logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Value Media wygrywa przetarg na obsługę digitalową marki Hebe

  PR 09.11.2022, przeczytano 498 razy

Agencja Value Media (Group One) rozpoczęła współpracę z marką Hebe. Spółka będzie odpowiedzialna za całościowe wsparcie klienta w ramach działań digital oraz strategię, planowanie i zakup mediów online. Przy projekcie Value Media pracuje w modelu House of Communication z dwoma innymi spółkami Group One: wsparcie w zakresie analityki danych, e-commerce oraz MarTech zapewnia SalesTube, a agencja kreatywna Labcon odpowiada za komunikację w social mediach (Facebook i Instagram).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/value-media-wygrywa-przetarg-na-obsluge-digitalowa-marki-hebe,397910,artykul.html

Historia Hebe zaczęła się w 2011 roku przy Al. Jerozolimskich w Warszawie, gdzie otworzono pierwszy sklep marki. Hebe dzięki bogatej ofercie szybko zdobyło serca Polek i Polaków. Obecnie sklepy stacjonarne marki funkcjonują w ponad 300 lokalizacjach, zarówno w dużych miastach, jak i w mniejszych miejscowościach. Produkty sprzedawane przez Hebe można nabyć również za pomocą strony hebe.pl. Dodatkowo, dzięki uruchomieniu domeny hebe.com od 2021 roku klienci z całej Europy mają dostęp do kosmetycznego świata Hebe.

- Do współpracy z Value Media przekonało nas najlepsze zrozumienie naszych potrzeb biznesowych oraz strategiczne spojrzenie na rolę digitalu, technologii i badań w złożonym ekosystemie sklepu, w którym prowadzimy sprzedaż zróżnicowanego asortymentu w wielu kanałach dystrybucji. Agencja zaproponowała nam strategię dopasowaną do naszych wyzwań oraz pokazała świeże spojrzenie na nasze dotychczasowe aktywności - komentuje Magdalena Mularuk, Dyrektor Marketingu Hebe.

Współpraca jest wynikiem wygranej w przetargu i rozpoczęła się w październiku 2022 roku.

- Hebe to marka o jasnej wizji biznesowej, dysponująca ogromną liczbą danych umożliwiających wnioskowanie i optymalizację działań z wykorzystaniem najnowszych rozwiązań technologicznych. Marzenie każdej agencji chcącej rozwijać swoje kompetencje cyfrowe. Dlatego ogromnie się cieszę, że zaufało właśnie nam - komentuje Rafał Wachnik, Managing Director Value Media.

Zakres pracy Value Media obejmuje strategię, planowanie i zakup mediów online oraz wsparcie klienta w ramach działań digital.

Źródło: Group One S.A.

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764