logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Value Media wygrywa budżet mediowy Komfort

  PR 13.06.2024, przeczytano 655 razy
ilustracja

Agencja mediowa Value Media (Group One) została wybrana partnerem strategicznym i mediowym sieci sklepów Komfort. Działania mediowe będą realizowane w modelu House of Communication we współpracy ze spółkami Labcon i Salestube.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/value-media-wygrywa-budzet-mediowy-komfort,404617,artykul.html

Sieć sklepów Komfort, ekspert w kategoriach łazienka, podłogi, drzwi i kuchnie, ogłasza premierę swojej nowej platformy komunikacyjnej, która zostanie oficjalnie zaprezentowana podczas konferencji Komfort Design Days. Wydarzenie odbędzie się pierwszy raz w formule online 12 i 13 czerwca i będzie początkiem szerokiej kampanii wizerunkowej, za którą odpowiada agencja mediowa Value Media. Głównym celem kampanii jest odświeżenie wizerunku marki Komfort oraz zwiększenie jej rozpoznawalności wśród konsumentów.

Działania komunikacyjne będą realizowane przez Value Media w modelu House of Communication we współpracy z agencjami relevat stories Labcon oraz MarTech i e-commerce connected Salestube. 

Ostatnie lata współpracy z Value Media, potwierdziły, że wspiera nas partner biznesowy, który pomaga nam osiągać wyznaczane ambitne cele. Dogłębna analiza i rekomendacje przedstawione w przetargu oraz określona strategia mediowa wraz ze splitem mediów, który oparty jest o jasne KPI, dają gwarancję dotarcia do grupy docelowej oraz zapamiętywalności platformy komunikacji. Value Media potwierdziło ponownie, że doskonale rozumie naszą branżę, wyzwania i szanse budowania silnej marki Komfort.

Konrad Jezierski, Członek Zarządu Sklepów Komfort

Kampania obejmuje szeroki zakres działań marketingowych, w tym reklamę telewizyjną zarówno z wykorzystaniem spotów wizerunkowych jak i sponsoringową, reklamę radiową, na nośnikach OOH oraz kampanię online. Za strategię, planowanie i zakup mediów offline i online odpowiada agencja mediowa Value Media, która ponownie wygrała przetarg mediowy na obsługę Komfort. 

Dotychczasowa współpraca z siecią sklepów Komfort pozwoliła nam lepiej poznać biznes i potrzeby klienta. Dzięki kilkuletniej współpracy jako partner biznesowy doskonale określiliśmy bariery dalszego rozwoju marki, a także wszelkie potencjały, które przełożyliśmy na rekomendacje strategiczne największej kampanii wizerunkowej Komfort w ostatnich latach. Jesteśmy przekonani, że wspólnie z Komfort zaplanowaliśmy działania, które wyróżniają markę na tle konkurencji. Na pewno zostanie ona zapamiętana.

Rafał Wachnik, dyrektor zarządzający Value Media

Za kampanię SEM, Paid Social i Programmatic wspierające launch nowej platformy komunikacyjnej odpowiada należąca również do Group One spółka MarTech i E-commerce connected Salestube. Zaplanowana jest także współpraca z influencerami oraz działania content marketingowe, które są integralną częścią strategii angażującej konsumentów. Przygotowała je agencja relevant stories Labcon, odpowiedzialna również za prowadzenie social mediów Komfort w ramach kompleksowej obsługi obszaru advocacy. 

Kampania podzielona jest na dwie fazy: Big Bang i Continuity, co pozwala na dynamiczne wprowadzenie nowej komunikacji oraz jej długoterminowe utrzymanie. Komfort stawia na nowoczesność i chce być postrzegany jako marka pożądana, zwłaszcza przez kobiety, co jest kluczowym elementem strategii komunikacyjnej.

Serdecznie zapraszamy do śledzenia premierowych materiałów oraz dołączenia do konferencji Design Days, która odbędzie się online pod adresem: https://designdays.komfort.pl/

Źródło: Group One

groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ekran Samsung Color E-Paper - nośnik digital signage i reklamy cyfrowej
Samsung poinformował o światowej premierze 32-calowego wyświetlacza Color E-Paper (model EM32DX), który uzupełnia dotychczasową ofertę wydajnych energetycznie rozwiązań do prezentacji materiałów informacyjnych i reklamowych. Najnowszy model wyświetlacza – wykorzystujący zaawansowaną technologię cyfrowego atramentu – oferuje ultra niskie zużycie...
Stora Enso i Carton Service: nowe opakowania typu „gable top”
W odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na ograniczenie ilości plastiku w opakowaniach, firma Carton Service - producent składanych kartonów z siedzibą w Shelby (w stanie Ohio, USA), specjalizująca się w opakowaniach typu „gable top” (z „daszkiem”) — poszukiwała partnera do realizacji wyjątkowego projektu. Jego celem było stworzenie rozwiązania...
Gwiazdy dają głos odpadom i zachęcają do segregacji
Co powiedziałyby nam nieposegregowane śmieci, gdyby miały głos? Właśnie ruszyła kampania edukacyjna, w której m.in. puszka czy kartonik po soku zyskują osobowość i cięty język, by wskazać właściwy kolor i nazwę kosza, do którego powinny trafić. W niezwykłe role wcieliły się znane i lubiane, utalentowane aktorsko osoby: Ola Domańska, Wiktor Dyduła, Natalia...
Triple PR z kampanią „Bez Kompromisów” dla Ulla Popken
Agencja Triple PR rozpoczęła współpracę z marką Ulla Popken – uznanym producentem odzieży plus size, który od lat towarzyszy kobietom w budowaniu pewności siebie i wyrażaniu własnego stylu. Marka nie tylko projektuje ubrania w rozmiarach od 42 do 68, lecz także zmienia sposób, w jaki mówi się o modzie – z szacunkiem, otwartością i bez uprzedzeń. Zespół Triple PR...
HTC Viverse: platforma immersyjna wspierająca główne silniki gier WebXR
W obliczu prognozowanego rozwoju rynku immersyjnego internetu, którego wartość ma sięgnąć 58 miliardów dolarów, VIVERSE daje twórcom o różnym poziomie zaawansowania możliwość budowania, wdrażania i zarabiania na doświadczeniach 3D, bez ograniczeń platformowych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764