logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Value Media wzmacnia zespół Client Service

  PR 31.03.2022, przeczytano 1205 razy
ilustracja

Do działu Client Service agencji mediowej Value Media (Group One) dołączają 4 osoby: Aleksandra Matuszkiewicz i Mateusz Smoliński jako Senior Communication Plannerzy, Małgorzata Osiadacz jako Digital Expert oraz Paulina Szymańska w roli Communication Planner Specialist.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/value-media-wzmacnia-zespol-client-service,395308,artykul.html

Aleksandra Matuszkiewicz doświadczenie zdobywała w PHD Media Direction i Universal McCann. Pracowała dla takich marek jak Unilever, Media Markt, Orkla, PZU, Mattel, ETi, Froneri Polska. Specjalizuje się w mediach offline. Ukończyła Zarządzanie na Uniwersytecie Warszawskim.

Mateusz Smoliński przygodę z branżą zaczął ponad 4 lata temu. Poprzednio związany z agencją iProspect Polska, gdzie początkowo pełnił rolę Affiliate Specialist, a ostatnie 2,5 roku zajmował stanowisko Senior Client Relationship Specialist. Współpracował z m.in. eService, Kruk S.A, Grupą Polsat Plus. Specjalizuje się w działaniach efektywnościowych.

ilustracjastrzałka

Paulina Szymańska ma ponad 9-letnie doświadczenie w branży, które zdobywała w Vizeum PHD (OMD), Zenith, MEC (Wavemaker) i MediaVest (Spark Foundry). Specjalizuje się w mediach offline, głównie TV. Pracowała z takimi markami jak Sephora, Polsat, Nivea, PGE, GlaxoSmithKline. Ukończyła Socjologię na SGGW.

ilustracjastrzałka

Małgorzata Osiadacz jest związana z mediami od 2008 roku. Przed Value Media pracowała m.in. w agencji Universal McCann. Prowadziła kampanie dla marek Teva, Volkswagen Group, Allegro, PZU S.A., Mattel, Johnson & Johnson. Ukończyła Ekonomię oraz Marketing i Zarządzanie na SGGW.

ilustracjastrzałka

Źródło: Value Media

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764