logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Value Media wygrywa przetarg mediowy Amica

  PR 02.12.2020, przeczytano 379 razy

Agencja mediowa Value Media, należąca do grupy komunikacyjnej Group One, wygrała przetarg na obsługę mediową marki Amica. Value Media będzie odpowiedzialna za strategię, planowanie i zakup mediów online i TV dla marki Amica. Zespołem dedykowanym do obsługi klienta kieruje Michał Kwit, Communications Director & Clients Operations.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/value-media-wygrywa-przetarg-mediowy-amica,389409,artykul.html

Value Media w wyniku wygranego przetargu zajmie się całościową strategią mediową, planowaniem i zakupem mediów online i offline dla polskiej marki Amica. Tym samym dom mediowy jako partner biznesowy rozpoczyna z marką już 10 rok współpracy.

- Na naszą decyzję o przedłużeniu współpracy z Value Media złożyło się kilka czynników. Po pierwsze, doceniamy imponujący, przekrojowy i kompleksowy materiał przetargowy wsparty parametrami i deklarowanymi estymacjami na kluczowych dla nas KPI’s. Po drugie, jesteśmy bardzo zadowoleni z dotychczasowych wyników wspólnych działań. Nawet w okresie ostatnich 12 trudnych i nietypowych miesięcy mogliśmy liczyć na olbrzymie zaangażowanie i znakomitą efektywność w digitalu. Po trzecie, bardzo podoba nam się podejście zespołu - profesjonalizm, dbałość o detale i świetna komunikacja. To wszystko sprawiło, że zdecydowaliśmy się na powierzenie Value Media w roku 2021 zarówno budżetu online, jak i telewizyjnego - mówi Paweł Rydz, Dyrektor Marketingu w Amica.

Źródło: Group One S.A.

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764