logo
WIADOMOŚCI

Value Media wykreuje w telewizji Eve Sleep

Mateusz Zawiślak  PR 07.12.2017, przeczytano 248 razy

Eve Sleep, marka znana z lubianych przez Brytyjczyków grubych piankowych materacy z charakterystyczną żółtą lamówką wkracza do Polski. Partnerem strategicznym przedsięwzięcia w zakresie mediów i komunikacji został dom mediowy Value Media, który należy do Group One.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/value-media-wykreuje-w-telewizji-eve-sleep,34762,artykul.html

Eve Sleep jest marką niosącą prawdziwą łóżkową rewolucję – specjalizuje się
w projektowaniu i dostarczaniu na rynek produkty sypialniane w najlepszej możliwej jakości, dzięki czemu można na dobre zapomnieć o wstawaniu lewą nogą. Stworzyli ją pochodzący z Polski Jakub Wieczorek i Jan Bagniewski. Co może zaskoczyć, w ofercie Eve Sleep jest tylko jeden model materaca – tylko dlatego, że to model doskonały. Jest kombinacją komfortu, idealnej temperatury podczas snu, właściwej sprężystości i wytrzymałości, które zapewnia najnowszej generacji pianka memory. Materace to jednak tylko początek łóżkowego relaksu, który dopełniają designerskie akcesoria takie jak poduszki i kołdry, pościele, ramy łóżka czy nawet piżamy projektowane z prestiżowymi brytyjskimi markami odzieżowymi. Produkty wyróżnia minimalistyczny design i charakterystyczna żółta lamówka.

Każdy zasługuje na to, by porządnie się wyspać. Wiedzą to już dobrze Brytyjczycy, którzy markę znają i lubią. Teraz przyszedł czas na Polskę. Za launch marki w naszym kraju, w roli strategicznego partnera w zakresie mediów i komunikacji, będzie odpowiadać dom mediowy Value Media, należący do Group One. Odpowie między innymi za przygotowanie strategii kampanii telewizyjnej oraz planowanie i zakup mediów. Działania są planowane na początek 2018 roku.

- Wejście marki na polski rynek to coś, na co czekaliśmy od dawna. Eve Sleep jest tzw. marką sleep brand, marką związaną ze snem. Do tej pory mało kogo było stać na wysokiej jakości materac – w wymiarze materialnym, ale także czasowym. Jego zakup wiązał się ze skomplikowanym procesem rekonesansu, wizytami w sklepach i wyborem spośród dziesiątek modeli. A przecież piękne poranki i wspaniały sen nie są tylko dla wybrańców! Uprościliśmy ten proces do minimum – bez konieczności wychodzenia z domu – zamawia się je online i dostarczane są pod same drzwi. Od teraz także te zlokalizowane w Polsce! – mówi Jan Bagniewski, Eve Sleep. Od lat jestem związany z branżą marketingową, z e-commerce, dlatego od naszego partnera oczekiwałem przede wszystkim bogatego doświadczenia podpartego licznymi nagrodami i wyróżnieniami za projekty zrealizowane w Polsce. Dom mediowy Value Media przedstawił najlepszą ofertę – dodaje.

Źródło: Group One

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Które marki osiągnęły największe wzrosty znajomości podczas MŚ 2018?
Agencja mediowa Starcom, na zakończenie piłkarskich Mistrzostw Świata w Rosji, zbadała znajomość marek, które Polakom kojarzą się z mundialem i polską reprezentacją w piłce nożnej. W badaniu znajomości spontanicznej największe wzrosty, w stosunku do badania przed mistrzostwami, osiągnęły marki Adidas, Visa, Biedronka i Lotos. Odsetek osób,...
Portfolio 38PR & Content Communication powiększyło się o kolejną markę wnętrzarską – KAPPALA. To producent umywalek z kompozytu, które charakteryzuje idealnie gładka powierzchnia, perfekcyjnie cienkie krawędzie, wysoki połysk i nowoczesny design. Choć marka obecna jest na rynku od 2 lat, do tej pory nie podejmowała działań komunikacyjnych. Od...
Influencertool: Analiza i prowadzenie działań z liderami opinii
Influencer marketing to jeden z najszybciej rozwijających się obszarów marketingu. Milionowe zasięgi w połączeniu z osobistą relacją i siłą rekomendacji sprawiają, że trudno dziś wyobrazić sobie markę czy kampanię reklamową nieuwzględniającą tego kanału komunikacji.
Reklama w radiu czy w telewizji? Atrakcyjna witryna sklepowa czy plakaty z nową ofertą? Co tak naprawdę wzbudza zainteresowanie klientów? Jak pokazuje badanie „Polacy w świecie wina”, klientów przyciąga wino! Konsumenci cenią łatwość dostępu do zakupu tego trunku, dlatego już ponad ¼ Polaków kupuje wino w małym sklepie osiedlowym.
Kampania ING: Życie lubi zaskakiwać, zwłaszcza przed pierwszym
ING Bank Śląski promuje nową ofertę, która daje dostęp do pieniędzy na 15 dni przed wpływem pensji na konto. „Pensja na już” dostępna jest dla klientów indywidualnych.
 
sobota 21.07.2018, 144 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone