekologicznych inwestycji zrealizowanych dzięki wsparciu banku przekroczyła 51,7 mld zł . Jego wyjątkowa, prośrodowiskowa misja skutecznie łączy biznes i ekologię. Bank prowadzi innowacyjne inwestycje z wszelkich dziedzin ochrony środowiska, w tym odnawialnych źródeł energii, zagospodarowania i przetwarzania odpadów czy przedsięwzięć z obszaru efektywności energetycznej, przyczyniające się do poprawy stanu środowiska naturalnego.

Przez najbliższe dwa lata rozwojem biznesowym Banku Ochrony Środowiska zajmą się spółki należące do Group One - dom mediowy Value Media i agencja one stop shop dla e-commerce SalesTube. Kompleksowa obsługa mediów online i offline obejmie doradztwo strategiczne, planowanie i zakup mediów, a także prace związane z kreacją, paid social czy SEM.

Umowa została podpisana na 2 lata. Współpraca spółek Group One z bankiem rozpocznie się w kwietniu.

Źródło: Group One

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764