logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Value Media wygrywa przetarg mediowy marki Remington

  PR 27.08.2020, przeczytano 388 razy
ilustracja

Value Media, dom mediowy należący do największej polskiej niezależnej grupy komunikacyjnej Group One, wygrał przetarg mediowy na obsługę marki Remington. Value Media będzie odpowiedzialne za strategię, planowanie i zakup mediów TV i w TV hybrydowej, a także działania digitalowe: paid social, SEM i programmatic, realizowane przy udziale agencji SalesTube.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/value-media-wygrywa-przetarg-mediowy-marki-remington,388224,artykul.html

Agencje należące do Group One będą odpowiedzialne za kampanię mediową wprowadzającą na rynek linię urządzeń do pielęgnacji włosów Hydraluxe Pro oraz Hydraluxe, które pielęgnują włosy podczas stylizacji. Group One zajmie się planowaniem i zakupem mediów.

Spośród wszystkich ofert mediowych, propozycja Group One była najlepsza, gdyż podeszła do tematu holistycznie, opierając swoje rekomendacje na kompleksowej analizie obecnej sytuacji rynkowej. Dlatego zdecydowaliśmy się kolejny raz powierzyć strategię i obsługę mediową naszemu stałemu partnerowi” - mówi Katarzyna Krauze, Country Marketing Manager w Spectrum Brands Poland.

Remington ma w swojej ofercie produkty z 5 kategorii: Pielęgnacja włosów, Strzyżenie męskie, Depilacja, Golenie i Zdrowie i Uroda. Dostępna jest w większości sklepów w Polsce, dystrybucja ważona sięga 90%.

Kampania rusza w październiku.

Źródło: Group One

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764