logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Value Media wygrywa obsługę Ispot w digitalu

  PR 20.11.2018, przeczytano 594 razy

Dom mediowy Value Media, zdobywa budżet reklamowy iSpot, największego polskiego dystrybutora produktów Apple. Współpraca, nawiązana w drodze przetargu, ma charakter długofalowy i obejmuje działania w kanałach cyfrowych. Value Media odpowiada za strategię mediową, planowanie i zakup mediów. Doradztwem, analityką oraz optymalizacją procesu sprzedaży zajmie się SalesTube. Działaniami na kanałach społecznościowych – Labcon. Wszystkie spółki należą do największej, niezależnej grupy komunikacyjnej Group One.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/value-media-wygrywa-obsluge-ispot-w-digitalu,380207,artykul.html

iSpot to największy w Polsce Premium Reseller produktów marki Apple, posiadający sieć 26 salonów oraz renomowanych firm trzecich, takich jak Bang & Olufsen, Bose czy JBL, specjalizujących się w tworzeniu produktów komplementarnych do sprzętów Apple. Salony iSpot zlokalizowane są w największych miastach w Polsce, w prestiżowych lokalizacjach kluczowych galerii handlowych.

Dom mediowy Value Media, wygrał przetarg na całościową obsługę komunikacji iSpot w internecie. Umowa została podpisana na czas nieokreślony i obejmie zakrojone na szeroką skalę działania on-line, mające na celu umocnienie pozycji iSpot na polskim rynku.

Do zadań Value Media należy planowanie i zakup mediów w kanałach cyfrowych. Za SEO, SEM oraz kampanie display (w tym RTB), ze szczególnym uwzględnieniem kampanii performance odpowiada SalesTube. Spółka Group One, będąca połączeniem najsilniejszych kompetencji performance marketingowych zajmie się ponad to analityką, doradztwem oraz optymalizacją procesu sprzedaży sklepach stacjonarnych jak również e-commerce ISpot. Działania w social mediach poprowadzi agencja contentowa Labcon. Tym samym iSpot Apple Premium Reseller dołącza do grona polskich marek takich jak Kazar, Stella Pack czy Aza Group, które powierzyły swój e-commerce Group One.

- Komunikacja w digitalu to dla nas jeden z najważniejszych kanałów komunikacji, dlatego zdecydowaliśmy się na strategiczną, długofalową współpracę z domem mediowym Value Media, który w swojej ofercie wykazał wysokie kompetencje strategiczne w budowaniu silnych marek oraz wiedzę ekspercką w obszarze e-commerce. – mówi Sylwia Snopkiewicz Digital Marketing & E-commerce Senior Manager iSpot.

- Jestem przekonana, że długoterminowy charakter współpracy oraz zintegrowanie wszystkich działań komunikacyjnych w jednym domu mediowym, o tak dużym doświadczeniu  w budowaniu skutecznych kampanii, pozwolą nam osiągnąć zakładane cele wizerunkowe oraz zwiększyć skalę naszego biznesu. – mówi Monika Mielczarczyk Dyrektor Marketingu iSpot.

Źródło: Group One

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764