logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Value Media wykreuje w telewizji Eve Sleep

  PR 07.12.2017, przeczytano 602 razy

Eve Sleep, marka znana z lubianych przez Brytyjczyków grubych piankowych materacy z charakterystyczną żółtą lamówką wkracza do Polski. Partnerem strategicznym przedsięwzięcia w zakresie mediów i komunikacji został dom mediowy Value Media, który należy do Group One.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/value-media-wykreuje-w-telewizji-eve-sleep,34762,artykul.html

Eve Sleep jest marką niosącą prawdziwą łóżkową rewolucję – specjalizuje się
w projektowaniu i dostarczaniu na rynek produkty sypialniane w najlepszej możliwej jakości, dzięki czemu można na dobre zapomnieć o wstawaniu lewą nogą. Stworzyli ją pochodzący z Polski Jakub Wieczorek i Jan Bagniewski. Co może zaskoczyć, w ofercie Eve Sleep jest tylko jeden model materaca – tylko dlatego, że to model doskonały. Jest kombinacją komfortu, idealnej temperatury podczas snu, właściwej sprężystości i wytrzymałości, które zapewnia najnowszej generacji pianka memory. Materace to jednak tylko początek łóżkowego relaksu, który dopełniają designerskie akcesoria takie jak poduszki i kołdry, pościele, ramy łóżka czy nawet piżamy projektowane z prestiżowymi brytyjskimi markami odzieżowymi. Produkty wyróżnia minimalistyczny design i charakterystyczna żółta lamówka.

Każdy zasługuje na to, by porządnie się wyspać. Wiedzą to już dobrze Brytyjczycy, którzy markę znają i lubią. Teraz przyszedł czas na Polskę. Za launch marki w naszym kraju, w roli strategicznego partnera w zakresie mediów i komunikacji, będzie odpowiadać dom mediowy Value Media, należący do Group One. Odpowie między innymi za przygotowanie strategii kampanii telewizyjnej oraz planowanie i zakup mediów. Działania są planowane na początek 2018 roku.

- Wejście marki na polski rynek to coś, na co czekaliśmy od dawna. Eve Sleep jest tzw. marką sleep brand, marką związaną ze snem. Do tej pory mało kogo było stać na wysokiej jakości materac – w wymiarze materialnym, ale także czasowym. Jego zakup wiązał się ze skomplikowanym procesem rekonesansu, wizytami w sklepach i wyborem spośród dziesiątek modeli. A przecież piękne poranki i wspaniały sen nie są tylko dla wybrańców! Uprościliśmy ten proces do minimum – bez konieczności wychodzenia z domu – zamawia się je online i dostarczane są pod same drzwi. Od teraz także te zlokalizowane w Polsce! – mówi Jan Bagniewski, Eve Sleep. Od lat jestem związany z branżą marketingową, z e-commerce, dlatego od naszego partnera oczekiwałem przede wszystkim bogatego doświadczenia podpartego licznymi nagrodami i wyróżnieniami za projekty zrealizowane w Polsce. Dom mediowy Value Media przedstawił najlepszą ofertę – dodaje.

Źródło: Group One

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764