logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Value Media wygrywa budżet mediowy Komfort

  PR 13.06.2024, przeczytano 393 razy
ilustracja

Agencja mediowa Value Media (Group One) została wybrana partnerem strategicznym i mediowym sieci sklepów Komfort. Działania mediowe będą realizowane w modelu House of Communication we współpracy ze spółkami Labcon i Salestube.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/value-media-wygrywa-budzet-mediowy-komfort,404617,artykul.html

Sieć sklepów Komfort, ekspert w kategoriach łazienka, podłogi, drzwi i kuchnie, ogłasza premierę swojej nowej platformy komunikacyjnej, która zostanie oficjalnie zaprezentowana podczas konferencji Komfort Design Days. Wydarzenie odbędzie się pierwszy raz w formule online 12 i 13 czerwca i będzie początkiem szerokiej kampanii wizerunkowej, za którą odpowiada agencja mediowa Value Media. Głównym celem kampanii jest odświeżenie wizerunku marki Komfort oraz zwiększenie jej rozpoznawalności wśród konsumentów.

Działania komunikacyjne będą realizowane przez Value Media w modelu House of Communication we współpracy z agencjami relevat stories Labcon oraz MarTech i e-commerce connected Salestube. 

Ostatnie lata współpracy z Value Media, potwierdziły, że wspiera nas partner biznesowy, który pomaga nam osiągać wyznaczane ambitne cele. Dogłębna analiza i rekomendacje przedstawione w przetargu oraz określona strategia mediowa wraz ze splitem mediów, który oparty jest o jasne KPI, dają gwarancję dotarcia do grupy docelowej oraz zapamiętywalności platformy komunikacji. Value Media potwierdziło ponownie, że doskonale rozumie naszą branżę, wyzwania i szanse budowania silnej marki Komfort.

Konrad Jezierski, Członek Zarządu Sklepów Komfort

Kampania obejmuje szeroki zakres działań marketingowych, w tym reklamę telewizyjną zarówno z wykorzystaniem spotów wizerunkowych jak i sponsoringową, reklamę radiową, na nośnikach OOH oraz kampanię online. Za strategię, planowanie i zakup mediów offline i online odpowiada agencja mediowa Value Media, która ponownie wygrała przetarg mediowy na obsługę Komfort. 

Dotychczasowa współpraca z siecią sklepów Komfort pozwoliła nam lepiej poznać biznes i potrzeby klienta. Dzięki kilkuletniej współpracy jako partner biznesowy doskonale określiliśmy bariery dalszego rozwoju marki, a także wszelkie potencjały, które przełożyliśmy na rekomendacje strategiczne największej kampanii wizerunkowej Komfort w ostatnich latach. Jesteśmy przekonani, że wspólnie z Komfort zaplanowaliśmy działania, które wyróżniają markę na tle konkurencji. Na pewno zostanie ona zapamiętana.

Rafał Wachnik, dyrektor zarządzający Value Media

Za kampanię SEM, Paid Social i Programmatic wspierające launch nowej platformy komunikacyjnej odpowiada należąca również do Group One spółka MarTech i E-commerce connected Salestube. Zaplanowana jest także współpraca z influencerami oraz działania content marketingowe, które są integralną częścią strategii angażującej konsumentów. Przygotowała je agencja relevant stories Labcon, odpowiedzialna również za prowadzenie social mediów Komfort w ramach kompleksowej obsługi obszaru advocacy. 

Kampania podzielona jest na dwie fazy: Big Bang i Continuity, co pozwala na dynamiczne wprowadzenie nowej komunikacji oraz jej długoterminowe utrzymanie. Komfort stawia na nowoczesność i chce być postrzegany jako marka pożądana, zwłaszcza przez kobiety, co jest kluczowym elementem strategii komunikacyjnej.

Serdecznie zapraszamy do śledzenia premierowych materiałów oraz dołączenia do konferencji Design Days, która odbędzie się online pod adresem: https://designdays.komfort.pl/

Źródło: Group One

groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

IV Konferencja Olimp Marketplace: sekrety skutecznej sprzedaży online
Już 27 września w warszawskim Multikinie Złote Tarasy odbędzie się IV edycja Konferencji Olimp Marketplace. To wydarzenie jest przeznaczone dla wszystkich, którzy chcą zwiększyć swoje wyniki sprzedażowe na Allegro, Amazon, eMAG, Kaufland, Pigu, Empik i 17 innych platformach.
DIMAQ Day wkrótce w trzech polskich miastach
Na ewolucję współczesnego digital marketingu wpływa wiele czynników, a do najważniejszych należy zaliczyć rozwój sztucznej inteligencji, zmieniające się potrzeby odbiorców, coraz większe znaczenie cyberbezpieczeństwa oraz kształtowanie się nowych grup konsumentów. To właśnie między innymi te kwestie zostaną poruszone podczas tegorocznej konferencji DIMAQ Day, którą...
Dolina Dobra rusza z kampanią „ŚniadaTAK”
BudzeNIE, ubieraNIE, śniadaNIE, czekaNIE na autobus – czy każdy poranek musimy zaczynać na „NIE”? Dolina Dobra ruszyła z kampanią „ŚniadaTAK”, w której pokazuje, że jeśli zaczniesz dzień pozytywnie to wszystko inne też jest na „TAK”. Kampania koncentruje się na sposobach na szybkie, pożywne i lekkie śniadania.
Saint-Gobain, lider w dziedzinie lekkiego i zrównoważonego budownictwa, wybrał Havas PR Warsaw do współpracy związanej z działaniami komunikacyjnymi na rynku w Ukrainie. Agencja jest odpowiedzialna za doradztwo strategiczne, a także działania obszaru hub management i poprowadzi projekt we współpracy z Havas PR Kyiv. 
PR Calling z obsługą funduszu YouNick Mint
Do grona stałych klientów PR Calling dołączył YouNick Mint – fundusz VC od 12 lat inwestujący w projekty deep tech w sektorach Healthcare i Industry 4.0. W ramach współpracy agencja wesprze YouNick Mint w zwiększeniu widoczności na rynku inwestycji venture capital poprzez budowanie relacji z mediami i kluczowymi interesariuszami.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764